تغییر رمز گاوصندوق ، دیجیتالی، کاوه، نیکا، سیف باکس، فراموشی رمز گاوصندوق

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال و مکانیکی | فراموشی رمز گاوصندوق

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

رمز گاوصندوق قرار نیست برای همیشه تغییر نکند و ممکن است شرایطی برای شما پیش بیاید که مجبور به تغییر رمز گاوصندوق خود شوید، برای مثال فراموشی رمز گاوصندوق یکی از شایع ترین دلایل تغییر دادن رمز گاوصندوق می باشد. در این مقاله در خصوص تغییر رمز گاوصندوق صحبت خواهیم کرد.

در بسیاری از موارد نیاز خواهید داشت رمز گاوصندوق دیجیتال را خودتان عوض کنید و شاید فرد دیگری نباید از آن اطلاع داشته باشد در این خصوص باید بتوانید در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام دهید. همچنین میتوانید آموزش بازکردن گاوصندوق بدون کلید را در این سایت مشاهده کنید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بهترین شیوه انجام آن را به شما پیشنهاد دهیم.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

تغییر دادن و فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال و مکانیکی

افراد در برخی از مواقع بعد از خرید گاوصندوق و آماده سازی آن برای استفاده تصمیم می گیرند که رمز گاوصندوق را عوض کنند و جایگزین رمز قبلی کنند.

تغییر دادن رمز گاوصندوق در برخی از موارد روش کاملا مناسبی برای بالا بردن بیشتر امنیت گاوصندوق شما است. تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال با تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی متفاوت است.

در این مقاله از سری مقالات آموزشی گنجبان قصد داریم بطور مفصل راجع به تغییر رمز گاوصندوق صحبت کنیم.

در این قسمت تلاش کرده ایم فیلمی را برای آموزش تغییر رمز گاوصندوق برای شما تهیه کنیم تا به راحتی تغییر رمز انواع گاوصندوق را یاد بگیرید. اگر این فیلم کافی نبود میتوانید برای تغییر رمز انواع گاوصندوق ادامه مطلب را بخوانید و یا برای دسترسی سریع تر روی دکمه های زیر کلیک کنید.

تغییر دادن رمز گاوصندوق در مدل های مختلف رمز دیجیتال و مکانیکی متفاوت می باشد. در اینجا چند روش برای تغییر رمز انواع گاو صندوق ها را مورد مطالعه قرار می دهیم. با مطالعه قسمت مورد نظر قادر خواهید بود تا رمز گاوصندوق خود را عوض کنید.

صندوق نسوز گنجبان به گونه ای طراحی شده که تغییر دادن رمز گاوصندوق برای کاربران مختلف بسیار ساده و بدون پیچیدگی باشد.

تغییر رمز گاوصندوق در انواع مدل های صندوق نسوز، گاوصندوق طلا و جواهرات، گاوصندوق هتلی، گاوصندوق ادارای و شرکتی و گاوصندوق اسلحه بسته به نوع قفل مکانیکی یا دیجیتال تقریبا به یک شیوه می باشد.

تغییر دادن و فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال و مکانیکی

در این مقاله روش های تغییر دادن رمز انواع گاوصندوق های گنجبان را توضیح می دهیم البته اگر پس از مطالعه این مقاله باز هم موفق به تغییر دادن رمز گاوصندوق نشدید نگران نباشید، چراکه گروه پشتیبانی گنجبان بصورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

کافی است با یک تماس ما را از مشکل خود در ارتباط با گاوصندوق مطلع سازید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نزد شما حاضر شویم.

تغییر رمز گاوصندوق

به دلایل مختلفی ممکن است شما تصمیم بگیرید رمز گاوصندوق خود را تغییر دهید.

بسته به نوع رمز گاوصندوق شما که دیجیتال و یا مکانیکی است، روش تغییر دادن رمز گاوصندوق متفاوت است.

در ادامه روش تغییر رمز را در انواع قفل گاوصندوق به اختصار توضیح خواهیم داد.

تغییر رمز گاوصندوق

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، طراحی و ساخت گاوصندوق های گنجبان به گونه ای است که تمامی کاربران بتوانند به راحتی بخش های مختلف صندوق از جمله تنظیمات تغییر رمز گاوصندوق را انجام دهند.

برای تغییر رمز گاوصندوق های دیجیتال 2 راه وجود دارد:

روش اول تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی

روش تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

اگر با مشکل فراموش كردن رمز گاوصندوق ديجيتال مواجه شدید و قصد تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی را دارید ابتدا شاسی ریست را از داخل گاوصندوق می زنیم، سپس می توانیم رمز گاوصندوق را تغییر دهیم.

حال یک رمز 6 رقمی که از قبل انتخاب کرده ایم و اطمینان داریم فراموش نمی کنیم را وارد نموده و دکمه ستاره (*) را از روی صفحه کلید می زنیم.

به همین راحتی رمز گاوصندوق شما به رمز جدید تغییر نمود.

رمز گاوصندوق دیجیتال فعلی خود را وارد کرده و به دنبال آن # وارد کنید.

با کشیدن قفل به سمت پایین و درب گاوصندوق را باز کنید.

دکمه قرمز تنظیم مجدد رمز عبور را که داخل درب گاوصندوق است فشار دهید. سه بار به صدای بوق صفحه‌کلید دیجیتال گوش دهید که نشان می‌دهد برای وارد کردن رمز عبور جدید آماده است.

رمز عبور جدید خود را روی صفحه کلید دیجیتالی گاوصندوق وارد کرده و # را فشار دهید.

سه بار به صدای بوق صفحه کلید گوش دهید که نشان می دهد با موفقیت ترکیب خود را تغییر داده اید.

شما با این روش توانستید رمز گاوصندوق دیجیتال خود را تغییر دهید.

در صورتی که برای نصب گاوصندوق و یا حمل گاوصندوق نیاز به کمک داشتید همکاران ما در گنج بان آماده ارائه خدمات در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت هستند.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

روش دوم تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی

روش دوم برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی در مواقع فراموش كردن رمز گاوصندوق ديجيتال این است که ابتدا دکمه ریست (Reset) را از داخل گاوصندوق بزنید و سپس رمز 6 رقمی جدید را از طریق صفحه کلید گاوصندوق وارد نموده و دکمه مربع (#) را انتخاب کنید.

در مرحله بعد روی صفحه نمایش دکمه Again را دوبار فشرده و رمز را مجددا وارد نموده و در نهایت دکمه مربع را بزنید.

به این ترتیب رمز گاوصندوق شما تغییر نمود.

البته راه دیگری هم به عنوان بهترین روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال وجود دارد که اگر رمز ۶ رقمی برای اوصندق تان انتخاب کرده اید این راه جواب میدهد:

  • کلید “0” را شش بار فشار دهید (سپس دو بوق می شنوید)
  • کد شش رقمی موجود خود را وارد کنید (سپس باید دو بوق بشنوید)
  • کد شش رقمی جدید خود را وارد کنید (یک بوق می شنوید)
  • کد شش رقمی جدید خود را دوباره وارد کنید (یک بوق دیگر خواهید شنید)

به این ترتیب شما روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال را برای رمز های 6 رقمی امتحان کرده اید و به راحیت میتوانید رمز جدید برای گاوصندوق تان تنظیم کنید.

شرکت گنج بان در زمینه فروش گاوصندوق ضد سرقت و گاوصندوق کشویی حضور فعالی در بازار داشته و ارائه کننده انواع گاوصندوق با نازل ترین قیمت است.

تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

برای تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی باید بدانید که در گاوصندوق های مکانیکی شاخص خط مورب برای تغییر رمز گاوصندوق استفاده می شود.

برای گاوصندوق مکانیکی 2 نوع رمز می توانیم تنظیم کنیم، یکی تک رمز (یک عدد بین 0 – 99) و یکی 3 رمز (3 عدد 2 رقمی).

برای تغییر رمز مراحل زیر را به ترتیب انجام می دهیم:

ابتدا درب گاوصندوق را باز کرده و دستگیره را به سمت بالا قرار می دهیم، سپس رمز فعلی گاوصندوق را روی خط مورب تنظیم می کنیم و قفل گاوصندوق را 4 دور خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده و روی عدد رمز فعلی تنظیم می کنیم.

برای مثال اگر رمز گاوصندوق شما عدد 75 است ابتدا عدد 75 را روی خط مورب تنظیم نموده و 4 دور خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده و مجدد روز عدد 75 تنظیم می کنیم.

سپس کلیدی که به شکل L می باشد را داخل حفره پشت درب صندوق قرار می دهیم  و سپس 90 درجه به سمت چپ می چرخانیم.

تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی

نکته: توجه داشته باشید که کلید L را تا انتها داخل حفره درب قرار دهید.

در این مرحله رمز جدید را در صفحه مورج روی خط مورب قرار می دهیم و دوباره 4 دور صفحه مورج را خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده و روی رمز جدید گاوصندوق می ایستیم.

سپس کلید L را به حالت اول باز می گردانیم و از داخل حفره درب صندوق خارج می کنیم.

نکته: قبل از اینکه درب گاوصندوق را ببندید برای اطمینان از تغییر رمز گاوصندوق، رمز جدید را چند بار تست نمایید.

تبریک می گوییم شما اکنون توانستید رمز گاوصندوق خود را به راحتی تغییر دهید.

در صورت وجود مشکل در فرآیند تغییر دادن رمز گاوصندوق خود لطفا با ما تماس بگیرید.

تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی

فیلم تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال و مکانیکی

فراموشی رمز گاوصندوق مکانیکی

اگر شما هم جز افرادی هستید که هنوز از گاوصندوق مکانیکی استفاده میکنید حتما فراموشی رمز گاوصندوق مکانیکی برایتان بسیار آشنا است. وقتی رمز گاوصندوق مکانیکی خود را فراموش میکنید اولین مسئله ای که ذهن شما را درگیر میکند این است که تکلیف اشیا و مدارک ارزشمندی که در گاوصندوق نگهداری میکنید چه می شود.

در صورت فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه اصلا نگران نباشید زیرا اولین چیزی که در این مواقع به شما کمک میکند حفظ خونسردی است.

رمز مکانیکی با رمز دیجیتال متفاوت می باشد و در گاوصندوق مکانیکی از اهرم و شیار هایی استفاده شده که برای باز کردن قفل گاوصندوق مکانیکی باید با ساختار آن آشنا باشید.

بهترین راه در زمان فراموشی رمز گاوصندوق مکانیکی این است که با کارشناسان ما در گنج بان تماس گرفته تا در سریع ترین زمان در محل شما حاضر شده و اقدام به باز کردن گاوصندوق مکانیکی نمایند.

همچنین در صورتی که با مشکل فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه مواجه شدید و نتوانستید این موضوع را حل کنید همکاران ما در گنج بان آماده ارائه خدمات تعمیر گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق هستند و شما میتوانید با خیالی آسوده کار باز کردن قفل گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

راه حل های زیر را برای زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه و یا هر گاوصندوق دیگری امتحان کنید تا بتوانید به راحتی آن را باز کنید.

  • مدل و نوع گاوصندوق تان را تشخیص دهید

اولین کاری که در زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق باید در نظر داشته باشید این است که تشخیص دهید گاوصندوق تان از چه برندی است و مدل آن چیست. شما در این حالت میتوانید اگر نتوانستید رمز گاوصندوق را باز کنید با نمایندگی معتبر گاوصندوق تان تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که به صورت اصولی درب گاوصندوق تان را باز کنند.

  • به دنبال کلید مادر گاوصندوق باشید

بهترین کاری که میتوانید در زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه انجام دهید این است که از کلید مادر برای باز کردن درب گاوصندوق استفاده کنید. همه گاوصندوق ها دارای کلید مادر هستند و باید در هنگام خرید دقت داشته باشید که این کلید را دریافت کنید.

  • از کارشناس کمک بگیرید

در نهایت اگر در صورت فراموشی رمز گاوصندوق نتوانستید درب گاوصندوق را باز کنید باید از یک نمایندگی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکند برای باز کردن درب گاوصندوق کمک بگیرید. گنج بان با ده ها سال سابقه درخشان در این زمینه با هزینه ای بسیار منصفانه آماده خدمات رسانی هستند. تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین کارشناس برای باز کردن درب گاوصندوق شما اعزام شود.

فراموشی رمز گاوصندوق مکانیکی

تغییر رمز گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه یکی از قدیمی‌ترین گاوصندوق ها و همچنین با کیفیت‌ترین گاوصندوق تولید شده در ایران می باشد  که از انواع مختلفی هم برخوردار است.

اگر با مشکل فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه رو به رو شدید برای تغییر رمز گاوصندوق کاوه باید بدانید که گاوصندوق شما از چه نوع میباشد. اگر از نوع کلیدی است احتیاجی به تغییر رمز نخواهید داشت زیرا تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی کاوه با استفاده از مدارهای الکترونیکی و یا وارد کردن شماره به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و برای تغییر رمز آن حتما باید قفل آن را عوض کنید.

گاهی پیش میاید در هنگام تغییر رمز گاوصندوق کاوه با مشکل مواجه میشوید. در این حین بسیار پیش آمده قفل گاوصندوق خراب شود و شما نتوانید آن را باز کنید. در این زمان بهترین کار این است که آرامش تان را حفظ کرده و یا با استفاده از راهکار های گفته شده در مقاله تعویض قفل گاوصندوق مشکل را برطرف کنید. و یا با کارشناسان گنجبان تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان مشکل گاوصندوق را برطرف کنند.

تغییر رمز گاوصندوق کاوه

اگر گاوصندوق کاوه شما رمز الکترونیکی دارد و دیجیتال است باید بدانید که با فشار دادن دکمه هشتگ به مدت طولانی می توانید مدار را به سمت قسمت ریستارت ببرید تا در آن قسمت پس از وارد کردن رمز گذشته و وارد کردن دوباره رمز های جدید رمز گاوصندوق را عوض کنید و برای تغییر رمز گاوصندوق کاوه اقدام کنید. البته در نظر داشته باشید تمامی مدار ها به این شکل عمل نمی‌کنند

بسیاری از مدارها روش‌های دیگری برای تغییر دادن رمز خود دارند اگر بخواهید این کار را به روش‌های دیگری انجام دهید، توصیه می‌کنیم قبل از تغییر رمز گاوصندوق کاوه که بدانید هر گاوصندوقی چه نوع ساختاری برای رمز گذاری دارد.

همچنین دانستن این مطلب که در هر گاوصندوق از چه مدار الکترونیکی استفاده شده است. شاید انجام این کار برایتان سخت باشد پس بنابراین توصیه اکید ما این است که از کمک کارشناسان تیم مجرب ما کمک گرفته تا در سریعترین زمان ممکن بتوانند به شما بیشترین کمک را در جهت تغییر رمز گاوصندوق مکانیکی کاوه بکنند و مشکل شما را با حداقل هزینه برطرف کنند.

خرید بهترین گاوصندوق خانگی ایرانی و خارجی

تغییر رمز گاوصندوق نیکا

شاید راحت ترین کار تغییر رمز گاوصندوق نیکا باشد. برای تغییر رمز گاوصندوق نیکا سیف شما تنها کافیست دکمه آف را فشار دهید تا تنظیمات گاوصندوق نیکا سیف به حالت کارخانه برگردد. در این زمان شما میتوانید یک رمز جدید برای گاوصندوق نیکا تعیین کنید.

برای آن که دیگر نیازی نباشد این مراحل را طی کنید توصیه میکنیم که رمز جدید خود را در جایی یادداشت کنید که تنها خودتان به آن دسترسی داشته باشید.

اگر قصد خرید گاوصندوق نیکا سیف دارید میتوانید در مقاله گاوصندوق نیکا سیف اطلاعات بیشتری کسب کنید تا با آگاهی بیشتر برای خرید گاوصندوق اقدام کنید.

تغییر رمز سیف باکس

گاوصندوق های مختلفی در بازار موجود است و شما میتوانید برای تغییر رمز سیف باکس در زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق ديجيتال از روش هایی که در قسمت های بالا اشاره شده استفاده کنید. پس از آف کردن گاصندوق و تنظیم مجدد رمز حتما دقت داشته باشید که رمز جدید خود را در جایی نگهداری کنید تا دیگر آن را فراموش نکنید.

برای حفظ امنیت رمز سیف باکس رمز جدید خود را در جایی قرار دهید که در دید دیگران نباشد و در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

تمام این نکات را برای تغییر رمز گاوصندوق گنج بان و همه انواع گاوصندوق میتوانید استفاده کنید.

نحوه تغییر رمز گاوصندوق غیر دیجیتال

برای تغییر رمز گاوصندوق ابتدا باید رمز گاوصندوق را در حالت باز قرار داده سپس آن را چهار دور کامل در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید به طوری که چهار بار از روی رمز پیش فرض اصلی گاوصندوق عبور کنید و دوباره روی رمز قبلی بایستید.

خرید بهترین گاوصندوق زمینی ایرانی و خارجی
نحوه تغییر رمز گاوصندوق غیر دیجیتال

در حالی که در گاوصندوق باز است کلید رمز را از پشت درب رد کنید و ۹۰ درجه در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید.

سپس باید اقدام به در نظر گرفتن رمز جدید برای گاو صندوق نمایید و پس از انتخاب رمز می توانید یک بار درب گاوصندوق را باز کرده و دوباره آنرا ببندید خواهید دید رمز گاوصندوق شما تغییر پیدا خواهد کرد.

 این روش به عنوان بهترین روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال را میباشد و میتوانید به راحتی با استفاده از این روش میتوانید برای باز کردن انواع گاوصندوق اقدام کنید.

فراموشی رمز گاوصندوق

در صورتی که زیاد از گاوصندوق خود استفاده نکنید فراموشی رمز گاوصندوق برای شما امری آشناست و ممکن است زیاد اتفاق افتاده باشد که پس از گذشت مدتی رمز گاوصندوق را فراموش نمایید.

اگر برای شما هم مشکل فراموشی رمز گاوصندوق پیش آمده اصلا نگران نباشید چرا که این مسئله برای بسیاری از مشتریان ما اتفاق می افتد.

فرآیند تغییر رمز گاوصندوق در شرایط فراموشی رمز فعلی قدری پیچیده می باشد.

به همین دلیل بهتر است اگر رمز گاوصندوق خود را فراموش کرده اید با مشاورین گاوصندوق گنجبان تماس بگیرید.

فراموشی رمز گاوصندوق

البته باید بدانید که تغییر دادن رمز گاوصندوق در زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق ديجيتال برای بسیاری از برند ها و مدل ها کار راحتی نیست و نیاز به تمرین زیادی دارد.

همچنین باید بدانید که امروزه استاندارد هایی برای رمز های گاوصندوق به وجود آمده که برای هر مدل از هر نوع متفاوت می باشد. لذا باز امروزه تغییر دادن رمز گاوصندوق در صورت فراموش کار چندان راحتی نیست.

در پایان حدود 90 درصد احتمال می دهیم که شما در باز کردن رمز گاوصندوق خود ناکام مانده اید.

در این صورت شما می توانید برای تغییر دادن رمز گاوصندوق در صورت فراموشی اقدام به برقراری تماس رایگان با گنجبان و استفاده از مشاوره رایگان آن ها در خصوص فراموشی رمز گاوصندوق کنید.

خرید بهترین  گاوصندوق دیواری ایرانی و خارجی

باز كردن گاوصندوق ديجيتالی

برای باز كردن گاوصندوق ديجيتالی راه های متفاوتی وجود دارد که در این قسمت مقاله تعدادی از این راه های برای شما توضیح خواهیم داد. برای باز كردن گاوصندوق ديجيتالی و یا باز كردن رمز گاو صندوق كاوه ابتدا باید باتری های گاوصندوق دیجیتالی را چک کنید و مطمئن شوید که باتری ها خالی نشده اند. در نظر داشته باشید که در گاوصندوق های دیجیتالی قدیمی هشدار باتری را مشاهده نخواهید کرد. برای باز كردن گاوصندوق ديجيتالی میتوانید با همکاران ما در گنج بان تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

حداقل تعداد رمز ها

گاوصندوق ها با توجه به نوع و مدل خود قوانین خاص خودشان در رمز گذاری را دارند ، اما همشان از یک قانون نانوشته و اصلی پیروی می کنند. برای مثال همه رمز های عبور باید بالا 4 رقم باشند اما در برخی از گاوصندوق ها حداقل آن از 6 شروع می شود.

همچنین برای حداکثر این ارقام می توان به تعداد ارقام 8 اشاره کرد که البته در برخی از موارد تعداد آن بالا و پایین می شود.

حداقل تعداد رمز ها

نحوه باز کردن رمز گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه از محبوب ترین گاوصندوق ها در میان مردم میباشد در سیستم امنیت آن از الگوریتم های جدیدی استفاده شده است.شما میتوانید در نحوه باز كردن رمز گاو صندوق كاوه از کلید چند محور در دو وضعیت استفاده کنید. اگر شما قصد دارید گاوصندوق کاوه در سریعترین زمان ممکن باز شود میتوانید برای این کار از همکاران باتجربه ما در گنج بان بهره ببرید.

نحوه باز کردن گاوصندوق کاوه

باز كردن رمز گاو صندوق كاوه

نحوه باز كردن رمز گاو صندوق كاوه نیز مانند روش های توضیح داده برای روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال که قبل تر توضیح داده شد میباشد.  در مرحله اول باز كردن رمز گاو صندوق كاوه باید باتری گاوصندوق را بررسی کنید و مطمئن شوید که باتری گاوصندوق تمام نشده است.

در بیشتر موارد ظرفیت باتری تمام شده و به همین دلیل گاوصندوق باز نمیشود. برای رفع این مشکل میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا به سرعت برای باز كردن رمز گاو صندوق كاوه و دیگر برند ها به محل شما اعزام شوند.

خرید بهترین  گاوصندوق کاوه با گارانتی 2 ساله

فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال نیکا

در هنگام فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال نیکا ابتدا خونسردی خودتان را حفظ کنید.برای باز کردن گاوصندوق دیجیتال نیکا باید با ساختار مکانیکی گاوصندوق تان آشنایی داشته باشید و مانند فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه اقدام کنید. در صورت فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال نیکا از همکاران ما در گنج بان کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان بدون هیچ گونه اتلاف وقت در محل شما حاضر شوند.

سوالات متداول

در صورت فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه چیکار کنیم؟

بهترین کاری که در زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه باید انجام دهید حفظ خونسردی است. از وارد کردن فشار با استفاده از اهرم ها و ابزار به قفل گاوصندوق خودداری کنید و با استفاده از روش های گفته شده در این مقاله درب گاوصندوق تان را باز کنید.

روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال ؟

برای باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال ابتدا باتری گاوصندوق را چک کنید و مطمئن شوید که باتری تمام نشده باشد. در مرحله بعد بهترین کار برای باز کردن اصولی گاوصندوق دیجیتالی کمک گرفتن از افراد متخصص در گنجبان و تماس با کارشناسان میباشد 02188890881 .

تغییر رمز گاوصندوق کاوه چگونه است

برای تغییر رمز گاوصندوق کاوه شما باید رمز قبلی را پاک کنید : باید دستگیره را بچرخانید تا عدد رمز قبلی روی شاخص قرار بگیرد.4 دور به سمت چپ چرخانده و دوباره روی عدد رمز قبلی قرار دهید. کلید تغییر رمز را 90 درجه در جهت عقربه های ساعت چرخانده تا رمز پاک شود. ادامه در مقاله.

سخن آخر 

آنچه در این مقاله در خصوص آن صحبت کردیم آموزش چگونگی تغییر دادن گاوصندوق اعم از اینکه گاوصندوق شما مکانیکی و یا دیجیتال باشد. امیدواریم که اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم و توانسته باشیم باری از دوش شما در زمان فراموش كردن رمز گاوصندوق ديجيتال و فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه برداشته و کمکی در جهت برطرف کردن مشکلاتتان کرده باشیم. اگر باز هم سوال و یا اشکالی در این خصوص دارید توصیه می کنیم که با ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه مقالات مفید:

فروش بهترین گاوصندوق ایرانی در تهران

بهترین قیمت گاوصندوق در تهران

خرید بهترین گاوصندوق خانگی

معرفی کامل گاوصندوق خانگی نسوز

معرفی گاوصندوق اثر انگشتی

گاوصندوق دو طبقه

فروش بهترین گاوصندوق ایرانی در تهران

قیمت گاوصندوق

[popup_my image=”https://ganjbanco.com/wp-content/uploads/2021/12/giphy-2.gif” link=”https://ganjbanco.com/#Reopening-safe” width=”600″]

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما