معرفی گاوصندوق کاوه | گاوصندوق کاوه مدل 250KR | گاوصندوق کاوه مدل 350KR

معرفی گاوصندوق کاوه

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

استفاده از گاوصندوق برای نگهداری و محافظت از وسایل و اسناد مهم و ارزشمند سیاه با اهمیت می باشد.از گذشته مردم برای نگهداری وسایل گرامر ارزشمند خود مانند طلا و جواهرات از جعبه و صندوق های سخت محکم استفاده می کردند تا آن را از هرگونه سرقت و ناامنی محافظت کنند. گاوصندوق از مهمترین مسائل حفاظتی در طول تاریخ به شمار می رود که قابلیت قفل کردن دارد. گاوصندوق کاوه از مهمترین برندهای موجود در بازار گاوصندوق ایران است که به علت استفاده از قفل گاوصندوق ایمن طرفداران زیادی را را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی گاوصندوق کاوه و ویژگی های آن بپردازیم.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

گاوصندوق کاوه

معرفی گاوصندوق کاوه

زمانی که شما در سفر به خارج از محل زندگی خود هستید باید از وسایل ارزشمند خود محافظت کنید و آنها را در جای امنی قرار دهید تا هیچ گونه مشکلی مانند دزدی برایتان پیش نیاید. مهمترین کاری که می‌توانید در این زمان انجام دهید استفاده از یک گاوصندوق ایمن می باشد تا بتوانید وسایلتان را در آن نگهداری کرده و خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد. گاوصندوق کاوه از مشهورترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد که مردم برای خرید گاوصندوق اولین گزینه انتخابی شأن گاوصندوق کاوه است.

به عنوان معرفی گاوصندوق کاوه می توان گفت که این گاو صندوق به عنوان اولین برند معتبر امنیتی در ایران و خاورمیانه از سال ۱۳۰۰ که در ابتدا تجهیزات اداری تولید میکرده و بعد از مدتی با تولید گاوصندوق ادوات ایمنی در خاورمیانه به فعالیت خود ادامه داد.امروزه بانک‌های خصوصی و نهادهای دولتی زیاد از گاوصندوق های کاوه استفاده می کنند و دلیل آن ایمنی بالای این گاوصندوق می باشد. برای ساخت گاوصندوق های کاوه از استانداردهای روز دنیا استفاده شده و توانسته به عنوان پرطرفدارترین گاوصندوق در ایران شناخته شود.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

معرفی گاوصندوق کاوه

ویژگی گاوصندوق کاوه

مهمترین ویژگی گاوصندوق کاوه این است که دارای نشان استاندارد ایران بوده و تست های ملی را پشت سر گذاشته است. گروه صنعتی کاوه محصولاتی مثل سیف باکس و صندوق های امانات، درب بخش خزانه و کابینت های اداری را تولید می کند و تمام محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد اروپا می باشند.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

ویژگی گاوصندوق کاوه

تولید صندوق نسوز کاوه از دیگر ویژگی های گاوصندوق کاوه میباشد که توانسته محبوبیت زیادی را در بین مشاغل پیدا کند.این صندوق نسوز می‌تواند تا حدود یک ساعت در دمای ۴۰۰ درجه و برای ۹۰ دقیقه در دمای ۱۰۰۰ درجه بماند کوچکترین تغییری نکند. علت نسوز بودن گاوصندوق های کاوه اینست که در ساخت آن از یک لایه بتنی استفاده شده و همچنین وجود متریال مقاوم در برابر فشار و حرارت سبب شده که این گاوصندوق توسط استاندارد ایران دارای تاییدیه نسوز گردد.

یکی از تولیدات شرکت کاوه تولید گاوصندوق اسلحه می باشد  که تقریباً جزو معدود تولیدکنندگان گاوصندوق اسلحه در خاورمیانه است و توانسته با کیفیت‌ترین گاوصندوقهای اسلحه را تولید کند. اذکار صندوق اسلحه برای نگهداری ادوات نظامی استفاده می شود و می تواند به مدت یک ساعت درجه حرارت ۸۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

مهمترین ویژگی گاوصندوق کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه

محصولات برند کاوه برای کسانی که قصد دارند گاوصندوقهای ارزان قیمتی تهیه کنند بسیار مناسب می باشد. محدوده قیمت گاوصندوق کاوه بین دو میلیون تا ۱۸ میلیون تومان می باشد. گاوصندوق در مقایسه با گاوصندوق های خارجی کیفیت بالایی داشته و با توجه به بازار ارز تفاوت قیمت چشمگیری نسبت به انواع گاو صندوق های خارجی دارد. گاوصندوق کاوه در مدل های جدید دارای آژیر ضد سرقت بوده و آن را تبدیل به یک گاوصندوق ضدسرقت کرده است و دلیل پایین بودن بعضی از محصولات به دلیل آن است که در آن‌ها از این آپشن های امنیتی استفاده نشده است.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

قیمت گاوصندوق کاوه

ممکن است در بازار گاوصندوق شمامحصولات خارجی را پیدا کنید که هم قیمت محصولات ایرانی باشند اما قطعاً ویژگی‌ها و امکاناتی دارند که قابل قیاس با محصولات گاوصندوق های ایرانی نیستند. گاوصندوق نیکا سیف از جمله  گاوصندوق های ایرانی است که قیمت مناسبی داشته و دارای امکانات ویژه ای نیز می باشد. این گاوصندوق در انواع گاوصندوق زمینی و گاوصندوق دیواری ساخته می شود و شما می توانید متناسب با کاربرد خود یکی از آنها را با قیمتی ارزان انتخاب کنید.

گاوصندوق کاوه مدل 250KR

گاوصندوق کاوه مدل 250KR دارای ارتفاع ۶۲ سانتی متر و عرض ۴۵ سانتیمتر و ۴۵ سانتیمتر می باشد و وزن آن در حدود ۱۸۸ کیلوگرم می باشد. این گاوصندوق در شرکت کاوه بسیار محبوب می باشد و در دو نوع کلیدی و رمزی ساخته می‌شود. در صورتی که با انواع قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید تا آگاهی خود را بالاتر ببرید.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

گاوصندوق کاوه مدل 250KR

گاوصندوق کاوه مدل 250 رمزی دارای دو زبانه متحرک می باشد که یکی از قسمت روبرو به دیگری در قسمت پایین قرار دارد همچنین دارای دو زبانه ثابت داخلی در قسمت لوله ها می باشد. این گاوصندوق به‌عنوان گاوصندوق خانگی نسوز از طرف موسسه استاندارد ایران شناخته شده و شما می توانید اسناد و مدارک ارزشمند خود را در برابر حرارت ۳۰۰ درجه به مدت یک ساعت محافظت کنید.

برای بازگشایی گاوصندوق شما باید رمز و قفل کلیدی آن را به صورت همزمان باز کنید.

در صورت فراموشی رمز گاوصندوق کاوه و یا تغییر رمز گاوصندوق می توانید مقاله ما را در این باره مطالعه کنید و در صورتی که درب گاوصندوق شما باز نشد میتوانید برای تعمیر گاوصندوق با همکاران ما در گنج باند تماس گرفته و در سریعترین زمان مشکل گاوصندوق خود را حل کنید.

گاوصندوق کاوه مدل 250KR ارزان

ویژگی های گاوصندوق کاوه مدل 250KR این است که شما می توانید قفل دیجیتال را به صورت آپشنال بر روی آن قرار دهید که در این صورت قیمت گاوصندوق کاوه بیشتر میشود. با نصب قفل دیجیتال شما میتوانید یک گاوصندوق دیجیتال و در عین حال ایمن داشته باشید.

تفاوت قفل دیجیتال و مکانیکی در گاوصندوق کاوه این است که قفل دیجیتال راحت تر باز می‌شود و همچنین کشف رمز قفل دیجیتال نیاز به تخصص بیشتری داشته و امنیت آن بالاتر می باشد. رمزهای متفاوت گاوصندوق مزیت های متفاوتی دارند و هر کدام با توجه به کاربردشان می توانند مفید باشند. پس بهتر از ابتدا انواع رمز گاوصندوق را بشناسید و سپس برای خرید گاوصندوق مورد نیاز خود اقدام کنید.

وزن گاو صندوق کاوه مدل 250KR، در حدود 100 کیلوگرم تا ۵۰۰ کیلوگرم متغیر می باشد به دلیل وزن زیاد ایمنی آن بالا است. اگر قصد جابجایی گاوصندوق را دارید هرگز خودتان برای این کار اقدام نکنید زیرا همانطور که گفتیم وزن گاوصندوق بسیار زیاد است و افراد نابلد میتوانند برای حمل گاوصندوق بسیار به خودشان آسیب برسانند. بهتر است برای حمل گاوصندوق از افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. همکاران ما در گنج بان برای جابجایی گاوصندوق با جدیدترین روش ها و ابزارها آموزش دیده اند و شما می توانید با قیمت ارزان کار جابجایی گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 250KR

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 250KR با توجه به آپشن هایی که بر روی آن نصب می شود می تواند متغیر باشد اما به طور کلی می توان گفت که این گاوصندوق در حدود ۵ میلیون تومان می باشد. با توجه به قفل دیجیتال و مکانیکی که برروی گاوصندوق های کاوه است می شود قیمت آن افزایش می‌یابد. همچنین ابعاد سفارشی گاوصندوق کاوه مدل 250KR می تواند باعث افزایش قیمت این گاوصندوق شود.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 250KR

گاوصندوق کاوه مدل 350KR

گاوصندوق کاوه مدل 350KR در ابعاد ۷۳ سانتیمتر در عمق ۵۸ سانتی متر و عرض ۵۰ سانتی متر ساخته می شود که وزن آن در حدود ۲۷۷ کیلوگرم می باشد. می‌گفتند جز صندوقهای نسوز به شمار می‌رود که می‌تواند دمای ۳۰۰ درجه سانتیگراد را به مدت یک ساعت تحمل کند.این گاوصندوق در رنگ بندی های مختلف طوسی و سفید تولید می شود و می تواند به عنوان وسیله ای برای نگهداری اسناد و اوراق بهادار در دفاتر کار و موسسات کوچک مورد استفاده قرار بگیرد.

گاوصندوق کاوه مدل 350KR

وزن گاوصندوق های کاوه مدل 350KR از ۱۰۰ کیلو تا ۵۰۰ کیلوگرم متغیر است و اگر قصد حمل گاوصندوق را دارید بهتر است از افراد حرفه‌ای برای این کار استفاده کنید زیرا جابجایی این وزن کار هرکسی نیست. کارشناسان ما در گنج بان برای حمل و جابجایی گاوصندوق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

برای ساخت گاوصندوق کاوه از دو جداره خارجی و داخلی استفاده شده که بین این دو لای با بتن پر شده است.استفاده از بتن در ساخت گاوصندوق باعث می شود که جلوی نفوذ حرارت را بگیرد و آن را تبدیل به امن ترین گاوصندوق کند.

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350KR

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350KR با توجه به شرایط موجود می‌تواند بسیار متفاوت باشد.با توجه به روش مکانیکی و یا دیجیتالی که بر روی نگاه صندوق نصب می شود قیمت آن می تواند متفاوت باشد. همچنین با توجه به متریال مورد استفاده برای ساخت گاوصندوق و تفاوت قیمت این متریال به طور روزانه باعث نوسانات قیمتی این گاوصندوق می شود. به طور کلی می توان گفت قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350KR در حدود ۵۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد و این قیمت یک قیمت حدودی است. ابعاد سفارشی گاوصندوق و همچنین هزینه ایاب و ذهاب می‌تواند باعث افزایش این قیمت می گردد.

قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350KR

گاوصندوق ایران کاوه مدل 150kk

گاوصندوق ایران کاوه مدل 150kk نسوز بوده و میتواند برای مدت طولانی در دمای بالا مقاوت کند. این گاوصندوق 80 کیلوگرم وزن دارد و در ابعاد 40*52*35 میباشد. این گاوصندوق یک طبقه بوده و ضخامت بدنه آن 5 سانتی متر میباشد. قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 150kk و دارای یک لولای خارجی میباشد. این گاوصندوق ساخت ایران بوده و در رنگ بندی طوسی و قرمز و مشکی در بازار موجود میباشد.

این گاوصندوق قابلیت نصب به دیوار را دارد و شما میتوانید به عنوان گاوصندوق دیواریاز آن استفاده کنید.

گاوصندوق ایران کاوه مدل 150kk

قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 150

قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 150kk در حدود 1/150/000 میباشد. این گاوصندوق دارای قفل فلزی بوده و برای استفاده در اداره جات و شرکت ها بسیار مناسب است. گاوصندوق ایران کاوه 150 رمزی در حدود 2/500/000 تومان بوده و 128 کیلوگرم وزن دارد. این گاوصندوق برای نگهداری کاغذ در ابعاد A4 مناسب نیست و باید کاغذ به صورت ایستاده در این گاوصندوق قرار گیرد. شما میتوانید گاوصندوق شرکتی را با قیمتی ارزان تر از شرکت گنجبان خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 250

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250 ، 200کیلوگرم وزن دارد و 15 لیتر ظرفیت دارد. این گاوصندوق در رنگ های طوسی و قرمز موجود میباشد. ابعاد این گاوصندوق 26*37*26 هست. این گاوصندوق دو طبقه میباشد. قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل 250 ، 3/800/000 تومان میباشد. این گاوصندوق را میتوانید به زمین نصب کرده و به عنوان گاوصندوق زمینی از آن استفاده کنید.

تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه

یکی از سوالاتی که برای خرید گاوصندوق کاوه مطرح میشود این است که تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه چیست و کدام برند کیفیت بالاتری دارد.

در گاوصندوق های کاوه از ورق های ضخامت بالا برای قسمت بدنه استفاده می شود و در قسمت درب آن از ساده‌ترین استراکچر ها مانند یک قفل کلیدی ساده و یا رمزی دیجیتال استفاده می شود.

در گاوصندوق ایران کاوه استفاده از ورق ها کاملا برعکس گاوصندوق کاوه می باشد. در گاوصندوق ایران کاوه در قسمت درب آن ورقه های استفاده شده ضخامت بیشتری نسبت به قسمت بدنه دارند و به همین دلیل در آن از سیستم مکانیکی ضد سرقت استفاده شده است.

محصولات بانکی هر دو مارک گاو صندوق کاوه و گاوصندوق ایران کاوه با یکدیگر از لحاظ فنی مشابه هستند اما در نمونه‌های گاوصندوق خانگی و گاوصندوق اداری گاوصندوق کاوه برتری دارد.

البته که پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید گاوصندوق را دارید حتما از مدل های متنوع برند های ایرانی دیدن کنید بعد تصمیم بگیرید.

یکی از برند های مطرح گاوصندوق گنجبان میباشد. شما میتوانید با هر بودجه ای از فروشگاه گنجبان گاوصندوقی مناسب با کاربردتان خریداری کنید. اگر برای خرید گاوصندوق نیاز به اطلاعات بیشتری دارید میتوانید با همکاران ما درگنج بان تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مقایسه گاوصندوق کاوه با گنجبان

یکی از سوالاتی که بیشتر مشتریان ما میپرسند این است که گاوصندوق کاوه بهتر است یا گنجبان ؟ برای پاسخ به این سوال باید بدون تعصب درباره مزایا و معایب هرکدام برای شما توضیحاتی دهیم. گاوصندوق کاوه قیمت بالاتری نسبت به گاوصندوق های گنجبان دارد و این به دلیل کیفیت بالاتر این محصول نیست.

تمامی گاوصندوق های گنجبان از مواد مرغوب ساخته شده و نسوز میباشند. تنوع مدل و قیمت گاوصندوق گنجبان نسبت به گاوصندوق ایران کاوه بیشتر بوده و شما میتوانید با هر بودجه ای صاحب گاوصندوق با کیفیت شوید.

هر دو برند گاوصدوق دارای خدمات پس از فروش میباشد ولی گاوصندوق گنجبان برای تعمیر گاوصندوق تا 2 سال 20% تخفیف برای مشتریانش در نظر گرفته است.

با خرید گاوصندوق های ایران کاوه و گنجبان از نمایندگی معتبر هر برند میتوانید از خدمات نصب گاوصندوق رایگان نیز بهره مند شوید.

مقایسه گاوصندوق کاوه با گنجبان

خرید گاوصندوق کاوه

برای خرید گاوصندوق کاوه باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید باکیفیت ترین و مناسب ترین گاوصندوق را خریداری کنید. قطعات مناسب ترین گاوصندوق از نظر هرکس تفاوت دارد اما ما فاکتور هایی که میتوان نام مناسب را به محصول داد بررسی میکنیم.

  • دقت داشته باشید برای خرید گاوصندوق کاوه ابعاد محلی که قرار است گاوصندق را در آنجا نصب کنید در نظر داشته باشید.
  • محل مناسب برای نصب گاوصندوق در نظر بگیرید و سعی کنید بهترین و ایمن ترین نقطه برای نصب گاوصندوق در نظر بگیرید.

اگر در انتخاب محل مناسب برای نصب گاوصندوق تردید دارید و نمیدانید کجا برای نصب گاوصندوق بهتر است میتوانید به صفحه گاوصندوق مخفی مراجعه کنید و از محل های جاساز گاوصندوق آگاهی بیشتری پیدا کنید.

  • برای خرید گاوصندوق کاوه به دنبال نمایندگی های مععتبر باشید و سعی کنید خزید خود را از نمایندگی های معتبر انجام دهید تا هم قیمت مناسب تری داشته باشد و هم مطمئن باشید که جنس باکیفیت و اصل به شما تحویل داده میشود.
  • در هنگام خرید گاوصندوق کاوه دقت کنید برگه گارانتی و خدمات پس از فروش را دریافت کنید. گاوصندوق های کاوه دارای ۲ سال گارانتی معتبر هستند و شما میتوانید در صورت بروز ایراد در گاوصندوق به نمایندگی مراجعه کنید تا ایراد را برطرف کنند.
  • اگر گاوصندوق تان را از نمایندگی معتبر خریداری نکنید ممکن است هزینه کمتری بپردازید اما در نهایت نمیتوانید از باکیفیت بودن کالا اطمینان داشته باشید و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم

اگر میخواهید هزینه کمتری برای خرید گاوصندوق بپردازید و به فکر خرید گاوصندوق کاوه دست دوم هستید پیشنهادی برای شما داریم.

خرید گاوصندوق کاوه دست دوم کمی ارزان تر از نو میباشد اما چرا یک گاوصندوق نو با سیستم رمز قوی با همان هزینه کم نخرید؟؟؟

اگر میخواهید گاوصندوق ارزان بخرید و در عین حال امنیت بالایی داشته باشد به نظر ما گاوصندوق جدیدی را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد مورد نیاز شما باشد و در آن قفل ایمن به کار رفته باشد.

شرکت گنج بان گاوصندوق هایی متنوع در مدل های مختلف با قیمت های متفاوت را ارائه داده است.

کافیست با ما تماس بگیرید تا با هزینه کم و در طرح و رنگ سلیقه تان بهترین گاوصندوق را به شما پیشنهاد دهیم.

قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم

قیمت گاوصندوق کاوه دو طبقه

گاوصندوق کاوه دوطبقه در دو مدل 550 و 350 موجود میباشد. قیمت گاوصندوق کاوه دوطبقه 550 رمزی در حدود 9/800/000 میباشد. قیمت گاوصندوق کاوه دوطبقه 350 رمزی در حدود 8/500/000 میباشد. وزن گاوصندوق کاوه مدل 550 دو طبقه 448 کیلوگرم میابشد در حالی که مدل 350 در حدود 341 کیلوگرم میباشد. هر دوی این گاوصندوق ها نسوز بوده و دارای زبانه 3 جهته میباشند.

اگر میخواهید هزینه کمتری برای خرید گاوصندوق دو طبقه بپردازید میتوانید با کارشناسان ما در گنجبان تماس بگیرید تا بهترین گاوصندوق ها را با قیمت مناسب و ارزان به شما معرفی کنند.

گاوصندوق های گنجبان تنوع بیشتری داشته و شما میتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود ارزان ترین و امن ترین گاوصندوق خانگی را خریداری کنید.

نمایندگی گاوصندوق کاوه

اگر قصد خرید گاوصندوق کاوه را دارید حتما آن را از نمایندگی گاوصندوق کاوه خریداری کنید. گاوصندوق های عرضه شده در نمایندگی معتبر کیفیت بالاتری داشته و از مواد مرغوب ساخته شده است. با خرید از نمایندگی گاوصندوق کاوه میتوانید از گارانتی نیز بهره مند شده و از خدمات نصب رایگان گاوصندوق نیز استفاده کنید. نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه در تهران شرکت ایران کاوه میباشد که شعب زیادی در سطح تهران دارد. اگر میخواهید از نزدیک روند ساخت گاوصندوق ایران کاوه را مشاهده کنید آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه کیلومتر 14 جاده آبعلی(سرخه حصار) . روبروی بیمارستان شهید لواسانی میباشد.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه دست دوم

قیمت گاوصندوق ایران کاوه دست دوم با توجه به مدل ، وزن و تعداد طبقات متفاوت میباشد. به طور کلی ارزان ترین گاوصندوق ایران کاوه دست دوم در حدود 2/500/000 تومان میباشد.

پیشنهاد ما به شما این است قبل از خرید گاوصندوق ایران کاوه دست دوم با شرکت گنج بان تماس بگیرید و متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین گاوصندوق نو را خریداری کنید.

شرکت گنجبان با سابقه درخشان خود در زمینه تولید و فروش گاوصندوق های باکیفیت و تعمیرات گاوصندوق بهترین و سالم ترین گاوصندوق های دست دوم را خریداری و با تضمین کیفیت به شما عرضه میکند.  برای خرید گاوصندوق دست دوم سالم با ما تماس بگیرید و از خدمات نصب و تعمیرات گاوصندوق نیز بهره مند شوید.

در گنجبان ما گاوصندوق های متنوع با قیمت ارزان را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه دست دوم

خدمات گاوصندوق ایران کاوه

کسانی که گاوصندوق ایران کاوه خود را از نمایندگی معتبر و مجاز خریداری کرده باشند میتوانند از خدمات گارانتی و نصب رایگان گاوصندوق برخوردار شوند. از دیگر خدمات گاوصندوق ایران کاوه در نمایندگی بهره مندی از 25% تخفیف تعمیر گاوصندوق است. در صورتی که گاوصندوق تان مشکلی پیدا کرده و قصد تعمیر گاوصندوق دارید میتوانید از تجربه و سابقه همکاران ما نیز با قیمت ارزان بهره مند شوید.

دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه

شاید این سوال بری شما هم پیش آمده باشد دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه کجاست؟ در واقع گاوصندوق کاوه نمایندگی های زیادی در تهران دارد که این نمایندگی ها در سراسر تهران حضور دارند و شما میتوانید نزدیک ترین نمایندگی را پیدا کنید و برای خرید گاوصندوق به آنجه مراجعه کنید.

دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه در میدان فردوسی میباشد و شما میتوانید با مراجعه به این دفتر مرکزی خرید محصولات خود را سریع تر و با قیمت مناسب تر انجام دهید.

البته که اگر بخواهید گاوصندقو قیمت مناسب خریداری کنید و حتما برند کاوه باشد میتوانید از خدمات فروش گاوصندوق دست دوم ما بهره مند شوید. ما در فروش انواع گاوصندوق دست دوم حضوری فعالی در بازار ایران داریم و شما میتوانید قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم را با پایین ترین قیمت از ما بخواهید.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سوالات متداول

قیمت گاوصندوق کاوه چقدر است؟

گاوصندوق کاوه مدل های مختلفی دارد که در این مقاله لیست قیمت مدل های متنوع گاوصندوق کاوه قرار داده شده است.

گاوصندق کاوه چقدر گارانتی دارد؟

با خرید این محصول از نمایندگی معتبر کاوه میتوانید از گارانتی 2 ساله بهره مند شوید.

گاوصندوق کاو بهتر است یا گاوصندوق خارجی؟

در بین گاوصندوق های ایرانی گاوصندوق گنجبان و کاوه بهترین گاوصندوق ها هستند که از نظر کیفیت با گاوصندوق های خارجی رقابت میکنند و حتی بالاتر از آن ها هستند و در عین حال قیمت مناسب تری دارند.

[popup_my image=”https://ganjbanco.com/wp-content/uploads/2021/10/Ganjban-safe-or-Kaveh-safe.jpg” link=”https://ganjbanco.com/#Competitors” width=”600″]

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما