[header_html]
گاو صندوق خانگی مدل ۲۵۰kk

دسته: گاوصندوق خانگی

با اطمینان خاطر بهترین گاوصندوق خانگی را از بهترین شرکت ایرانی تولید کننده گاوصندوق خرید نمایید.

ما در گروه صنعتی و تولیدی گاوصندوق نسوز گنج بان، با سال ها تجربه در زمینه تولید گاوصندوق خانگی، تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق های خانگی می باشیم.

مهم است بدانید، با میزان دزدی های خانگی که فقط چند ثانیه طول می کشد، ۳۳٪ دزدی ها از خانه ها انجام می شود. بنابراین داشتن یک گاوصندق خوب و مناسب خانگی، در حفظ امنیت وسایل با ارزش و ضروری شما نقش بسیار مهمی دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید گاوصندوق خانگی می توانید مقاله معرفی کامل گاو صندوق خانگی را مطالعه نمایید.

برای دریافت بهترین قیمت گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق در ابعاد مختلف با بهترین قیمت خرید گاوصندوق در سایت[/wporg]

استعلام قیمت + مشاوره رایگان

برخی از مشتریان گاوصندوق نسوز گنج بان

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

معرفی گاوصندوق خانگی نسوز

سلام، من مرادی کارشناس فروش گاوصندوق های خانگی گنج بان هستم،

شخصا با توجه به تجربه ای که در فروش گاوصندوق های خانگی نسوز داشتم متوجه شدم که اکثر مشتریان درباره نحوه کارکرد گاوصندوق از ما سوال میپرسند و میخواهند بطور کامل بدانند که این گاوصندوق خانگی دقیقا به چه شکل از اموال مهم شان محافظت خواهد کرد و آیا امکانات ضرروری مورد نیازشان را دارد یا خیر؛

بنده نیز فرصت رو غنیمت شمردم تا یک مقاله کامل برایتان در اینباره بنویسم که تا ۹۸% با نحوه کارکرد گاوصندوق خانگی نسوز آشنا شوید.

نتیجه مطالعه این مقاله:

بعد از مطالعه کامل این نوشته شما نقاط قوت و ضعف صندوق خانگی گنج بان را یاد خواهید گرفت و دیگر در مقایسه گاوصندوق ها و بررسی آنها به مشکل بر نخواهید خورد که نهایتا منجرب به خرید بهترین گاوصندوق خانگی سنگین خواهد شد.

قبل از مطالعه، اگر وقت خواندن متن را ندارید می تونید ویدئو ایی کاملی که در اینباره برایتان تهیه کرده ایم ببینید:

ویدئو دیگر مدل های گاوصندوق خانگی نسوز گنج بان در آخر همین نوشته قرار داده شده اند. در این مقاله بر روی گاوصندوق خانگی مدل ۲۵۰ با رمز دیجیتال و مکانیک کار خواهیم کرد.

قیمت گاوصندوق خانگی

یکی از مسائلی که سبب میشود عده ای گاوصندوق باکیفیت و ایمن را خریداری نکنند قیمت بالای بعضی از مدل های گاوصندوق است. بعضی از نمایندگی های فروش گاوصندوق خانگی در تهران و سراسر ایران گاوصندوق هایی که کیفیت چندان بالایی ندارند را با قیمت زیادی به فروش میرسانند. قیمت گاوصندوق خانگی ثابت نیست و متاسفانه به دلیل نوسانات اقتصادی قیمت تمامی محصولات روز به روز در حال تغییر است.

پیشنهاد ما به شما این است که برای آن که هزینه اضافی برای خرید گاوصندوق خانگی سنگین پرداخت نکنید خریدتان را از یک نمایندگی معتبر انجام دهید. شرکت گنجبان با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید گاوصندوق خانگی و مدل های مختلف گاوصندوق از اعتبار بالایی برخوردار بوده و مرغوب ترین گاوصندوق ها را به فروش میرساند. قیمت گاوصندوق خانگی گنجبان در مدل های مختلف متغیر است ولی شما میتوانید مناسب ترین مدل را متناسب با کاربرد و بودجه مورد نظرتان خریداری کنید. همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان برای فروش گاوصندوق خانگی با قیمت مناسب به شما عزیزان هستند.

برای دریافت لیست قیمت گاوصندوق خانگی در مدل های مختلف با ما تماس بگیرید.

خرید گاوصندوق خانگی مناسب

مطمئنا وقتی شما به فکر خرید گاوصندوق خانگی سنگین می افتید که اجناس یا مدارک مهم و گران قیمتی در خانه دارید که لازم است در جایی امن از آن ها محافظت نمایید.
اینجاست که بهترین راه حل خرید یک گاوصندوق خانگی می باشد، پس حالا که برای حفظ امنیت اقلام مهم و با ارزشمان ناگزیر به خرید گاوضندوق خانگی می باشیم بهتر است قبل از خرید یک صندوق ایمن و استاندارد تحقیق کنیم تا انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشیم چراکه پشیمانی پس از سرقت اشیاء و لوازم گرانبها سودی ندارد.

در این مقاله ویژگی گاوصندوق های خانگی گنجبان را مورد بررسی قرار داده ایم.

مکان مناسب برای نصب گاوصندوق خانگی

پس از تهیه یک گاوصندوق خانگی، انتخاب مناسب ترین مکان برای نصب آن می باشد و مناسب ترین مکان ینی جایی که براحتی قابل دسترس سارقان نباشد. ساخت گاوصندوق مخفی یکی از راهکار های افزایش امنیت مدارک گاوصندوق خانگی است که در شرکت گنجبان این کار به صورت سفارشی برای شما انجام میشود و شما میتوانید خاص ترین و منحصر به فرد ترین گاوصندوق های جاساز شده در دیوار و زمین را خریداری کنید.

بهتر است گاوصندوق خانگی داخل دیوار و یا کمد ها جاسازی گردد بطوری که بیرون آوردن آن واقعا مشکل باشد.

البته گاوصندوق خانگی دارای مدل های مختلفی می باشد، گاوصندوق های خانگی قابل حمل به گونه طراحی شده است که مناسب برای محافظت از اجناس در برابر سیل و آتش سوزی می باشد.

گاوصندوق های خانگی غیر قابل حمل نیز دارای وزن بسیار بالایی می باشد بطوری که حمل و نقل آن برای سارقان تقریبا غیر ممکن می باشد. بنابراین حتی در صورتی که بتوانند محل نصب گاوصندوق خانگی را پیدا کنند قادر به جابجایی آن نخواهند بود.

بازکردن رمز دیجیتالی گاوصندوق خانگی نسوز

همانطور که از اسم این گاوصندوق خانگی مشخص است رمز گاوصندوق هم قابلیت رمز دیجیتال را دارد و هم رمز مکانیکی. پس برای بازکردن درب صندوق باید ابتدا کد رمز دیجیتالی رو وارد کنیم و بعد دکمه مربع رو بزنیم. وقتی عبارت open مشاهده شد یعنی رمز صحیح است و می تونیم با کمک دستگیره  موجود درب رو باز کنیم. یکی از مشکلاتی که ممکناست برای گاوصندوق های خانگی پیش بیاید فراموش کردن رمز گاوصندوق است. ما برای این زمان هم چاره اندیشیده ایم و در مقاله فراموشی رمز گاوصندوق راهکار های عملی بسیار مفیدی را برای شما ارائه داده ایم.

معرفی انواع زبانه های موجود در گاوصندوق خانگی نسوز

همانطور که در تصویر پایین مشخص مشاهده می شود صندوق خانگی گنج بان دارای ۵ زبانه متحرک (شماره ۱ تا ۵ قرمز رنگ در تصویر) که با کمک دستگیره باز و بسته می شوند و ۳ عدد زبانه ثابت (شماره ۱ تا ۳ سفید رنگ در تصویر) می باشد در پشت آن می باشد. برای آشنایی بیشتر درباره ساختار انواع گاوصندوق در ادامه با ما همراه باشید.

زبانه قفل ضد سرقت گاوصندوق خانگی نسوز

وجود این زبانه امنیت گاوصندوق را بیشتر کرده و نکته بسیار مهمتر این گاوصندوق این است که دارای سیستم ضد سرقت هست (زبانه شماره 0 با رنگ طلایی مانند در تصویر). کارایی سیستم ضد سرقت اینه که درصورت وارد شدن ضربه ای قوی با پتک یا وسایل دیگه زبانه ضد سرقت بصورت اتوماتیک با کمک فنر فشار قوی باز میشه و اجازه نمیده درب صندوق به هیچ عنوان باز بشه.

زبانه های قفل گاوصندوق خانگی گنجبان

فضای داخلی گاوصندوق های خانگی نسوز

صندوق نسوز گنج بان از نظر فضای استاندارد داخلی اندازه برگه A4 فضای کافی دارد و انواع پوشه ، زونکن یا انواع اسناد دیگر در آن جای می گیرد.
صندوق ۲۵۰ علاوه بر طبقه پایینی که اسناد های در سایز A4 در آن جای میگیرد در طبقه وسط متحرک دارد که درب آن به راحتی باز و بسته می شود و همچنین یک داشبورد که با کلید باز می شود در بالای صندوق تعبیه شده است.

و مهم تر از آنها این صندوق یک داشبورد مخفی در زیر داشبورد بالایی دارد که برای نگهداری دسته چک ها و تراول می باشد، این داشبورد هم با کلید باز و بسته می شود.

طبقات مختلف داخل گاوصندوق خانگی

مزیت خیلی مهم و قابل توجه صندوق خانگی نسوز گنج بان اینه که قابلیت این رو داره تا از کف سوراخ بشه و یک سیستم رول بلت بر روی آن نصب بشه،

می پرسید برای چی ؟

برای اینکه اگر سارقین قصد جابجا کردن صندوق رو داشتند تا آن را در جایی مناسب تر باز بکنند با کمک این سیستم نتوانند این کار رو بکنن، عملا با اینکار صندوق شما به زمین قفل خواهد شد و امکان جابجایی ناخواسته وجود نخواهد داشت. اصطلاحا به این نوع از گاوصندوق ها گاوصندوق زمینی گفته میشود که کیفیت بالایی داشته و امنیت اشیاء داخل گاوصندوق را دو چندان میکند.

رول بلت چیست: یک چیز مانند رول پلاک هست اما خیلی قوی تر که صندوق رو کیپ زمین میکنه تا به هیچ عنوان جابجا نشه.

وزن مناسب گاوصندوق خانگی

جالب است بدانید اکثر سارقان، ابتدا سعی در حمل گاوصندوق داشته و در صورت عدم توانایی حمل صندوق تلاش می کنند درب آن را باز نمایند بنابراین یکی از ویژگی های مهم گاوصندوق های خانگی، وزن آن می باشد چرا که گاوصندوق های خانگی سنگین باعث صرف زمان بیشتر جهت حمل و نقل آن می گردند.
در صورتی که گاوصندوق خانگی شما از نوع سبک است پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را به جایی وصل نمایید (به دیوار یا زمین پیچ کنید).

نوع رنگ گاوصندوق های خانگی نسوز

از نظر رنگ صندوق هم باید بگم که رنگ صندوق نسوز گنج بان رنگ مشکی کوره ای متالیک هست، این رنگ ابتدا در کوره با دمای حدود ۲۵۰ درجه سانتیگراد پخته میشه و بعد برروی گاوصندوق استفاده میشه، این نوع رنگ ضد خش هست و همچنین قابل شست و شو.

لولوهای گاوصندوق خانگی لولاهای صندوق خانگی نسوز

سیستم لولاهای صندوق خانگی نسوز گنج بان قابلیتی داره که بعد از سالیان سال اگر لولوهای درب به صدا افتاد می تونید از بالای درب گاوصندوق روی لولوها درپوشی که وجود داره رو باز کنید و به راحتی درب را روغن کاری کنید تا از ایجاد صداهای ناهنجار درب گاوصندوق جلوگیری کنید.

قفل کردن درب گاوصندوق خانگی

در آخر وقتی صندوق خانگی را می خواهید ببندید درب صندوق را بسته و زبانه ها را با کمک دستگیره در حالت بسته قرار میدیم و بعد دکمه مربع را میزنیم تا سیستم قفل شود.

قفل کردن درب گاوصندوق خانگیسیستم رمز و کلید مکانیکی باید همزمان باهم قفل و یا باز شوند نمی شود که مثلا رمز دیجیتال باز باشد اما قفل مکانیکی بسته.

گاوصندوق خانگی دیجیتال

برای آن که بتوان امنیت را در حد بالایی در منزل و یا محل کار تامین کرد استفاده از گاوصندوق دیجیتال خانگی میتواند گام مثبتی در این زمینه بردارد و شما را به هدف ایمنی بیشتر برساند.

استفاده از گاوصندوق خانگی دیجیتال روز به روز با تقاضای بیشتر رو به رو شده است که دلیل آن راحتی استفاده از آن و امنیت بالاتر میباشد. لبته که در گاوصندوق های خانگی دیجتال احتمال فراموشی رمز وجود دارد و اگر میخواهید برای افراد مسن این گاوصندوق را خر ید اری کنید بهتر است کمی بیشتر تخقیق کنید و گاوصندوق خانگی اثر انگشتی را جزو گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

ما در گنج بان بهترین مدل های گاوصندوق خانگی گنجبان را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه کرده ایم و شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما بهترین و مناسب ترین گاوصندوق را متناسب با کاربردتان انتخاب و خریداری کنید. برای مشاهده مدل های متنوع تر میتوانید به صفحه گاوصندوق دیجیتالی مراجعه کنید و در صورت لزوم برای دریافت مشاوره رایگان خرید گاوصندق با ما تماس بگیرید.

گاوصندوق خانگی اثر انگشتی

اگر میخواهید دیگر نگران فراموشی رمز گاوصندوق و یا گم کردن کلید گاوصندوق نباشید خرید گاوصندوق خانگی اثر انگشتی به شما پیشنهاد میشود. با خرید گاوصندقو اثر انگشتی خانگی میتوانید به راحتی تنها با قرار دادن انگشت خود روی حسگر گاوصندوق آن را باز کنید و به محتویات داخل آن دسترسی داشته باشید. خرید گاوصندوق اثر انگشتی خانگی برای افراد مسن بسیار پیشنهاد میشود زیرا دیگر نیازی نیست رمز را حفظ کنند و خود را درگیر مسائل این چنینی کنند.

شما میتوانید برای مشاهده مدل های متنوع گاوصندق اثر انگشتی به همراه قیمت میتوانید به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی مراجعه کنید و از طریق تماس با همکاران ما از مشاوره رایگان برای خرید گاوصندوق خانگی اثر انگشتی بهره مند شوید.

گاوصندوق خانگی ارزان

همه به دنبال خرید گاوصندوق ارزان هستند و میخواهند با پرداخت هزینه کم باکیفیت ترین گاوصندوق را خریداری کنند و از خدمات پس از فروش و گارانتی آن نیز بهره مند شوند. تخصص گنجبان فروش گاوصندوق اهی ارزان است و شما میتوانید با هر بودجه ای از فروشگاه گنجبان یک گاوصندوق متناسب با کاربرد و نیازتان خریداری کنید.

همیشه ارزان بودن به معنی بی کیفیت بودن نیست و ما با ارائه محصولات باکیفیت این موضوع را اثبات کرده ایم که شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر باکیفت ترین گاوصندوق های خانگی را خریداری کنید. شما میتوانید با خرید گاوصندوق خانگی ارزان از گارانتی معتبر 2 ساله و خدمات پس از فروش نیر بهره مند شوید.

برای مشاهده مدل های انواع گاوصندوق ارزان میتوانید به صفحه گاوصندوق ارزان مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید تا بر اساس کاربرد و بودجه مورد نظرتان بهترین و مناسب ترین گاوصندوق را به شما معرفی کنند.

گاوصندوق خانگی ضد سرقت

یکی از راه هایی که میتوانید اسناد و مدارک و اموال خود را با خیال راحت در خانه نگهداری کنید خرید گاوصندوق خانگی ضد سرقت است. در گاوصندوق های ضد سرقت از پیچیده ترین الگوریتم های امنیتی استفاده میشود و همین امر میتواند امنیت گاوصندوق را چندین برابر کند. در این گاوصندوق ها از رمز های ایمن استفاده میشود و بدنه آن نیز مقاوم بوده و احتمال سرقت از هر طریقی را به حداقل رسانده است.

در گاوصندوق های ضد سرقت از سیستم های رمزی مختلف استفاده میشود تا اگر یک سیستم کار نکرد بتوانید از سیستم جایگزین برای باز کردن  درب گاوصندوق و دسترسی به محتویات داخل آن استفاده کنید. گنج بان یکی از بهترین نمایندگی های فروش گاوصندوق خانگی ضد سرقت در ایران است و شما میتوانید انواع مدل های گاوصندوق خانگی را در گنج بان بیابید و با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بهترین گاوصندق خانگی

در این مقاله از سری مقالت آموزشی شرکت گاوصندوق نسوز گنج بان به راهنمایی خرید گاوصندق خانگی خواهیم پرداخت. امیدواریم این مقاله بتواند به بسیاری از سوالات شما پیرامون گاوصندوق پاسخ دهد.

راهنمایی خرید گاوصندق خانگی

اگر قصد خرید گاوصندق خانگی را دارید خوب است قبل از هر کاری در مورد سوالات زیر مقداری فکر کنید. تا با اطلاعات بیشتر و ذهنی باز تر برای خرید اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر به لیست انواع گاوصندوق خانگی ما سر بزنید.

۱- میخواهید در گاوصندق خانگی تان چه چیزهایی نگه دارید؟

این مهم ترین سوالی است که باید قبل از خرید گاوصندق خانگی از خودتان بپرسید. مسلما شما وسایل و مدارک با ارزش و گران بهایی دارید که می توانید آن ها را در گاوصندق نگهداری کنید، ولی برای اینکه انتخاب درست و بهتری داشته باشید، و از خریدتان پشیمان نشوید، باید بدانید دقیقا چه نوع اشیایی را می خواهید در گاوصندق نگهداری کنید.

برای نگهداری وسایلی مثل پول نقد، طلا و جواهرات و سکه نیازی نیست یک گاوصندق بزرگ همراه با طبقه بندی بخرید، ولی قطعا باید غیر قابل حمل و گاوصندوق قابل پیچ شدن به دیوار باشد. البته باید یکی از انواع گاوصندق با درجه امنیت بالا و مشخصا گران تر تهیه کنید.

اکثرا گاوصندق های دیجیتالی سبک و قابل حمل هستند، و این موضوع شاید برای شما سوال برانگیز باشد! که این گاوصندق ها از امنیت کمتری برخوردار هستند. ولی سازندگان این نوع گاوصندق هم بیکار ننشته اند و راه حلی ارائه کرده اند. راه حل آنهم پیچ کردن گاوصندق از داخل به دیوار است. در نتیجه هیچ سارقی بدون باز کردن درب گاو صندق نمیتواند آن را جابجا کند.

حال اگر قصد شما از خرید گاوصندق خانگی دیجیتال نگهداری مدارک مهم مثل (اسناد ملکی – اسناد ازدواج – پاسپورت و…) باشد، باید گاوصندقی بزرگ و داری طبقه بندی برای نگهداری راحت تر مدارک تهیه کنید.

۲- می خواهید گاوصندق خانگی را در چه فضایی بگذارید؟

معمولا قبل از خرید هر وسیله ای برای خانه، فضایی را برایش در نظر می گیریم. اتفاقا یکی از فاکتور های مهم در خرید گاوصندق همین است. فضایی که میخواهیم گاوصندق را در آنجا قرار دهیم، نباید براحتی قابل دیدن باشد. برای مثال این فضا می تواند داخل کمد، داخل کتابخانه و یا داخل کابینت باشد. البته در خانه هایی که بصوتر شخصی ساخته می شوند این فضا در دیوار نیز تعبیه می شود.

۳ – چه نوع گاوصندق خانگی برای شما مناسب تر و کاربردی تر می باشد؟

امروزه نیاز به امنیت و حفاظت ار سرمایه بسیار بیشتر از گذشته حس میشود. با توجه به همین نیاز و مشکلاتی که در این حوزه موجود است بسیاری از تولید کنندگان گاوصندوق دست به تولید محصولات متنوعی زده اند. اما اینکه اما برای اینکه بدانید چه نوع گاوصندوق برای شما مناسب تر است می بایت ابتدا به این سوال پاسخ دهید که قرار است چه چیزی در گاوصندق نگه داری کنید.

شرکت گاوصندوق نسوز گنج بان یکی از بهترین تولید کنند گاوصندوق نسوز خانگی است. ما بسیاری محصولات را مانند گاوصندق اثرانگشتی، گاوصندق قابل حمل وگاوصندق نسوز را تولید می کنیم.

گاوصندوق خانگی اثر انگشتی

گاوصندوق خانگی اثر انگشتی

یکی از انواع پرطرفدار گاوصندق خانگی که به بازار عرضه شده است، گاوصندق اثرانگشتی می باشد. در این نوع گاوصندق دیگر نیازی نیست یکسری اعداد و ارقام سخت را به عنوان رمز گاوصندق به خاطر بسپارید و یا اینکه برای عدم فراموشی رمز، آن را یادداشت کنید و درجایی بدور از محل گاوصندق نگهداری کنید، و همیشه نگران لو رفتن رمزتان باشید. فقط کافی است انگشتتان را در محل سنسور قرار دهید تا درب گاوصندق باز شود.

بنابراین اگر شما به دنیای مدرن و تکنولوژی علاقه دارید و بدنبال راحتی و سرعت عمل در کارهایتان هستید، پیشنهاد میکنیم حتما گاوصندق اثرانگشتی را انتخاب و تهیه کنید. البته گاوصندق های ترکیبی هم وجود دارند، که دربشان هم بارمز عبور، و هم با اثر انگشت، باز می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی انواع قفل گاوصندوق را مطالعه فرمایید.

گاوصندق خانگی قابل حمل

گاوصندق خانگی قابل حمل

در قدیم گاوصندق ها یک جعبه فلزی بسیار سنگین بود که برای حمل آنها حتی به منزل هم باید از تجهیزات خاص فلزی استفاده می کردیم، و نظر تولید کنندگان گاوصندق این بود که همین وزن زیاد گاوصندق باعث ایمنی آن می شود، زیرا سارقین نمی توانند براحتی آن را حمل کنند.

اما این روزها تولید کنندگان گاوصندوق برای رفاه حال مصرف کنندگان گاوصندوق های دیجیتالی سبک و قابل حملی می سازند که به راحتی جابه جا میشود اما نه برای دزدها!!!

گاوصندق های خانگی قابل حمل، براحتی و توسط خود فرد قابلیت جابجا شدن دارند، ولی از داخل به دیوار یا کمد پیچ خواهند شد. البته در انواع جدید تر گاوصندق های قابل حمل، یک سنسور هشدار تعبیه شده است، و در صورتی که سنسور تشخیص دهد، به گاوصندق ضربه یا شوک وارد شده یا حمل و نقل غیرمجاز صورت می گیرد، سیستم هشدار دهنده فعال میشود و زنگ خطر به صدا در می آید.

انواع محافظت گاوصندوق

قبل از خرید گاوصندوق خانگی باید بدانید به چه نوع محافظت نیاز دارید؟ برای مثال قصد خرید گاوصندوق خانگی ضد آتش یا ضد آب یا ضد سرقت را دارید؟

اصولا گاوصندوق ها برای تامین امنیت بالاتر بطور نسبی ترکیبی از تمام سیستم های محافظتی را دارا می باشند ولی اگر شما بدنبال خرید گاوصندقی هستید که مشخصا دارای سیستم ضد آتش قوی باشد مسلما باید گاوصندوق خانگی را انتخاب نمایید که بطور اختصاصی نسوز طراحی شده باشد و دارای بدنه ای قوی در برابر دمای بالا باشد.
بطور معمول صندوق های خانگی نسوز تا حدود نیم ساعت در برابر دمای بالا و آتش سوزی مقاوم هستند ولی اگر این میزان برای شما کافی نیست می توانید اقدام به خرید گاوصندوق خانگی نسوز دیجیتالی نمایید که تا 2 ساعت در برابر شعله های آتش مقاوم است.

شرکت بزرگ گنجبان تولید کننده و نمایندگی فروش انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت در سراسر ایران است.

اگر با ویژگی های گاوصندوق ضد آب آشنایی ندارید میتوانید مقاله گاوصندوق ضد آب را مطالعه کرده و با آگاهی بیشتر برای خرید این محصول اقدام کنید.

گاوصندق خانگی نسوز

همان طور که پیش تر گفته شد، شما باید بدانید دقیقا به چه منظور بدنبال خرید گاوصندق خانگی هستید. اگر هدف شما از خرید گاوصندق نگهداری اسناد و مدارک باشد، پس قطعا باید برایتان نسوز بودن گاوصندق از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

معمولا انواع گاو صندق نسوز سیستم حفاظتی خوبی دارند، ولی اگر شما لزوما بدنبال سیستم حفاظتی قوی هستید، پس باید گاوصندقی را انتخاب کنید که اختصاصا نسوز و ضد سرقت طراحی شده باشد، و همچنین در حرارت بالا مثل شرایط آتش سوزی، تعادل درجه حرارت داخل گاوصندق را تا مدتی حفظ کند. بعضی از انواع گاوصندق های نسوز تا نیم ساعت و بعضی دیگر ۱ الی ۲ ساعت در حرارت بالا، درجه حرارت داخل گاو صندق را در حالت تعدیل حفظ میکنند.

تیم متخصص گنجبان در چندین دهه آزمون و خطا و تجربه توانسته بهترین گاوصندوق های ضد سرقت در سطح کشور را تولید کند. در این گاوصندوق ها از جدیدترین و پیچیده ترین الگوریتم های ایمنی استفادهذ شده که احتمال سرقت آن را به صفر میرساند. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش و ویژگی و قیمت این گاوصندوق میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا مقاله گاوصندوق ضد سرقت را مطالعه کنید.

۹ ویژگی کلیدی یک گاوصندوق خانگی خوب در یک نگاه :

۱- گاوصندوق ضد حریق و گاوصندوق ضد انفجار

۲- تعدیل درجه حرارت داخل جعبه گاوصندق حداقل برای نیم ساعت، در حرارت بالا.

۳- جنس گاوصندق باید ضد دیلم، ضد ضربه،ضد دریل و سوراخ کردن باشد.

۴- مجهز به سیستم دزدگیر و هشدار دهنده باشد.

۵- سبک و قابل حمل با قابلیت نصب در دیوار و یا داخل کمد باشد.

۶- برای اطمینان و امنیت بیشتر دارای چند راه دسترسی و همینطور دارای کلید مخفی باشد.

۷-  قبل از اتمام باطری حتما هشدار بدهد و همچنین درصورت اتمام کامل باطری هم قابل باز شدن باشد.

۸- ظاهری زیبا و لوکس و در صورت لزوم طبقه بندی منظم داشته باشد.

۹- باتوجه به میزان کارایی گاوصندق، دارای قیمت مناسب باشد.

مهم است بدانید، با میزان دزدی های خانگی که فقط چند ثانیه طول می کشد، ۳۳٪ دزدی ها از خانه ها انجام می شود. بنابراین داشتن یک گاوصندق خوب و مناسب خانگی، در حفظ امنیت وسایل با ارزش و ضروری شما نقش بسیار مهمی دارد.


در آخر پیشنهاد می کنیم با توجه به شرایط و توضیحات بالا در لیست گاو صندوق های خانگی گنج بان بهترین را برای خود انتخاب کنید و یا مستقیما با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا دقیقا آنچه که به دنبال آن هستید را به شما معرفی کنیم.

ما بهترین قیمت گاوصندوق را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

تفاوت گاوصندوق خانگی با اداری

گاوصندقو های اداری و خانگی شاید از نظر ظاهری خیلی به هم شباهت داشته باشند اما تفاوت هایی با هم دارند که هر کدام را برای مصارف خاصی مناسب کرده است. در این مقاله قصد داریم تفاوت گاوصندوق اداری با خانگی را با هم بررسی کنیم تا شما بتوانید برای خرید بهترین گاوصندوق آگاهانه تر اقدام کنید. اگر نمی دانید بهترین برند های گاوصندوق در ایران کدامند حتما قبل از خرید مقاله بهترین مارک گاوصندوق را مطالعه کنید

گاوصندوق اداری و خانگی گنجبان هر دو ضد سرقت و نسوز بوده و امنیت اشیا و اسناد و مدارک شما را بسیار بالا میبرند.

خانه و اداره هر دو مکان هایی هستند که در آن ها مدارک و اشیا گرانبها نگهداری میشود اما امنیت این اماکن با هم تفاوت هایی دارد.

میزان امنیت در این دو مکان سبب تفاوت گاوصندوق خانگی و اداری شده است.

در هر دو مکان امکان بروز آتش سوزی، زلزله و سرقت وجود دارد اما تفاوت هایی در ویژگی های گاوصندوق اداری و گاوصندوق خانگی وجود دارد که در ادامه به بررسی این ویژگی ها میرسد.

تفاوت ابعاد گاوصندوق خانگی و اداری

تفاوت گاوصندوق اداری با خانگی در موارد زیادی میباشد که یکی از آن ها ابعاد است.

اسناد و مدارکی که در ادارات و شرکت ها نگهداری میشود در مقایسه با اسناد خانگی حجم بسیار بیشتری دارد.

به همین دلیل گاوصندوق اداری باید ابعاد بزرگ تر از گاوصندوق خانگی باشد.

برای گاوصندوق های ادرای بهتر است طبقات مجزا برای اسناد و مدارک مختلف وجود داشته باشد تا اسناد را طبقه بندی کرد.

در گاوصندوق های اداری میتوان از کلاسور و جداکننده نیز برای جداسازی مدارک مختلف استفاده کرد.

تفاوت سیستم امنیتی گاوصندوق خانگی و اداری

معمولا اهمیت اسناد و اشیا گرانبهایی که در گاوصندوق خانگی قرار داده میشود کمتر از اسناد شرکتی و اداری است.

به همین دلیل مدیران سازمان ها تمام سعی خود را میکنند که از گاوصندوق اداری با بالاترین سطح امنیتی استفاده کنند.

در گاوصندوق اداری و شرکت از جدیدترین قفل های گاوصندوق استفاده شده است و به همین دلیل امنیت آن بالاتر است.

دلیل دیگری که در گاوصندوق اداری و شرکتی از بهترین و پیشرفته ترین قفل گاوصندوق استفاده میشود وجود افراد بیشتر در این مکان است که احتمال سرقت و دزدی از گاوصندوق را بیشتر میکند

سوالات متداول

قیمت گاوصندق خانگی چقدر است

گاوصندوق های خانگی در ابعاد و برند های مختلف در بازار ایران موجودند. قیمت گاوصندوق خانگی گنجبان از 2میلیون تومان به بالا میباشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز خرید گاوصندوق خانگی در تهران کجاست؟

فروشگاه گنجبان با ده ها سال سابقه یکی از معتبر ترین مراکز تولید و فروش گاوصندوق است.

خدمات پس از فروش گاوصندوق خانگی گنجبان چیست؟

با خرید این گاوصندوق از گنجبان میتوانید از گارانتی 2 ساله و خدمات نصب و تعمیرات گاوصندوق با قیمت استثنایی بهره مند شوید.

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما