اجزای گاوصندوق نسوز گنج بان | باکیفیت ترین گاوصندوق ایرانی | بدنه گاوصندوق

اجزای گاوصندوق نسوز گنج بان

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

در این مقاله از سری مقالات آموزشی در مورد گاوصندوق نسوز به معرفی اجزای گاوصندوق نسوز گنج بان خواهیم پرداخت.

امنیت و حفاظت از سرمایه برای همه بسیار مهم است. همین اهمیت نیز باعث خرید گاوصندوق های مختلف برای کاربردهای متفاوت می شود. رغبت و نیاز به خرید نیز باعث بوجود آمدن سوالت فراوان برای حریداران گاوصندوق می شود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مقاله راهنمایی انتخاب گاوصندوق مناسب ۱۳۹۷ را مطالعه کنید.

پس از مطالعه مقاله فوق، یا مقاله راهنمایی خرید گاوصندوق خانگی، حتما هنگام خرید به یاد خواهید داشت که اجزای گاوصندوق یکی از مهم ترین فاکتور های خرید یک گاوصندوق مناسب است.

ما در ادامه به تشریح اجزای گاوصندوق نسوز گنج بان خواهیم پرداخت.

اجزای گاوصندوق نسوز گنج بان

اجزای گاوصندوق نسوز گنج بان

شرکت تولیدی گنج بان با توجه به اهداف خود در تولید و حفاظت از حق مشتری، تمام تولیدات خود را بر اساس آخرین استاندارد های موجود طراحی و عرضه می کند. به همین منظور تمام اجزای گاوصندوق که در زیر به توضیح آنها پرداخته خواهد  شد را با بهترین متریال خواهد ساخت. در کل گاوصندوق از چهار قسمت اصلی ساخته شده است.

اجزای گاوصندوق نسوز

اجزای اصلی گاوصندوق

  • جعبه فلزی
  • مخلوط بتنی که بیت دو صفحه فولادی قرار گرفته
  • درب گاوصندوق که از فولاد و بتن ساخته شده
  • قفل گاوصندوق

جعبه فلزی گاوصندوق

اولین قسمت و قسمت خارجی اجزای گاوصندوق، جعبه فلزی گاوصندوق است. جنس این قسمت از اجزای گاوصندوق در محصولات نسوز گنج بان از فولاد با درجه مقاومت بالا است. این جعبه فلزی ساخته شده با فولاد میتواند باعث بالا رفتن درجه ایمنی گاوصندوق خانگی شود.

بتن استفاده شده در گاوصندوق

یکی از مهم ترین اجزای گاوصندوق ها که در نسوز بودن و مقاومت گاوصندوق ها در برابر گرما نقش مهمی دارد نوع بتن استفاده شده در گاوصندوق است. بتن استفاده شده در گاوصندوق های گنج بان حاوی سلیس هایی است که دمای ذوبی آنها بالاتر از ۱۷۰۰ درجه سلیسیوس است. علاوه بر سلیس در مخلوط بتن به کار رفته در اجزای گاوصندوق های نسوز گنج بان از ورمی کولیت نیز استفاده شده است. خوب است بدانید ورمی کولیت با بدام انداختن هوا باعث افزایش مقاومت لایه داخلی گاوصندوق می شود.

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر درباره تعمیر گاوصندوق مقاله ما را در این سایت مطالعه نمایید.

بتن استفاده شده در گاوصندوق

درب گاوصندوق

درب گاوصندوق های نسوز گنج بان نیز همانند جعبه فلزی آن از فولاد با مقاومت بالا ساخته می شود. روی این قسمت از اجزای گاوصندوق، قفل قرار خواهد گرفت.

قفل گاوصندوق

قفل گاوصندوق دژ محکم در برابر سارقانی است که قدرت تخریب و حمل گاوصندوق را ندارند. هر چه قفل استفاده شده در گاوصندق از سیستم استاندارد و پیچیده تری استفاده کرده باشد، اطمینان خاطر شما در مقابل تخصص سارقان بالاتر خواهد رفت. برای  اینکه خوب تر با ساختار قفل گاوصندوق های نسوز گنج بان آشنا شوید حتما فیلم آموزشی درب گاوصندوق چطور ساخته شده را مشاهده کنید.

قفل گاوصندوق

در کل بهترین قفل های گاوصندوق از قسمت های زیر ساخته شده اند.

  • شماره گیر
  • لوله دراز و باریک
  • سه چره دنده متوسط
  • یک چرخ کوچک
  • فنس

با توجه به قسمت های فوق که در قفل های ترکیبی با سه شماره گیر استفاده می شود، حرکت شماره گیر ها باعث به چرخش در آمدن لوله دراز و باریک و در نهاتیت چرخ دنده ها خواهد شد. که استفاده از شماره های صحیح و قرار گرفتن چرخ دنده ها در یک مسیر باعث باز شدن گاوصندوق خواهد شد. این عملیات در فیلم آموزشی درب گاوصندوق چطور ساخته شده بصورت کامل نمایش داده شده است.

امیداوریم مقاله حاضر با عنوان اجزای گاوصندوق گنج بان برای شما مفید بوده باشد.

بدنه گاوصندوق

شاید از نظر شما ساخت بدنه گاوصندوق تنها به ساخت یک جعبهفلزی محدود شود ولی در واقعیت این گونه نیست. این جعبه فلزی باید ویژگی هایی داشته باشد تا گاوصندوق شما مقاومت بالایی در برابر ضربه ، فشار ، حرارت ، آتش سوزی و برش داشته باشد.در ساخت بدنه گاوصندوق ظریف کاری هایی رعایت میشود تا  گاوصندوق هایی با طرح های مختلف تولید شود.

گنج بان آماده ارائه خدمات در جهت نصب گاوصندوق و حمل گاوصندوق در سراسر تهران به شما عزیزان می باشد.

بدنه گاوصندوق

پروسه ساخت بدنه گاوصندوق

پروسه ساخت بدنه گاوصندوق شامل مراحلی است تا بتوان یک گاوصندوق محکم و مقاوم به مشتری تحویل داد. ابتدا ورق های فولاد که دارای ضخامت کمی است با روش SMAW جوش داده میشوند. در انتهای جوش دادن لبه های ورق فولادی باید تمیز شوند تا هیچ گونه جوش اضافی در آن مشاهده نشود. در این مرحله شما تنها یک بدنه خواهید داشت که قطعا با بدنه گاوصندوق متفاوت است. برای این جعبه شما باید پوششی از جنس رزین پلی استر قرار دهید و برای پخت آن را وارد فر کنید. پس از پخت یک روکش پودری الکترواستاتیک بر روی آن زده میشود و مجدد برای پخت وارد فر میشود. در این مرحله پروسه ساخت بدنه گاوصندوق شما به اتمام رسیده است.

گاوصندوق نسوز گنج بان

همانطور که مطالعه کردید ترکیب مخلوط بتن و استیل باعث نفوذ ناپذیری گاوصندوق های نسوز گنج در برابر آتش شده است. و وجود قفل های ترکیبی گاوصندوق نیز سدی محکم در برابر سارقان حرفه ای است.

برای خرید انواع گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

معرفی کامل گاوصندوق خانگی نسوز

فروش بهترین گاوصندوق ایرانی در تهران

بهترین قیمت گاوصندوق در تهران

طبقه بندی محصولات بر اساس مدل آنها

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما