گاوصندوق مخفی | جاساز گاوصندوق پنهان از دید | گاوصندوق پنهان

معرفی گاوصندوق مخفی | جاساز گاوصندوق پنهان

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

یکی از مسائلی که بیشتر مردم ایران با آن مواجه هستند مخفی کردن گاوصندوق در قسمتی از خانه است که در دید دیگران نباشد و بتوان با خیال راحت دلار و طلا و جواهرات را در آن قرار داد. بیشترین سوالی که از ما پرسیده میشود این است که چگونه گاوصندوق را مخفی کنیم ؟ باتوجه به شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش آمار تعداد سارقان شهر این موضوع که گاوصندوق مان را کجا پنهان کنیم که کسی شک نکند اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله راز های یافتن مکان جاساز گاوصندوق برای گاوصندوق مخفی و دور از دید دزدها را به طور کامل برای شما توضیح داده ایم.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایمن و ضد سرقت ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

گاوصندوق پنهان

مکان پنهان کردن گاوصندوق

یکی از مسائلی که افراد امروزه درگیر آن هستند این است که گاوصندوق خود را کجا پنهان کنند که در دیدرس نباشد.

در این قسمت مقاله برای شما ویدیویی در این راستا قرار داده ایم که در آن میتوانید برای جاساز کردن گاوصندوقتان ایده بگیرید. در این ویدیو به طور کامل برای جاساز گاوصندوق های مخفی به شما بهترین مکان ها را پیشنهاد میدهد.

اگر می‌توانید نقشه خانه را خودتان طراحی کنید بهتر است حواستان به این موضوع باشد! نقشه بعضی خانه ها طوری طراحی شده اند که مکان هایی مخفی برای پنهان کردن گاوصندوق در آن ها در نظر گرفته شده است که کار صاحبان آن ها را برای جاسازی گاوصندوق در منزل راحت کرده است.

مکان پنهان کردن گاوصندوق

اما قطعا این تنها راه مخفی کردن گاوصندوق نیست و روش های متعددی برای پنهان کردن گاوصندوق در خانه وجود دارد.
کمد برای جاساز کردن گاوصندوق یکی از مکان های بسیار مناسب است.

البته موقع خرید گاوصندوق دقت کنید که ابعاد آن با کمد شما سازگاری داشته باشد.

اگر برای جاساز گاوصندوق و خرید گاوصندوق های مخفی با مشکل مواجه هستید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان برای خرید بهترین گاوصندوق هستند.

جاسازی گاوصندوق

بعد از خرید گاوصندوق مخفی با چالش جاسازی آن رو به رو خواهید شد البته همان طور که در مقاله گفته شد، محل جاسازی گاوصندوق در منزل یا محل کار باید پیش از خرید آن معین باشد.

ولی بعد از خرید نیز عواملی مانند خرید متریال مناسب برای جاسازی، حمل و نقل و غیره همچنان وجود دارند که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید که در این مورد باید از متخصص های آن کمک بگیرید تا در طول سال های استفاده از گاوصندوق مشکلی برای شما پیش نیاید.

بهترین مکان برای جاسازی گاوصندوق زیر زمین و داخل دیوار در نقطه ای از ساختمان است که در دیدرس نباشد و کسی به آن شک نکند. برای هر ساختمانی این مکان میتواند متفاوت باشد مثلا در بعضی خانه ها اتاق ها و داخل کمد ها مناسب است ولی در بعضی دیگر آشپزخانه و یا پذیرایی مناسب برای این منظر است.

[wporg title=”گاوصندوق دیواری” link=”https://ganjbanco.com/%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق دیواری ایمن و با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

جاسازی گاوصندوق

پیدا کردن مکان مناسب برای جاساز کردن گاوصندوق نیاز به نظر تخصصی دارد که خوشبختانه با توجه به سابقه کارشناسان گنج بان میتوانید از کمک و مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

جاساز کردن گاوصندوق در زمین

اولین پاسخی که بعد از پرسیدن « چگونه گاوصندوق خود را مخفی کنیم؟ » به ذهنتان می‌رسد احتمالا جاساز کردن آن زیر زمین است.
گرچه شاید بیشتر گاوصندوق های خانگی که در ایران دیده اید با این روش مخفی نشده باشند، اما در خارج از ایران این روش یکی از محبوب ترین راه های مخفی کردن گاو صندوق است که شاید سوژه بسیاری از فیلم ها نیز بوده باشد!
اگر این روش توجه شما را به خود جلب کرده است، بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در قسمت زیر برای شما فیلم گاوصندوق پنهان شده در زمین را قرار داده ایم . با تماشای این فیلم میتوانید برای جاساز کردن اشیا گران بهای خود ایده بگیرید و به راحتی بهترین جاساز گاوصندوق را با کمک کارشناسان گنج بان برای خود تهیه کنید.

[wporg title=”گاوصندوق زمینی” link=”https://ganjbanco.com/%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c/”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق زمینی ایمن و ضد سرقت ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

جاساز گاوصندوق در دیوار

یکی از مکان هایی که میتوانید برای جاساز گاوصندوق از آن استفاده کنید دیوار میباشد. گاوصندوق دیواری گاوصندوقی است که شما میتونید آن را در دل دیوار جاساز کنید و این قابلیت را دارد که وزن دیوار و مصالح را تحمل کرده و بدنه آن آسیبی نبیند.

یکی از دلایلی که ما به صاحبان گاوصندق برای جاساز گاوصندوق شان پیشنهاد میکنیم کوچک بودن فضای ساختمان میباشد. البته که دلیل اصلی جاساز گاوصندوق در دیوار برای بالابردن امینت آن است.

البته پیشنهاد ما برای بالابردن امنیت گاوصندوق این است که از گاوصندوق ضد طلایاب استفاده کنید. وقتی شما این گاوصندوق را در دیوار و یا زمین جاساز میکنید میتوانید این اطمینان را داشته باشید که به وسیله دستگاه های طلایاب شناسایی نمیشود و احتمال سرقت آن به شدت کاهش میابد.

جاساز گاوصندوق در دیوار
جاساز گاوصندوق در دیوار

جاساز گاوصندوق در دریچه کولر

یکی دیگر از مکان هایی که میتوانید برای جاساز گاوصندوق از آن بهره ببرید دریچه کولر است. شما میتوانید طلا و اشیا گران قیمت خود را در ورقه های سربی بپیچید و آن را در پشت دریچه های کولر جاساز کنید.

اینکه گفته میشود طلا و جواهرات خود را در ورقه های سربی جاساز کنید بری این است که توسط دستگاه های طلایاب شناسایی نشود و شما بتوانید با خیالی آسوده اشیا گران بها خود را در گاوصندوق نگهداری کنید و از آن محافظت کنید.

اگر میخواهید راه های مختلف برای جاساز طلا را پیدا کنید میتوانید مقاله چگونه فلزیاب را گول بزنیم را مطالعه کنید.

جاساز گاوصندوق در دریچه کولر
جاساز گاوصندوق در دریچه کولر

جاساز گاوصندوق پشت تابلو

یکی دیگر از موقعیت هایی که میتوانید از آن برای مخفی کردن گاوصندوق استفاده کنید پشت تابلو است. البته باید بدانید که از هر تابلویی نباید برای جاساز گاوصندوق استفاده کنید و در مرحله اول باید تابلویی را برای این کار انتخاب کنید که جلب توجه نکند و شما بتونید به راحتی در پشت آن دیوار را تخریب کنید و گاوصندوق خود را جاساز کنید.

البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که هر موقعیتی برای جاساز گاوصندوق پشت تابلو مناسب نیست و شما باید از نظر کارشناسانه برای جاساز گاوصندوق درموقعیت های مختلف استفاده کنید. پس برای هر ساختمانی یک محل برای جاساز مناسب است و بهتر است خودسرانه عمل نکنید و هزینه اضافی برای این کار نپردازید .

همکاران ما در گنج بان در این حوزه تخصص کافی دارند و شما میتواند از نظر آن ها برای جاساز گاوصندوق تان در موقعیت های مختلف بهره ببرید. برای دریافت نظرات کارشناسانه همکاران مان میتوانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جاساز گاوصندوق پشت تابلو
جاساز گاوصندوق پشت تابلو

ساخت گاوصندوق مخفی

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند این است که ساخت گاو صندوق مخفی منزل یا محل کارشان را به چه شرکتی واگذار کنند.

این مقاله جنبه تبلیغاتی ندارد اما توصیه ما به شما این است برای امنیت بیشتر اسناد و مدارک تان این کار را به یک نمایندگی ساخت گاوصندوق معتبر بسپارید تا در آینده مشکلات امنیتی برای شما پیش نیاید.

ممکن است افراد سودجو با دانستن محل صندوق مخفی در منزل یا محل کار شما به راحتی به آن دستبرد زده و گاوصندوق شما را به سرقت ببرند.

برای ان که گاوصندوق تان را از شر هر دزدی در امان نگه دارید میتوانید مقاله سرقت گاوصندوق را بخوانید تا با روش هایی که سارقان گاوصندق شما را به سرقت میبرند بیشتر آشنا شوید.
شرکت گنجبان با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع گاوصندوق های باکیفیت مطمئن ترین نصاب های گاوصندوق مخفی را گرد هم آورده است و شما میتوانید با خیالی آسوده گاوصندوق تان را در هر جایی که دوست دارید نصب کنید.

همچنین ما در زمینه ساخت گاوصندوق مخفی در ایران جز پیشتاز ها بوده و بهترین مدل های گاو صندوق مخفی را که شاید کمتر در بازار ایران ببینید برای شما میسازیم.

شما میتوانید برای ساخت گاوصندوق سفارشی و منحصر به فرد خودتان با ما تماس بگیرید تا متناسب با محل جاساز گاوصندوق مخفی منزل یا محل کار باکیفیت ترین و خاص ترین گاو صندوق مخفی را برای شما بسازیم.

ساخت گاوصندوق مخفی

ساخت گاوصندوق با قفل مخفی

برای آن که بتوانید قفل گاوصندوق را از دید مخفی کنید باید از یک شرکت تولید کننده گاوصندوق کمک بگیرید.

نحوه جاساز قفل گاوصندوق نیاز به مهارت خاصی دارد که از عهده هر تولید کننده گاوصندوقی بر نمیاید.

در این قسمت برای شما نحوه ساخت گاوصندوقی را با قفل مخفی به صورت کاردستی آموزش داده ایم تا از آن برای ساخت کاردستی استفاده کنید.

سفارش گاوصندوق مخفی با قفل پنهان از دیگر خدمات گاوصندوق گنجبان است که شما میتوانید برای سفارش آن با ما تماس بگیرید.

برای خرید این گاوصندوق دقت داشته باشید تا قفل با کیفتی روی آن نصب شده باشد تا امنیت آن به خطر نیفتد.

راه های تامین امنیت گاوصندوق را میتوانید در مقاله امنیت گاوصندوق مطالعه کنید.

انواع گاوصندوق مخفی

گاوصندوق های مخفی نسبت به گاوصندوق های دکوراتیو، محبوبیت بیشتری در میان مردم دارند چرا که با پنهان کردن گاوصندوق احتمال سرقت از آن کاهش یافته و در نتیجه امنیت بالاتر و عملکرد بهتری نسبت به سایر انواع گاوصندوق دارند.

شما می توانید روش های تامین امنیت خانه را در مقاله ما مطالعه کرده و گاوصندوق خود را از هرگونه سرقت در امان نگاه دارید.

طراحی گاو صندوق مخفی یا گاوصندوق پنهان شده ، انواع مختلفی دارد که در زیر به آن ها پرداخته ایم.

انواع گاوصندوق مخفی

گاوصندوق مخفی زمینی یا floor board

گاوصندوق مخفی زمینی یکی از ایمن ترین انواع گاوصندوق است.

امکان جا به جا کردن این نوع گاوصندوق به هیچ عنوان وجود ندارد و پس از نصب نمی‌توانید آن را انتقال دهید و این موضوع باعث شده که از سرقت خود گاوصندوق به صورت صد در صدی جلوگیری شود.

البته موقع خرید گاوصندوق زیرزمینی حتما به متریالی که برای نصب آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که بر اثر مرور زمان موجب جدا شدن آن از زمین نگردد.

استفاده از مواد درجه یک برای نصب این گاوصندوق تضمینی برای جلوگیری از سرقت گاوصندوق شما برای همیشه است.

این گاوصندوق با استفاده از بتن داخل زمین و در قسمتی که برای آن در نظر گرفته اید فرو می‌رود که البته باید دقت داشته باشید که اولا اندازه های درستی برای گاوصندوق انتخاب کنید و دوما به صورت سهوی به لوله کشی های داخل زمین آسیب نرسانید.
در صورتی که انتخاب اندازه های گاوصندوق درست نباشد ممکن است قسمتی از آن از سطح زمین فاصله گرفته و باعث شود گاوصندوق شما درست داخل زمین پنهان نشود.

این موضوع ماهیت گاوصندوق های مخفی و در نتیجه امنیت آن را تا حدی زیر سوال خواهد برد.

البته، گاوصندوق زیر زمینی علاوه بر اینکه جهت ایمنی بیشتر پنهان شده دارای انواع قفل نیز می‌باشد که از سرقت اشیاء آن تا حد امکان جلوگیری شود.

اگر با مدل های مختلف قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله انواع قفل گاوصندوق ما را مطالعه کرده و به این ترتیب با آگاهی بیشتری یک گاوصندوق ایمن را خریداری نمایید.

گاوصندوق پنهان دیواری

گاوصندوق های دیواری و یا Wall Safes به جای اینکه داخل زمین مخفی شوند، می‌توانند به صورت جاساز پشت یک تابلو، کمد لباس، کتابخانه و قفسه یا یک آینه قرار گیرند.

البته جا سازی این گزینه، نیاز به دقت فراوان است چرا که در صورتی که اندازه گیری های شما به هر دلیل اشتباه از آب دربیایند نمی‌توانید آن را به سادگی به طریقی که گفته شد پنهان نمایید.
یکی از دلایلی که این گاوصندوق به اندازه گاوصندوق زیر زمینی محبوبیت و کابردر ندارد، عمق بسیار کم آن است.

گاوصندوق پنهان دیواری

این عمق کم باعث می‌شود فضایی بسیار محدود تر از گاوصندوق زمینی در اختیار شما بگذارد ولی به هر حال برای نگهداری اسناد و مدارکی که جای کمتری اشغال می‌کنند مناسب است.
لازم به ذکر است که جداره فولادی این گاوصندوق که روی آن را می‌پوشاند نسبت به سایر انواع گاوصندوق کمی نازک تر است که کمی از فضای اشغال شده را کم تر کند اما سبب کم تر شدن مقاومت آن نسبت به دیگر انواع گاوصندوق می‌شود.

گاوصندوق مخفی

خرید گاوصندوق مخفی به خاطر مزایای بسیار زیادی که نسبت به سایر انواع گاوصندوق دارد قطعا نظر شما را قبل از خرید به خود جلب خواهد کرد اما بهتر است پیش از آن که تصمیم خود را قطعی و عملی نمایید به نکاتی که ممکن است به دردتان بخورد در ادامه این مقاله توجه کنید.

وجود گاوصندوق مخفی منزل در هر خانه ای لازم است زیرا شما میتوانید با خیال راحت از پول و اسناد و مدارک خود محافظت کنید.

امروزه بازار فروش گاوصندوق مخفی در ایران بسیار پر رونق بوده و همه به دنبال راهی برای افزایش امنیت اسناد و مدارک خود در محل کار یا منزل هستند.

یکی از پرفروش ترین انواع گاوصندوق در بورس گاوصندوق ایران ، صندوق مخفی در منزل و محل کار میباشد.

اگر میخواهید باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین صندوق مخفی برای منزل یا محل کارتان خریداری کنید حتما از مدل های متنوع گاوصندوق گنجبان دیدن کنید.

اگر میخواهید یک گاوصندوق مخفی برای گوشی همراه تان نصب کنید میتوانید در صفحه برنامه گاوصندوق بهترین گاوصندوق های گالری گوشی را دانلود کنید و از فایل ها و تصاویر گوشی تان محافظت کنید.

نصب گاوصندوق مخفی

یکی از تخصصی ترین خدماتی که گنج بان به مشتریان خود ارائه میدهد نصب گاوصندوق مخفی در دل دیوار و یا زمین میباشد. پیدا کردن یک محل مناسب برای جاساز گاوصندوق مخفی کمی کارشناسانه است و شما باید با نظر یک کارشناس بهترین محل برای نصب گاوصندوق مخفی را پیدا کنید تا هم کمترین توجه را به خود جلب کند و هم شما را به اهداف جاساز گاوصندوق برساند.

کارشناسان ما با سال ها سابقه در این زمینه آماده ارائه خدمات پیدا کردن بهترین موقعیت برای جاساز گاوصندوق میباشند. کارشناسان ما با بهره گیری از تجربیات خود در این زمینه میتوانند بهترین محل برای جاساز گاوصندوق مخفی را متناسب با موقعیت ساختمان تان به شما ارائه دهند و شما را برای جاساز و مخفی کردن گاوصندوق تان یاری دهند.

شما میتوانید برای دریافت خدمات نصب گاوصندوق مخفی با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید و از شرایط بهره مندی از این خدمات و قیمت نصب گاوصندوق مخفی مطلع شوید.

هزینه نصب گاوصندوق مخفی

هزینه نصب گاوصندوق مخفی نسبت به سایر گاوصندوق ها به خاطر سختی نصب و استفاده از متریال خاص بیشتر است اما همان طور که در قسمت های بالاتر مقاله به آن اشاره شد مقاومت بسیار بالاتر و امنیت بسیار بیشتری را فراهم می‌کند.

یکی از خدمات شرکت گنج بان نصب گاوصندوق با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن می باشد. نصب گاوصندوق در زمین را در کمترین زمان و با یک تیم حرفه ای تجربه کنید.

نکات نصب گاوصندوق مخفی

برای نصب گاوصندوق مخفی ابتدا کارشناسان ما به منزل یا محل کار شما اعزام میشوند و نقشه و محل های دسترسی به محل قرار گیری گاوصندوق را بررسی میکنند.

مهمترین قسمت برای نصب گاوصندقو مخفی پیدا کردن بهترین مکان برای جاساز گاوصندوق است. تنها کارشناسانی که در این حوزه تجربه داشته باشند میتوانند بهترین و مخفی ترین نقطه را برای جاساز گاوصندوق انتخاب کنند.

بعد از پیدا کردن محل نصب گاوصندوق پنهان یا hidden باید شرکتی که برای این کار انتخاب کرده اید تجیهزات کافی برای نصب داشته باشد.

سوراخ کردن دیوار و زمین برای جاساز گاوصندوق های hidden با استفاده از ابزار خاص امکان پذیر است تا به سایر قسمت ها اشکالی وارد نشود.

آیا هر گاوصندوقی را میتوان در زمین پنهان کرد؟
هر گاو صندوقی را نمی‌توان در زمین پنهان کرد.

گاوصندوق های زمینی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

مقاومت گاوصندوق های زمینی نسبت به عواملی مانند آتش سوزی و رطوبت باید به مراتب بیشتر از انواع دیگر گاوصندوق باشد.

چرا که غیرقابل جا به جایی است و باید در مقابل هرگونه مشکلی که ممکن است در آینده بروز پیدا کند مقاوم باشد.

هزینه نصب گاوصندوق مخفی

ویژگی گاوصندوق های پنهان از دید

ویژگی اولی که بعد از بردن نام گاوصندوق دور از دید به ذهنتان می‌رسد قطعا مخفی بودن آن است.

شما می‌توانید آن را از چشم همه پنهان کرده و فقط خودتان از محلشان با خبر باشید.
دسترسی به این گاوصندوق ها نسبت به بقیه انواع آن سخت تر است چرا که در محل های خاص تری قرار می‌گیرند.
از دیگر ویژگی های این گاوصندوق می‌توان قفل و سیستم رمزنگاری مسطح را نام برد و اصولا در این نوع گاوصندوق از قفل های مکانیکی استفاده نمی‌شود.

ما همیشه به مشتریان مان پیشنهاد میکنیم برای امنیت بالاتر گاوصندوق از گاوصندوق دیجیتالی استفاده کنند چون هم سیستم رمزنگاری پیشرفته تری دارند هم باز کردن آن بسیار دشوار تر است.

خرید گاوصندوق مخفی مناسب چه کسانی است؟

اگر شما مالک یک واحد نیستید بهتر است سراغ این نوع گاوصندوق نروید. چرا که نیاز به مکانی اولا ثابت و دوما طراحی شده برای گاوصندوق خود دارید که در ملک های اجاره ای امکان پذیر نمی‌باشد.
همچنین اگر نیاز به استفاده مدام از اشیاء داخل گاوصندوق دارید، بهتر است انواع دیگری را برگزینید، چرا که همان طورکه در قسمت ویژگی های صندوق پنهان از دید مطرح شد این نوع از گاوصندوق به دلیل محل های خاصی که در آن ها قرار می‌گیرد دسترسی سخت تری دارد.

خرید گاوصندوق مخفی

تا این قسمت از مقاله به بررسی انوع مزایا و معایب گاوصندوق ها پرداختیم و اگر تمامی شرایط نصب آن را دارید و هنوز مایل به استفاده از آن هستید می‌توانید برای خرید گاوصندوق های پنهان متناسب با منزل یا ملک خود اقدام نمایید.

فروشگاه گنج بان با افتخار انواع متنوع گاوصندوق های مخفی را در رنج قیمتی متفاوت برای شما عزیزان ارائه داده است.

کافیست با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما برای خرید گاوصندوق مخفی با توجه به ابعاد و بودجه مورد نظرتان بهره مند شوید.

سوالات متداول

ساخت گاوصندوق مخفی در ایران چگونه است

در فروشگاه گنجبان باکیفیت ترین گاوصندوق های مخفی ساخته میشوند و برای جاساز در منزل و یا محل کار شما اختصاصا سفارش گرفته میشود. در این مقاله همچنین فیلم ساخت گاوصندوق مخفی کار دستی قرار داده شده است.

بهترین محل برای جاساز گاوصندوق مخفی کجاست؟

با توجه به محل سکونت یا محل کار شما کارشناسان ما بهترین نقطه برای جاساز را به شما اطلاع میدهند.

نصب گاوصندوق مخفی چگونه است؟

گاوصندوق ها یا داخل دیوار یا زمین جاساز میشوند. نصب آن نیاز تخصص دارد که توسط کارشناسان ما انجام میشود.

[popup_my image=”https://ganjbanco.com/wp-content/uploads/2021/12/giphy-7.gif” link=”https://ganjbanco.com/#Hide-safe” width=”600″]

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما