درب گاوصندوق | نحوه ساخت | امنیت درب گاوصندوق | انواع فولاد و جوشکاری گاوصندوق

درب گاوصندوق

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

طراحی قالب درب گاوصندوق

برای طراحی قالب درب گاوصندوق باید یک جعبه فلزی که در برابر هرگونه حریق و برش مقاوم باشد ساخت شود. رعایت یکسری نکات مهم تخصصی در طراحی قالب درب گاوصندوق می تواند به امنیت بالا طرح گاوصندوق کمک کند.

شما بارعایت نکات خاص و همچنین انجام ظریف کاری هایی در ساخت درب گاوصندوق مثل ساخته قالب پلکانی در گاوصندوق باعث افزایش امنیت گاوصندوق می‌شود.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

طراحی قالب درب گاوصندوق

انواع فولاد در ساخت درب گاوصندوق

انواع فولاد در ساخت درب گاوصندوق باید به گونه‌ای باشد که باعث افزایش استحکام و مقاومت گاوصندوق شود. معمولاً از آلیاژ فولاد همراه کربن و آهن برای ساخت گاوصندوق خانگی استفاده می‌شود.

استفاده از آهن و کربن در آلیاژ که فولاد باعث مقاومت بیشتر آن می شود. برای آنکه گاوصندوق شما مقاوم در برابر مواد شیمیایی و خوردگی شود از فولاد ضد زنگ برای ساخت گاوصندوق استفاده می‌شود.

یک نوع گاوصندوق ضد آب نیز وجود داردکه آلیاژ مصرفی در ساخت آن متفاوت با سایر گاوصندوق ها است. در ساخت گاوصندوق ضد آب باید به نکاتی دقت کرد تا دچار زنگ زدگی نشود مثلاً باید در پلمپ‌کردن آن دقت بیشتری داشت تا آب وارد آن نشود.

برای خرید بهترین و مرغوب ترین گاوصندوق ضد آب همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

انواع فولاد در ساخت درب گاوصندوق

فولاد به کار رفته در درب گاوصندوق فوق امنیتی فولاد منگنز می باشند که استفاده از این فولاد باعث می شود که در صورتی که قفل گاوصندوق شما به وسیله دریل سوراخ شود سیستم مرکزی گاوصندوق دچار آسیب نشود.

گاوصندوق های فوق امنیتی که در ایران موجود هستند معمولاً محدودند ولی شما می توانید با تماس باما گاوصندوق های فوق امنیتی که در ایران موجودند مطلع شوید.

انواع جوشکاری در ساخت درب گاوصندوق

انواع جوشکاری در ساخت درب  گاوصندوق باعث محکم شدن و چفت شدن قسمت های مختلف گاوصندوق می شود. انواع جوشکاری ساخت درب گاوصندوق عبارتند از قوس فلزی و گاز قوس تنگستن.

معمولا از جوشکاری اسکلت فلزی برای ساخت درب گاوصندوق استفاده نمی‌شود زیرا برای جوشکاری آلیاژهای سنگین چندان جوابگو نیست.

جوشکاری تنگستن در اتصال فلزات و فولاد های مختلف برای ساخت درب گاوصندوق استفاده می شود و برای آلیاژهای سنگین می توان از این جوشکاری استفاده کرد.

تولید و سوار کردن درب گاوصندوق

تولید و سوار کردن درب گاوصندوق مانند درست کردن یک پازل می باشد. مواد مصرفی برای ساخت درب گاوصندوق باید ضخیم تر و محکم تر است ساخت بدنه گاوصندوق باشد.

اگر گاوصندوق شما دو لایه باشد درب گاوصندوق باید سه لایه باشد. این لایه اضافه باعث امنیت بیشتر گاوصندوق می شود. گاهی برای کار صندوقهای سفارشی می توان دولایه اضافه برای درب گاوصندوق در نظر گرفت.

[wporg title=”بهترین گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/”]برای مشاهده پرفروش ترین گاوصندوق ها روی لینک زیر کلیک کنید[/wporg]

تولید و سوار کردن درب گاوصندوق

برای گاوصندوق های فوق امنیتی و با کیفیت برای قفل گاوصندوق یک فولاد منگنه از استفاده می‌شود. اگر گاوصندوقهای شما در قسمت کوند محل قرار بگیرد تنها راه نفوذ به گاوصندوق قسمت درب گاوصندوق می باشد پس باید نکات ایمنی زیادی را برای ساخت درب گاوصندوق رعایت کرد.

سوار کردن قفل درب گاوصندوق

سوار کردن قفل درب گاوصندوق از قسمت های مهم ساخت گاوصندوق به شمار می رود. قفل گاوصندوق در دو نوع مکانیکی و الکترونیکی ساخته می شود اگر قفل مناسب برای گاوصندوق خود انتخاب کنید می توانید امنیت آن را بالا ببرید.

انواع قفل در گاوصندوق در سه نوع مکانیکی دیجیتالی و ترکیبی ساخته می شود که هر کدام از این قفل ها مزایا و معایبی دارند.

اگر قفل گاوصندق شما در حین باز کردن با مشکل مواجه شد و خراب شد میتوانید برای تعمیر قفل گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

همچینین همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده تعویض قفل گاوصندوق در سراسر تهران با قیمتی مناسب هستند.

امنیت درب گاوصندوق

امنیت درب گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی در گاوصندوق حساب میشود.اگر امنیت گاوصندوق برای شما که می خواهید در آن نگهداری کنید مهم است بهتر است قیمت را فدای امنیت نکنید.

گاوصندوق هایی که قیمت ارزان دارند امنیت پایین تری دارند پس بهتر است برای خرید گاو صندوق قیمت ملاک قرار ندهید و ویژگی‌های آن آلیاژ مصرفی در آن را در نظر بگیرید.نکته دیگری که باید در امنیت گاوصندوق در نظر بگیرید این است که وزن زیاد آن حتماً دلیل استفاده از فولاد و آلیاژ مرغوب نیست.

[wporg title=”تعمیر گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%AD%D9%85%D9%84-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C/”]برای دریافت قیمت قفل کلیدی گاوصندوق و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

امنیت درب گاوصندوق

گاهی امکان دارد که سنگین بودن گاوصندوق به علت استفاده از بتن در ساخت آن برای آنکه بتوانید از امنیت درب گاوصندوق و گاوصندوق مطمئن شوید باید به روت به امنیت گاوصندوق دقت کنید. در رتبه امنیت گاوصندوق موادی که در ساخت آن استفاده شده و کیفیت ساخت و طراحی توضیح داده می شود.

لولای درب گاوصندوق

گاهی سارقان برای سرقت گاوصندوق شما از لولای درب گاوصندوق به درون آن نفوذ می کند. پس لولای درب گاوصندوق نیز از اهمیت زیادی در امنیت برخوردار است و باید برای خرید آن به نکاتی دقت کرد.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای دریافت قیمت قفل رمزدار گاوصندوق و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

اگر لولای درب گاوصندوق با روش صحیح ساخته نشود با بریدن آن به راحتی در گاوصندوق جدا می شود. نکته ای که باید در لولای در گاوصندوق در نظر گرفت طراحی زبانه های قفل گاوصندوق است.

در صورتی که لولاها آسیب دیده اند زبانه می‌تواند در گاوصندوق را نگه دارد. نحوه قرار گرفتن لولای در گاوصندوق به گونه ای است که پنهان باشند که علاوه بر زیبایی گاوصندوق باعث امنیت بالای آن نیز می‌شود.

برای درک هرچه آسان تر از اجزای گاوصندوق و نحوه کارکرد رمز یک گاوصندوق نسوز برای شما ویدئو ایی تهیه کرده ایم که در این ویدئو با نحوه باز شدن قفل گاوصندوق و نحوه کارکرد رمز گاوصندوق بطور کامل آشنا خواهید شد.

همچنین در این ویدئو با ساختار درب گاوصندوق نسوز گنج بان نیز آشنا خواهید شد

سوالات متداول

چطور یک گاوصندوق ساخته میشود؟

مراحل ساخت گاوصندوق در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است و در قالب فیلم نمایش داده شده است.

درب گاوصندوق از چه اجزایی ساخته شده است؟

لولا، قفل، لایه های فولادی و دستگیره و … از اجزای درب هستند که دراین مقاله به طور کامل همه اجزا را توضیح داده ایم.

چطور درب باکیفیت گاوصندوق را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهیم؟

راه های تشخیص درب ایمن و تقلبی در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما