معرفی گاوصندوق سدید |انواع مدل های گاوصندوق سدید|گاوصندوق سدید kR620وkR920وKR720 و350

معرفی گاوصندوق سدید

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

معرفی گاوصندوق سدید

گاو صندوق کاوه سدید از انواع گاوصندوق هایی می باشد که کاربرد زیادی دارد و در بین مردم بسیار مشهور است. در ساختار گاوصندوق سدید مواردی روایت شده که به این دلیل در بین مردم مشهور شده و تبدیل به یک گاوصندوق ضد سرقت شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی گاوصندوق سدید بپردازیم و اطلاعات مفیدی را برای شما بیان کنیم.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

معرفی گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید

معنای کلمه سدید سخت و محکم و استوار می باشد که شرکت سدید گاوصندوق در سال ۱۳۹۵ فعالیت شان را در تولید و طراحی گاوصندوق های نسوز و انواع گاوصندوق ها شروع کردند.

از جمله فعالیت شرکت سدید گاوصندوق در تولید گاوصندوق می‌توان به تولید گاوصندوق ضد سرقت ، گاوصندوق کشویی ،گاوصندوق دیواری و صندوق امانت بانکی اشاره کرد. ما نیز در گنج بان کلیه گاوصندوق های زمینی و دیواری و کشویی را با قیمت استثنایی و با تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی عرضه میکنیم.

گاوصندوق سدید نسل جدیدی از گاوصندوق هایی است که طراحی زیباتری داشته و نسبت به رقبای خود مقاومت بالایی نیز دارد.

گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید دارای بدنه دولایه می باشد که این بدنه از جنس فولاد و با تزریق بتن در بین لایه های فولادی ساخته شده است.ساختار بدنه گاوصندوق سدید باعث امنیت بالای آن شده که شما می توانید با خیال راحت به اشیا و اسناد و مدارکی که ارزشمند خود را در آن نگهداری کنید. شما میتوانید برای ساخت گاوصندوق از مشاوره و کمک همکاران ما در این راستا پیدا کنید.

گاوصندوق سدید در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.

مهمترین ویژگی که تمام گاوصندوق های سدید امنیت بالای آنها می باشد. وجود رمز دیجیتال در گاو صندوق کاوه سدید باعث افزایش امنیت آن شده است.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

قیمت گاوصندوق سدید

همان طور که میدانید گاوصندوق سدید در مدل های مختلف تولید میشود. مدل های متنوع این گاوصندوق باتوجه به ابعاد و سیستم رمزنگاری قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال قیمت گاوصندوق سدید مدل 800 LE در حدود 12/500/000 تومان میباشد.

یا مثلا قیمت گاوصندوق سدید مدل LE 700 در حدود 10/900/000 تومان میباشد. این

گاوصندوق نسوز بوده و میتواند برای مدت 2 ساعت در دمای 900 درجه بماند. دلیل تفاوت قیمت مدل 800 LE با LE 700 استفاده از قفل دیجیتال در آن میباشد.

قیمت گاوصندوق سدید مدل  ۱۲۰۰LE به دلیل مجهز بودن به قفل دیجیتال و مکانیکی گران تر میباشد.

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید از همین قیمت 10میلیون تومان به بالا میباشد.

اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان تر دارید و میخواهید با هزینه کمتر یک گاوصندوق باکیفیت با سیستم رمزی پیشرفته داشته باشید همین حالا از صفحه گاوصندوق ارزان ما دیدن کرده و یا با ما تماس بگیرید.

مقایسه گاوصندوق سدید با گاوصندوق گنجبان

اگر میخواهید بهترین خرید را داشته باشید و بعد از چند سال از خرید خود پشیمان نشوید بهتر است مقایسه گاو صندوق کاوه سدید با گاوصندوق گنجبان را بدون هرگونه سوگیری مطالعه کنید.

گاوصندوق الکترونیکی سدید در مدل های زیادی تولید میشود و شما حق انتخاب بین مدل های متنوع دارید.

اما محدوه قیمت گاوصندوق های سدید کاوه بالاتر از گاوصندوق های گنجبان میباشد.

گاوصندوق های گنجبان از مواد مرغوب تولید شده اند اما مدیریت گنجبان تصمیم گرفته برای رفاه حال مشتریان سود کمتری روی گاوصندوق های خود بکشد.

اگر برای خرید گاوصندوق بیبن برند های گنجبان و کاوه با تردید رو به رو هستید میتوانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه کنید تا با ویژگی های این گاوصندوق بیشتر آشنا شوید و با آگاهی بیشتر با مقایسه این برند با برند گنجبان بهترین گاوصندوق را خریداری کنید.

هر دو گاوصندوق در صورتی که از نمایندگی معتبر خریداری شوند خدمات نصب رایگان را ارائه میدهند. شرکت گاوصندوق سدید برای تعدادی از مشتریان خدمات حمل رایگان را نیز بنا به میزان خرید ارائه میدهد.

اما گاوصندوق گنجبان علاوه بر نصب برای مشتریان تخفیف 15% تعمیر گاوصندوق بعد از 24 ماه از خرید را در نظر گرفته است.

برای خرید گاوصندوق گنجبان میتوانید از مشاوه رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰

اگر شما قصد دارید از گاوصندوق فقط برای نگهداری مدارک خود استفاده کنید میتوانید گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰ را برای خرید در نظر داشته باشید.

رمز صندوق الکترونیکی سدید مدل 350 به‌صورت رمز دیجیتالی بوده و شما برای وارد کردن رمز می توانید از ۱ تا ۸ رقم را تعریف کنید.

رمز دیجیتال در گاو صندوق کاوه سدید کاوه مدل ۳۵۰ آن را بسیار بالا برده به سبب شده که دیگر شما نیاز به حمل کلید گاوصندوق نداشته باشید.

اما مشکلی که ممکن است در این گاوصندوق دهد به دلیل آنکه از قفل دیجیتالی استفاده کرده این است که اگر رمز گاوصندوق خود را فراموش کنید بعد از سه بار تلاش کردند دیگر قفل گاوصندوق باز نمیشود.

طراحی صندوق الکترونیکی سدید مدل 350 بسیار منحصر بفرد بوده و متناسب با استانداردهای جهانی میباشد. انگار خنده داری باتری پشتیبان و دکمه ریستارت می باشد. همچنین دارای آژیر حساس به ضربه و جابجایی و آژیر هشدار در صورت وارد کردن سه بار رمز اشتباه است.

در صورتی که رمز گاوصندوق خود را فراموش کردید و یا قصد تغییر رمز گاوصندوق را دارید می توانید مقاله ما را درباره فراموشی رمز گاوصندوق کاوه مطالعه کنید.

همچنین در هنگام بروز این مشکل میتوانید با همکاران ما در گنج بان برای تعمیر گاوصندوق تماس گرفته تا مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن حل کنند.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720

گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720 دارای ویژگی های می باشد که در قسمت زیر تعدادی از آنها را در قالب یک جدول برای شما نشان داده ایم.

وزن گاوصندوق233  کیلوگرم
ارتفاع گاوصندوق 72سانت
عرض گاوصندوق52  سانت
عمق گاوصندوق57  سانت
نوع قفل گاوصندوقکلید و رمز مکانیکی
استاندارد نسوزدارد
کشور سازندهایران
رمز دیجیتالطبق سفارش
مقاومت در برابر گرماتا 1 ساعت در 500 درجه سانتیگراد
تعداد طبقات 2
دراور 1
رنگ بندیطوسی

همچنین در صورتی که وزن گاو صندوق شما زیاد است و حمل گاوصندوق را دارید می توانید با همکاران ما در گنجبان تماس گرفته و کار جابجایی گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

از دیگر ویژگی‌های گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720 می‌توان به وجود کلید و رمز تایوانی در آن اشاره کرد.

گاوصندوق سدید کاوه مدل KR720

ویژگی یک گاوصندوق کاوه سدید سبب شده که بتوان از آن در منازل و شرکت ها و بانک ها فروشگاه ها استفاده کرد.این گاوصندوق دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت بوده و می‌توان آن را به مدت یک ساعت تا دمای 500 درجه سانتیگراد حرارت داد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به نسوز بودن و دوجداره بودن آن اشاره کرد. فضای بین دو جداره گاوصندوق نسوز کاوه به وسیله بتن پر شده و به همین دلیل تا حدود زیادی جلوی نفوذ حرارت را به قسمت داخلی گاوصندوق می گیرد.

گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550

گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550 بسیار مناسب برای نگهداری طلا و جواهرات میباشد.

در ساخت گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550 از مواد نسوز استفاده شده و از ورقه های فولادی با ضخامت 10 میلیمتر بهره گرفته شده است.

این گاوصندوق الکترونیکی سدید قابلیت نصب به زمین را دارد و میتوانید از این راه گاوصندوق را در زمین جاساز کنید.

برای پیدا کردن بهترین مکان های جاساز گاوصندوق میتوانید مقاله گاوصندوق مخفی را مطالعه کنید.

قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 550 در حدود 8/200/000 میباشد. با این قیمت شما میتوانید مدل های مختلف گاوصندوق گنجبان را خریداری کنید.

در قسمت داخلی این گاوصندوق الکترونیکی از چرم و ام دی اف استفاده شده است.

گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی

گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی دارای استاندارد ملی ایران بوده و همچنین گواهینامه معتبر اروپا رانیز دارد به همین دلیل محدویت داخل گاوصندوق سدید میتوانند به مدت ۹۰ دقیقه می‌تواند در دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل کنند و هیچگونه تغییری در آنها به وجود نیاید. شما میتوانید اطلاعات بیشتری درباره انواع رمز گاوصندوق را در این مقاله بدست آورید.

گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی

این گاوصندوق جز صندوق نسوز به شمار می رود که می‌توان آن را نیز به زمین متصل کرد.در صورتی که قصد دارید گاوصندوق خود را به زمین وصل کنید می توانید مقاله گاوصندوق زمینی ما را مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید.

از گاوصندوق سدید kR920 رمز مکانیکی برای مصارف اداری تجاری و خانگی استفاده میشود. گاوصندوق سدید ظاهری شیکی داشته و خدماتی را نیز به خریداران خود ارائه می دهد مانند یک سال گارانتی، ۵ سال بیمه و خدمات پس از فروش مادام العمر. همین امر باعث شده تا گاوصندوق سدید بسیار مورد توجه قرار گرفته و در بین مردم محبوب شود.

ویژگی گاوصندوق سدید kR920

همانطور که گفته شد گاوصندوق کاوه سدید در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود اما تمامی آنها در یک سری از ویژگی ها یکسان هستند. در این قسمت از مقاله قصد داریم ویژگی های گاوصندوق سدید kR920 را برای شما توضیح دهیم.

ویژگی گاوصندوق سدید kR920
  • نسوز بودن گاوصندوق

برای ساخت گاو صندوق کاوه سدید قسمت بدنه آن از دو جداره فولادی استفاده شده که در مینه اینجا داره ها بهتون قرار گرفته است.این ساختار بدن سبب شده که مقاومت گاوصندوق سعدی در برابر تمام بسیار بالا رود و تا دمای هستند ۸۰۰ درجه سانتیگراد بتوانند را تحمل کند. به همین دلیل گفته می‌شود که گاوصندوق سدید کاوه جز صندوق نسوز با کیفیت محسوب می شود.

شما میتوانید انواع مدل های گاوصندوق نیکا سیف و برند های دیگر را با ارزان ترین قیمت از گنج بان خریداری کنید. کافیست با شماره 09125081751 تماس بگیرید تا همکاران ما در هر ساعتی از شبانه روز شما را در خرید بهترین گاوصندوق راهنمایی کنند.

  • ضد سرقت بودن گاوصندوق سدید

از دیگر ویژگی‌های گاو صندوق کاوه سدید کاوه می‌توان به وزن بالای آن اشاره کرد که سبب شده ویژگی ضد سرقت بودن گاوصندوق را یدک بکشد. وزن گاوصندوق در حدود ۲۹۳ کیلوگرم می باشد که حمل و جابجایی گاوصندوق به وسیله یک نفر کار بسیار دشواری است امکان پذیر نیست.

ضد سرقت بودن گاوصندوق سدید

همین امر باعث شده که این گاو صندوق ضد سرقت شود. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره گاوصندوق ضدسرقت مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

  • قابلیت اتصال به زمین

یکی از امتیازات گاوصندوق سدید kR920 این است که می‌توان آن را به زمین وصل کرد و امنیت آن را از این طریق بالا برد.

برای آنکه بتوانید گاوصندوق را به زمین نصب کنید ابتدا باید در کف گاوصندوق دو سوراخ وجود داشته باشد که معمولاً در هنگام استفاده گاوصندوق تولید کننده آن این ویژگی را در گاوصندوق در نظر می‌گیرد.

گاوصندوق به وسیله پیچ های مخصوص از طریق سوراخ های که در کف آن وجود دارد به زمین وصل می شود.

در صورتی که قصد نصب گاوصندوق زمینی را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن کار نصب گاوصندوق شما را با ارزان ترین قیمت انجام دهیم.

فیکس شدن گاوصندوق کاوه سدید به زمین آن را به گاو صندوق ضدسرقت تبدیل کرده است زیرا در صورتی که درب گاوصندوق باز نشود نمی توان پیج هایی را که در داخل آن وجود دارد باز کرد و آن را از زمین جدا کرد.

به همین دلیل لازم است که حتما درب گاوصندوق باز شده تا بتوان آن را جابجا کرد. تنها راه سرقت گاوصندوق سدید کاوه این است که درب آن را باز کرده و محتویات آن را خالی کنند و امکان حمل گاوصندوق برای سارق وجود نخواهد داشت.

  • قفل گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید kR920 دارای ۲ قفل می باشد که این امر امنیت آن را دو چندان کرده است. در این گاوصندوق یک قفل کلیدی کاوه و یک قفل رمز مکانیکی تایوان به کار رفته است.در صورتی که با انواع قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله سایت گنج بان را مطالعه کنید و برای گاوصندوق سدید خود متناسب با کاربرد موردنظر قفل ایمنی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید برای گاوصندوق شما قفل دیجیتال نصب شود می توانید برای خرید گاوصندوق دیجیتال با ما تماس گرفته و از خدمات فروش گاوصندوق دیجیتال با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت بهره مند شوید. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت گاوصندوق میتوانید با شماره 09125081751 تماس بگیرید.

قفل گاوصندوق سدید

طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق سدید

با توجه به بررسی هایی که شرکت گاوصندوق سدید کاوه انجام داده است توانسته بهترین طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق را پیاده کرده و رضایت مشتریان را جلب کند.در طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق کاوه سدید تناسب طول و عرض ارتفاع رعایت شده و در ابعاد استاندارد این گاوصندوق تولید می‌شود به گونه ای که فضای داخلی آن بیشترین جا را داشته و بتوان از آن بیشترین استفاده ممکن را برد.

بخش داخلی گاوصندوق سدید kR920 دارای ۳ طبقه می باشد و این طبقات مجزا سبب شده که شما بتوانید وسایل خود را به تفکیک در هر طبقه قرار دهید.

گاوصندوق دفینه نیز در انواع مختلف 3 طبقه و 2 طبقه تولید میشود که شما میتوانید برای خرید این گاوصندوق به صفحه گاوصندوق دفینه مراجعه کنید. این گاوصندوق در گنجبان با قیمت مناسب به فروش میرسد.

همچنین در گاوصندوق سدید kR920 یک صندوقچه مخفی در قسمت بالای آن قرار گرفته و باعث شده که مشتریان بتوانند از فضای بالایی گاوصندوق نیز بیشترین استفاده را ببرند.

این قسمت نیز دارای یک کلید مجزا بوده و می‌توان آن را به صورت مستقل باز و بسته کرد. کاربرد صندوقچه داخلی گاوصندوق این است که می‌توانید اشیایی که ارزش بیشتری دارند را در آن قسمت قرار دهید و کلید آن را در یک فضای متغیر قرار دهید.

گاوصندوق کاوه سدید مناسب ترین گاوصندوق خانگی بوده می‌توان از آن برای نگهداری اسناد ، وسایل مهم و کوچک، سکه و طلا،پول نقد و ارز، دسته چک و به طور کلی تمام اشیا با ارزش استفاده کرد.

گاوصندوق سدید مدل kR 620

گاوصندوق سدید مدل kR 620 تغذیه انواع گاو صندوق می باشد که دارای مهر استاندارد ایران بوده و دارای انواع قفل کلیدی، رمز مکانیکی و رمز دیجیتال می باشد.

از تمامی قسمت های داخلی گاوصندوق سدید مدل kR 620 استفاده شده و دارای طبقه های محرک می باشد که استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

در ساخت این گاوصندوق از ورق های مقاوم فولاد استفاده شده که در بین آنها بتن ریخته شده و ضخامت آن بسیار بالا رفته است.

گاوصندوق سدید مدل kR 620 مانند گاوصندوق گنجینه در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و می تواند تا دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.این گاوصندوق در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شود که شما می توانید آن را متناسب با مکانی که قصد دارید برایش گاوصندوق تهیه کنید انتخاب کنید.

گاوصندوق سدید مدل kR 620

گاوصندوق سدید le 800

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 800 LE از دیگر مدل های پرفروش گاوصندوق سدید است که طرفداران خاص خود را دارد.

از ویژگی های این محصول میتوان بخ ضد سرقت و نسوز بودن آن اشاره کرد.

سیستم امنیتی این گاوصندوق به گونه ای است که آن را برای استفاده در منازل و اداره جات مناسب کرده است.

گاوصندوق سدید le 800 قابلیت نصب شدن به زمین را دارد که همین امر امنیت آن را بسیار بالا برده است.

در قفل گاوصندوق سدید le 800 از مدل دیجیتالی استفاده شده است و برای ساخت آن در بدنه و درب از ورقه های فولادی 4 و 10 میلیمتری استفاده شده است.

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 800 LE میتوانید برای مدت 120 دقیقه در دمای بالای 900 درجه سانیت گراد مقاومت داشته باشد.

از دیگر قابلیت های گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 800 LE میتوان به وجود محفظه مخفی در قسمت کف آن اشاره کرد.

قیمت گاوصندوق سدید le 800 در حدود 13/500/000 تومان بوده که با خرید این محصول میتوانید از گارانتی 1 ساله نیز بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که گاوصندوق های گنجبان در این رنج قیمت دارای تنوع مدل های بیشتری است که میتوانید متناسب با کاربردتان بهترین گاو صندوق را خریداری کنید.

گاوصندوق سدید le 800

گاوصندوق سدید 1200

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 1200 LE در بازار ایران در رنگ بندی طوسی موجود است و بدنه آن از مواد نسوز و ضد حریق ساخته شده است.

این گاوصندوق نیز میتواند به زمین متصل شده و از آن به عنوان گاوصندوق زمینی استفاده کرد.

در این گاوصندوق از رم دیجیتال استفاده شده و برای ساخت بدنه و درب گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 1200 LE از ضخیم ترین ورقه های فولادی با ضخامت 4 تا 10 میلیمتر استفاده شده است.

گاوصندوق سدید 1200 نسوز بوده و میتواند دمای 900 درجه سانتی گراد را به مدت 2 ساعت تحمل کند.

در این گاوصندوق قابلیتی برای نصب محفظه مخفی در قسمت پایین یا کف گاوصندوق وجود دارد که امنیت اشیاء داخل آن را دوچندان کرده است.

لازم  است این موضوع را متذکر شویم که اگر قصد خرید گاوصندوق باکیفیتی را دارید میتوانید با کارشناسان گنجبان تماس بگیرید تا مدل های متنوع  گاوصندوق با قیمت های استثنایی را به شما معرفی کنند.

قیمت گاوصندوق سدید 1200 از 12 میلیون تومان شروع میشود. برای خرید گاوصندوق های ارزان تر و باکیفیت تر میتوانید با ما تماس بگیرید و یا در صفحه قیمت گاوصندوق کوچک ارزان نمونه های گاوصندوق را مشاهده کنید.

گاوصندوق سدید 1200

گاوصندوق سدید ۷۰۰

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل LE 700 از جمله گاوصندوق های زمینی بوده که به وسیله رول بولت به زمین متصل میشود.

این گاوصندوق نسوز و ضد حریق است و میتواند امنیت اسناد و مدارک شما را در برابر آتش و حرارت حفظ کند.

این گاوصندوق دارای قفسه یا طبقه متحرک بوده که با توجه به حجم اشیاء خود میتوانید این طبقه را نصب نمایید.

با خرید این محصول میتوانید از گارانتی 1 ساله محصولات کاوه بهره مند شوید.

از این گاوصندوق میتوان به عنوان گاوصندوق اداری و شرکتی استفاده کرد.

گاوصندوق سدید ۷۰۰

 

این گاوصندوق دارای سیستم ضد سرقت است و در داخل آن سیستم روشنایی مناسبی نصب شده است.

گاوصندوق سدید ۷۰۰ ، 115 کیلوگرم وزن دارد و حجم داخلی آن 94 لیتر میباشد.قیمت گاوصندوق سدید ۷۰۰ در حدود 14 میلیون تومان میباشد که شما میتوانید با این قیمت در میان مدل های گاوصندوق گنجبان بهترین و مناسب ترین مدل گاوصندوق را متناسب با کاربرد تان خریداری کنید.

سوالات متداول

قیمت گاوصندوق سدید چقدر است؟

لیست قیمت گاوصندوق سدید در مدل های متنوع در این مقاله قرار گرفته که میتوانید مدل های مختلف را از نظر ویژگی و قیمت با هم مقایسه کنید. حدود قیمت گاوصندوق سدید از 2 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان میباشد.

گارانتی گاوصندوق سدید چقدر است؟

با خرید این محصول از نمایندگی معتبر میتوانید از 2 سال گارانتی معتبر بهره مند شوید.

صندوق الکترونیکی سدید بهتر است یا گاوصندوق گنجبان؟

هر دو گاوصندوق کیفیت بالایی دارند اما تنوع مدل های گنجبان بیشتر از سدید است که میتوانید با قیمت یکسان در گاوصندوق های گنجبان مدل های متنوع تری را برای خرید انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما