ساخت گاوصندوق سفارشی | تولید انواع گاوصندوق سفارشی | مراحل و آموزش ساخت گاوصندوق

ساخت و تولید انواع گاوصندوق سفارشی | مراحل ساخت گاوصندوق

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

ممکن است شما به عنوان یک خریدار گاوصندوق نیاز به یک گاوصندوق سفارشی داشته باشید. همچنین ممکن است مشتاق باشید تا مراحل ساخت گاوصندوق را از 0 تا 100 در جریان باشید.

در این صفحه شرکت گنجبان خدمات خود را در راستای تولید انواع گاوصندوق سفارشی، ساخت گاوصندوق و مراحل ساخت گاوصندوق برای شما عنوان می کند. علاوه بر آن شما می توانید در این صفحه اقدام به سفارش ساخت گاوصندوق به همراه مشاهده قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی (کم ترین قیمت برای ساخت سفارشی گاوصندوق) نمایید. برای سفارش و خرید گاوصندوق سفارشی مطابق با سلیقه و کاربردتان میتوانید با ما تماس بگیرید و لیسیت قیمت انواع مدل های گاوصندوق را دریافت کنید.

[wporg title=”خرید گاو صندوق” link=”https://ganjbanco.com/”]خرید باکیفیت ترین گاوصندوق در مدل های متنوع با گارانتی[/wporg]

ساخت گاوصندوق

مراحل ساخت گاوصندوق

در این بخش ما اقدام به ارائه مراحل ساخت گاوصندوق یا مراحل ساخت سیف باکس به صورت قدم به قدم برای شما عزیزان می کنیم.

باید بدانید که به طور کلی در مراحل ساخت گاوصندوق بیشتر از 230 قطعه به کار برده می شود که بیشترین حجم و اهمینت آن ها مربوط به موارد زیر است.

در ادامه این مطلب موادی که برای ساخت گاو صندوق مورد نیاز است را توضیح داده ایم و با آموزش ساخت گاوصندوق های مختلف قصد داریم شما را با این فرآیند بیشتر آشنا کنیم.

مراحل ساخت گاوصندوق

فیلم ساخت گاوصندوق

در این فیلم ساخت گاوصندوق به صورت کامل مراحل ساخت را برای شما آورده ایم. همان طور که مشاهده میکنید برای آن که یک گاوصندوق باکیفیت ساخته شود فرآیند بسیار پیچیده ای باید طی شود که در این ویدیو به صورت کامل مشاهده میکنید.

شرکت گنجبان با سال ها تجربه درخشان در زمینه ساخت گاو صندوق سفارشی و استاندارد از شما عزیزانی که این مقاله را مطالعه میکنید دعوت میکند تا از نزدیک با فرآیند ساخت گاوصندوق گنجبان آشنا شوید.

شما میتوانید با ما تماس بگیرید و در زمان مناسبی برای دیدن مراحل ساخت گاوصندوق به کارخانه ما تشریف بیاورید.

همچنین با خرید گاوصندوق ها گنجبان میتوانید از خدمات تعمیرات گاوصندوق و در مواقع لوزم از خدمات بازگشایی گاوصندوق با تخفیف ویژه استفاده کنید.

قطعات مورد استفاده در ساخت گاوصندوق

  • ورق های فولادی در قطر های مختلف
  • بتن مسلح
  • زبانه ها و میلگرد ها
  • لولا ها
  • پیج و مهره و واشر
  • نصب رمز ها
قطعات مورد استفاده در ساخت گاوصندوق

در تولید بدنه گاوصندوق چه پروسه ای طی می شود؟

شاید از نظر شما ساخت گاوصندوق کار راحتی باشد که صفر تا صد آن به صورت اتومات و توسط دستگاه های کارخانه ای انجام میشود.

نحوه ساخت گاوصندوق مراحل متفاوتی دارد که باید به صورت استاندارد و اصولی انجام شود.

در تولید بدنه و قسمت اصلی گاوصندوق مراحل زیر طی می شوند تا در نهایت یک گاوصندوق ساخته شود.

اندازه گیری و برش ورق های فولاد

اولین و مهم ترین مرحله ساخت دیتابیس انجام محاسبات مبنی بر اندازه ورق های فولادی و قطر آن ها می باشد. پس از انجام این کار این ورق ها برش داده می شوند و پس از خم کاری ورق داخلی با ورق بیرونی به یکدیگر کلاف می شوند. در این مرحله صندوق داخلی گاوصندوق نیز متصل می شوند.

در این مرحله همچنین حفره هایی برای زبانه های درب گاوصندوق تعبیه می شوند.

تزریق بتن مسلح

در این مرحله بتن مسلح داخل فضای بین دو ورق داخلی و بیرون گاوصندوق تزریق می شود به گونه ای که فضای بین حفره های باقی بماند.

تزریق بتن مسلح

باید بدانید که مرحله بتن ریزی یکی از مهم ترین بخش های تولید گاوصندوق می باشد چراکه این بتن باعث نسوز شدن گاوصندوق و جلو گیری از سوختن اشیاء داخل گاوصندوق می شود.

باید بدانید که بتن گاوصندوق باید در دمای خاصی آماده شود چراکه ممکن است دچار ترک و خورد شدن داخل گاوصندوق و در نهایت نفوذ پذیری گاوصندوق شود.

پس از تزریق بتن و خشک شدن آن و تعیبه حفره های زبانه ها سقف و دیوار (حد فاصل ورق داخلی و ورق بیرونی) با یک لایه فولاد دیگر جوش می خورد.

نصب درب و لولا

پس از انجام مراحل بالا و خشک شدن بتن نوبت به نصب درب می باشد. در این مرحله باید لولای مناسب با درب مورد استفاده قرار گیرد چراکه ممکن است اندازه لولا و وزن درب با یکدیگر تناسب نداشته و موجب فشار آمدن به بدنه گاوصندوق و در نهایت ترک خوردگی بتن داخل گاوصندوق شود. از این رو انتخاب لولا و درب و اندازه آن ها حائز اهمیت می باشد.

نصب رمز و یراق

در آخرین مرحله و پس از نصب درب و رنگ زنی گاوصندوق نوبت به نصب شبکه زبانه ها و رمز گاوصندوق و همچنین دست گیره آن می رسد. و پس از آن بعد از کنترل کیفیت وارد بازار می شود.

در خصوص نحوه ساخت گاوصندوق موارد زیر اهمیت زیادی دارد.

نحوه ساخت گاوصندوق

برای ساخت گاوصندوق باید مراحلی به صورت استاندارد واصولی طی شود تا یک گاوصندوق باکیفیت و مرغوب تحویل مشتری شود.

مهمترین نکته ای که در نحوه ساخت گاوصندوق باید در نظر داشت این است که الگوریتم های امنیتی در آن به صورت کامل رعایت شود تا هیچ راه نفوذی به ان وجود نداشته باشد.

به طور کلی تمامی پروسه ساخت گاوصندوق سفارشی و گاوصندوق استاندارد باید در جهت دستیابی به هدف تامین امنیت گاوصندوق باشد.

مراحل ساخت گاو صندوق مانند تکه های پازل و لگو میباشد که اگر هر مرحله با رعایت اصول پیش نرود آنچه از یک گاوصندوق باکیفیت انتظار میرود برآورده نمیشود.

در ادامه مراحل ساخت گاوصندوق را به صورت مجزا به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه ساخت گاوصندوق

طراحی درب و بدنه گاوصندوق

اساسی ترین مرحله تولید گاوصندوق طراحی و ساخت بدنه و درب آن است.

شاید در نظر اول بدنه گاوصندوق تنها یک چهارچوب فلزی باشد اما همین چهارچوب باید با رعایت اصول و استانداردها ساخته شود تا امنیت را بالاتر ببرد.

مواد اولیه برای ساخت گاوصندوق در مدل های مختلف متغیر میباشد و در صورتی که گاو صندوق نسوز باشد باید از متریال ضد حریق و نسوز و مقاوم در برابر حرارت استفاده شود.

برای ساخت درب گاوصندوق نیز باید الگوریتم های امنیتی رعایت شود تا بتوان امنیت اشیا داخل گاوصندوق را تا حد زیادی بالاتر برد.

سوار کردن درب گاوصندوق

یکی از مراحب ساخت گاوصندوق پس از آن که تمام قطعات به صورت کامل تولید شدند سوار کردن درب گاوصندوق ساخته شده میباشد.

اگر بدنه گاوصندوق به صورت دو لایه ساخته شده باشد لازم است که درب گاوصندوق سه لایه باشد.

برای ساخت گاوصندوق سفارشی ما بدنه را مقاوم تر میسازیم و بنا بر سفارش مشتری سعی میکنیم از بدنه های 4 لایه استفاده کنیم.

این 4 لایه شامل دو لایه فولاد و دو لایه عایق هستند که بین لایه های فولادی قرار میگیرند و امنیت را بالاتر میبرند.

برای آن که احتمال باز شدن گاوصندوق به وسیله دیلم به صفر برسد در پشت قفل آن یک قطعه منگنز نصب میشود.

پس از آن که گاوصندوق را خریداری کردید برای آن که در محل نصب آن امنیت را بالاتر ببرید لازم است نکاتی را رعایت کنید که در مقاله نصب گاوصندوق آن را توضیح داده ایم.

تفاوت پروسه ساخت گاوصندوق در کیفیت های مختلف

تمام مراحلی که گفته شد برای ساخت گاوصندوق باید انجام شود اما یک سری پروسه ها برای ساخت گاوصندوق های فوق ایمن انجام میشود که در ساخت گاوصندوق های بی کیفیت این پروسه ها را نداریم.

در این قسمت تفاوت پروسه های ساخت گاوصندوق را در رتبه های کیفی مختلف بررسی میکنیم.

پروسه ساخت گاوصندوق بی کیفیت

در ساخت گاوصندوق های بی کیفیت از ورقه های ضخیم و مقاوم فولادی استفاده نمیشود و معمولا ورقه های فولادی نازک برای ساخت مورد استفاده قرار میگیرند. این ورقه ها به راحتی تا میخورند و باید جوش کاری شوند. پس از جوش کاری پوشش رزین پلی استر بر روی آن قرار میگیرد و وارد فر برای طی مراحل پخت میشود.در نهایت روی آن پوشش الکترواستاتیک زده میشود.

پروسه ساخت گاوصندوق با کیفیت متوسط

پروسه ساخت این گاوصندوق ها مانند گاوصندوق های بی کیفیت است ولی در آن ها از دو ورقه فولادی استفاده میشود. برای آن که امنیت این گاوصندوق ها بیشتر شود در آن ها از ورقه های فولادی با درصد های متفاوت از آلیاژ فولاد استفاده میشود. برای ان که این گاوصندوق ها در برابر دیلم مقاومت بیشتری داشته باشند در قسمت بیرونی آن از فولاد ساخته شده از آلیاژ استنلس استفاده میشود.

پروسه ساخت گاوصندوق باکیفیت بالا

این گاوصندوق ها ایمین بسیار بالایی دارند و برای ساخت ان ها از 3 لایه فولاد استفاده شده است. بین لایه های این گاوصندوق از مواد مقاوم در برابر حرارت و حریق استفاده شده است. این گاوصندوق ها ضد حریق بوده و در مواردی نیز در ساخت آن ها از موادی استفاده میشود که به عنوان گاوصندوق ضد آب نیز کارایی داشته باشند.

انواع فولاد به کار رفته در ساخت گاوصندوق

به طور کلی سه نوع فولاد در ساخت گاوصندوق به کار می رود که قطر آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. باید بدانیدکه قطر ورق بیرونی گاوصندوق دوبرابر ورق داخلی است و همچنین ورق های درب گاوصندوق دوبرابر ورق بیرونی گاوصندوق می باشند.(از جهت اهمیت درب مبنی بر ضد سرقت بودن).

اما سه نوع فولاد نامبرده به شرح زیر است.

فولاد گرم

فولاد گرم یا سیاه بیشتر در حوزه ساختما سازی کارایی دارد. درجه سختی آن ST33 تا ST82 می باشد که هرچه مقدار کربن آن بیشتر باشد درجه سختی آن بیشتر می شود.

فولاد سرد

فولاد سرد یا روغنی قابلیت کشسانی دارند که در بعضی از آن ها به عنوان فنر شناخته می شوند. این فولاد ها از فولاد های گرم که برای نورد مجدد مناسب می باشند تهیه می شوند. باید بدانید که فیلتر بعضی خودرو ها از ورق های فولاد سرد یا روغنی ساخته می شود.

اسید شویی

این نوع فولاد که در گاوصندوق سازی استفاده می شود ضد زنگ بوده و از فولاد گرم ساخته می شود با این تفاوت که ناخالصی کمتری دارد.

تا این بخش ما به شما نحوه ساخت گاوصندوق فولادی را نشان دادیم اما ممکن است بخواهید خود شما نیز اقدام به ساخت گاوصندوق نمایید. در فیلمی که در ادامه معرفی می شود می توانید نحوه ساخت گاوصندوق اسباب بازی اما واقعی را ببینید.

چگونه گاوصندوق بسازیم

اگر شما می خواهید اقدام به ساخت گاوصندوق نمایید(اسباب بازی با مقوا) می توانید با مشاهده فیلم چگونه گاوصندوق بسازیم در زیر اقدام به ساخت گاوصندوق اسباب بازی نمایید. این مراحل که در تولید قفل گاوصندوق انجام می شود تقریبا مشابه ساخت یک گاوصندق واقعی می باشد.

چگونه گاوصندوق بسازیم

در این ویدو شما اقدام به ساخت گاو صندوق کوچک اما کاملا جالب و واقعی می کنید.

ساخت گاوصندوق رمزدار

در این ویدیو به صورت کاملا حرفه ای نحوه ساخت گاوصندوق رمزدار نشان داده شده است. از این ویدیو میتوانید برای ساخت گاوصندوق کار دستی استفاده کنید.

اگر شما صاحب گاوصندوق رمزدار و دیجیتالی هستید و رمز آن را فراموش کرده اید میتوانید از راهکار های گفته شده در فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه به راحتی گاوصندوق تان را باز کنید.

ساخت گاوصندوق کارتی

برای ساخت گاوصندوق کارتی ویدیویی برای شما قرار داده ایم تا با مراحل ساخت این گاوصندوق بیشتر آشنا شوید.

این گاوصندوق ها طرفداران خاص خود را دارند و میتوانید از تکنیک های آموزش داده شده در این ویدیو برای ساخت گاوصندوق کارتی برای بچه ها کمک بگیرید.

این یکی از روش هایی است که میتوانید برای ساخت گاوصندوق در خانه از آن استفاده کنید.

ساخت گاوصندوق فلزی

برای ساخت گاوصندوق فلزی باید ابزار و تجهیزات خاصی در دسترس تان باشد تا به خوبی بتوانید این گاوصندوق را بسازید.

در این قسمت نیز برای شما فیلمی قرار داده ایم تا به خوبی با مراحل ساخت گاوصندوق فلزی بیشتر آشنا شوید و اگر کارگاهی برای ساخت این وسیله دارید به راحتی برای ساخت آن اقدام کنید.

با ساخت گاوصندوق فلزی و فروش آن میتوانید کسب درآمد کنید و این محصولات را به فروش برسانید.

ساخت گاوصندوق چوبی

ساخت گاوصندوق چوبی نیز یکی از روش هایی است که برای ساخت گاوصندوق در خانه میتوانی از آن استفاده کنید.

اگر ابزار کافی برای ساخت گاوصندوق چوبی دارید میتوایند مطابق با مراحل نشان داده شده در فیلم ساخت گاوصندوق چوبی باکیفیت ترین و زیبا ترین گاوصندوق تزیینی را بسازید.

این گاوصندوق یکی از زیبا ترین گاوصندوق های چوبی است که مطابق با سایز های گفته شده قابل ساخت اند.

ساخت گاوصندوق برقی

در فیلم ساخت گاوصندوق برقی که در بالا قرار داده شده است شما میتوانید با استفاده از تجهیزات گفته شده یک گاوصندوق کارآمد بسازید.

در این گاوصندوق تجهیزات پیشرفته ای استفاده شده است که برای ساخت گاوصندوق در خانه چندان مناسب نیست.

اگر میخواهید گاوصندوق اثر انگشتی پیشرفته ای خریداری کنید وو یا با مراحل ساخت آن آشنا شوید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و به کارخانه تولید گاوصندوق ما مراجعه کنید.

آموزش ساخت گاوصندوق کارتونی

در فیلم های ساخت گاوصندوق که در قسمت های بالا برای شما قرار داده شده است میتوانید استفاده کنید و گاوصندوق کارتونی بسازید.

ساخت گاوصندوق کارتونی برای کودکان بسیار جذاب است و میتوانید برای گذران اوقات فراغت کودکان این وسیله را بسازید.

اگر در مورد آموزش ساخت گاوصندوق کارتونی سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا فیلم های آموزشی بیشتری برای شما قرار دهیم.

همچنین میتوانید برای ساخت انواع گاوصندوق سفارشی با همکران ما تماس بگیرید تا باکیفیت ترین و بهترین گاوصندوق ها را برای شما بسازند.

برای آشنایی با پرفروش ترین و بهترین برند های گاوصندوق میتوانید به صفحه بهترین گاوصندوق مراجعه کنید.

گاوصندوق سفارشی

در این بخش ما می خواهیم اقدام به معرفی خدمات شرکت گنجبان در حوزه ساخت گاوصندوق سفارشی را برای شما عنوان نماییم اما قبل از هرچیز باید بدانید که گاوصندوق سفارشی چیست.

ممکن است شما برای دریافت امنیت بیشتر از جانب گاوصندوق خواهان این باشید که قطر ورق های گاوصندوق بیشتر باشد و یا در یک اندازه خاص تولید شود. در این صورت شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به خرید یک گاوصندوق سفارشی متناسب با نیاز های خود کنید.

شما حتی می توانید سیستم خطر را برای گاوصندوق تنظیم کرده تا در زمان باز شدن و یا برش یا ارسال یک پیام شما را از این موضوع آگاه کند.

لذا خدمات ساخت گاوصندوق سفارشی به این موارد محدود نمی شود و حتی می توانید اقدام به خرید یک گاوصندوق در اندازه های سفارشی نمایید.

سفارش ساخت گاوصندوق

برای خرید گاوصندوق سفارشی شما می بایست اقدام به سفارش ساخت گاوصندوق به شرکت گنجبان از طریق شماره های زیر نمایید تا همکاران ما در بخش فروش شما را در این خصوص راهنمایی کنند و ضمن دریافت جزئیات سفارشی شما اقدام به ساخت گاوصندوق سفارشی و در نهایت تحویل آن به شما در هرجای کشور نماییم.

سفارش ساخت گاوصندوق

از جمله گاوصندوق هایی که به صورت سفارشی می توانید اقدام به ارائه جزئیات برای ساخت آن نمایید، به شرح زیر است.

  • ساخت گاوصندوق سفارشی زیر ویترینی طلا فروشی سه درب
  • ساخت سیف باکس
  • سیف باک سفارشی
  • تولید انواع گاو صندوق سفارشی

قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی

قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی به مدل گاوصندوق و ان گه از یک گاوصندوق انتظار دارید بستگی دارد و نمیتوان یک قیمت واحد برای تمام مدل های گاوصندوق سفارشی ارائه داد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی اقدام به تماس با شرکت گنجبان جهت ارائه جزئیات و دریافت قیمت گاوصندوق مورد نظر خود برای ساخت نمایید. سفارش ساخت گاوصندوق مورد نظر شما در کوتاهترین زمان انجام میشود و شما میتوانید با هزینه معقولانه و منصفانه ای گاوصندوق دلخواهتان با امنیت مورد نظرتان را سفارش و تحویل بگیرید.

برای دریافت لیست قیمت گاوصندوق سفارشی با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

کلمات کلیدی:

ساخت گاوصندوق

ساخت گاوصندوق سفارشی

ساخت گاوصندوق کوچک(اسباب بازی)

سوالات متداول

بهترین مرکز ساخت گاوصندوق سفارشی کجاست؟

گنبان با ده سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش گاوصندوق یکی از بهترین ها در ایران است. شما میتوانید گاوصندوق دلخواهتان را با سیستم ایمنی مورد نظر به ما سفارش دهید تا در کوتاهترین زمان بهترین گاوصندوق را به شما تحویل دهیم.

مراحل ساخت گاوصندوق ؟

در این مقاله مراحل ساخت گاوصندوق های مختلف و همچنین گاوصندوق برقی و چوبی و کار دستی را قرار داده ایم.

قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی در گنجبان چقدر است؟

با توجه به مدل مورد نظرتان و سیستم قفل کار گذاشته روی گاوصندوق سفارشی قیمت محاسبه میشود. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.02188890881

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما