تامین ۱۰۰% امنیت خانه | راهکار تضمین امنیت خانه در تعطیلات | تامین امنیت مننزل

تامین ۱۰۰% امنیت خانه | راهکار تضمین امنیت خانه در تعطیلات

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

معمولا مردم در زمان تعطیلات به سفر می روند برای مدت زمان طولانی در خانه حضور ندارند. تامین امنیت خانه در تعطیلات از جمله منظومات ای است که باید در اولویت قرار بگیرد. معمولاً وقتی دیگران درباره دزد و سرقت با ما صحبت می کنند تصور می کنیم که این مشکل هرگز برای ما رخ نمی دهد اما همه ما سخت در اشتباه هستیم.معمولاً وقتی یک شیء با ارزش میخریم راهکارهای امنیتی را برای آن رعایت میکنیم. مثلا وقتی یک ماشین نو میخریم برای آن دزدگیر و بیمه در نظر میگیریم. در این زمان سوالی که پیش می آید این است که آیا شما برای تامین ۱۰۰% امنیت خانه خودتان کاری انجام داده اید.  فروشگاه گاوصندوق گنجبان در این مقاله قصد دارد برای شما ۱۰ راهکار تضمین امنیت خانه در تعطیلات را بازگو کنیم تا با خیال راحت در زمان تعطیلات به مسافرت رفته و نگرانی از جهت امنیت خانه نداشته باشید.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

تامین ۱۰۰% امنیت خانه

تجهیزات تضمین امنیت خانه

سارقان نیز مانند دانشمندان روز به روز در حال به روز رسانی خود برای استفاده از جدیدترین تجهیزات است سرقت می باشند.

همانطور که سارقان از تجهیزات جدید و پیشرفته برای دزدی استفاده می‌کنند افراد نیز می‌توانند با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا در جهت تامین امنیت منزل گامی مثبت بردارند.

در این قسمت قصد داریم تعدادی از تجهیزات تضمین امنیت خانه را برای شما توضیح دهیم تا شما با خیال راحت بتوانید به مسافرت رفته و نگرانی از جهت اشیای منزل نداشته باشید.

تجهیزات تضمین امنیت خانه

انواع دزدگیر پیشرفته و معمولی

استفاده از دزدگیر جزوه روش های بسیار قدیمی به شمار می رود که معمولاً از این وسیله برای دور کردن سارقان استفاده می‌شد.

امروزه دزدگیر ها با پیشرفت تکنولوژی رشد کرده اند و در انواع متنوعی تولید می‌شود که هر کدام از این انواع برای یک کاربرد خاص استفاده می شوند.

به طورکلی دزدگیر ها را می‌توان در دو دسته دزدگیر معمولی و دزدگیر پیشرفته طبقه بندی کرد.

این دو نوع دزدگیر با یکدیگر تفاوت دارد که در مثالی تفاوت آنها را برای شما توضیح می دهیم.

دزدگیر معمولی که در گذشته بسیار از آن استفاده می شد برای زمانی بود که دزد از راه  غیر عادی درب منزل و یا ماشین شما را باز کند که در این صورت دزدگیر شروع به صدا کرده و اطرافیان را متوجه حضور سارق می کرد.

امروز استفاده از دزدگیر پیشرفته بسیار رایج شده است زیرا این دزدگیر علاوه‌بر آژیر کشیدن به نزدیکترین مرکز پلیس خبر می دهد.

از دیگر قابلیت‌های دزدگیر پیشرفته این است که می تواند به تلفن همراه شما و یا یکی از نزدیکان تان پیام ارسال کرده و حضور سارق را به اطلاع برساند ‌.

انواع دوربین مداربسته

استفاده از دوربین مداربسته در تضمین امنیت منزل می تواند نقش مهمی داشته باشد.

دوربین مداربسته در حین سرقت نمی‌توانند کار مفیدی انجام دهد اما بعد از سرقت می تواند در شناسایی دزد بسیار به شما کمک کند.

انواع دوربین مداربسته

استفاده از انواع دوربین مداربسته در خانه می‌تواند روند پیدا کردن دزد را تسریع کرده و شما سریعتر سارقان را شناسایی کرده و دستگیر نمایید.

برای تامین امنیت اماکن عمومی و دولتی نیز می توان از انواع دوربین مداربسته استفاده کرد و به این ترتیب امنیت این اماکن را بهبود بخشید.

تجهیزات امنیتی هوشمند

از دیگر تجهیزات تضمین امنیت خانه میتوان به تجهیزات امنیتی هوشمند اشاره کرد.

این تجهیزات شامل حسگر هایی می باشند که بعد از ورود فرد ناشناس به منزل شروع به کار کرده و علاوه بر صدای آژیر پیامی را به صاحب منزل و پلیس ارسال میکند.

استفاده از تجهیزات امنیتی هوشمند را بسیار در فیلم‌های سینمایی مشاهده کرده اید.

معمولا از انواع حسگرهای حرارتی،حسگرهای صوتی و حسگرهای حرکتی و غیره می توان استفاده کرد.

تجهیزات امنیتی هوشمند

استفاده از این تجهیزات هوشمند می‌تواند به تامین امنیت خانه شما به صورت صد در صد کمک کند.

در بحث حسگرهای هوشمند میتوان از گاوصندوق اثرانگشتی نیز یاد کرد.

این گاوصندوق ها در انواع متنوعی تولید میشوند و شما میتوانید از آن ها برای بهبود وضعیت امنیت منزل تان بهره ببرید.

درب های ضد سرقت

با نصب درب های امنیتی ضد سرقت میتوان جلوی ورود دزد و سارق را به داخل منزل گرفت.

هرچه در درب ضد سرقت الگوریتم های پیشرفته و جدیدترین استفاده شده باشد میتواندباعث افزایش تامین امنیت خانه شما شود.

درب های ضد سرقت

در در صورتی که در برج های چندین طبقه زندگی می کنید استفاده از درب های ضد سرقت بسیار به شما توصیه میشود.

علت این امر این است که سارق از طریق پنجره و سقف نمی‌تواند وارد خانه شما شود و تنها راه ورود او درب می باشد.

نورپردازی ایمن ساختمان

دیگر از کارهایی که میتوان برای تضمین امنیت منزل در نظر گرفت این است که به نورپردازی ساختمان دقت ویژه‌ای داشته باشید.

استفاده از نورپردازی مناسب علاوه بر این که جلوه زیبایی به ساختمان شما می دهد می تواند از جنبه امنیتی نیز بسیار حائز اهمیت باشد.

اگر صاحب خانه ویلایی در شهرهای شمالی و یا سرد کشور هستید پیشنهاد ما به شما این است که از لامپ هایی که در شرایط جوی متفاوت مقاوم هستند استفاده نمایید.

استفاده از نورپردازی مناسب در محیط ساختمان باعث می شود که شما متوجه هرگونه تغییر در شرایط غیرعادی شوید.

برای صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌توانید از سیستم روشنایی مجهز به سنسور حرکتی استفاده کنید.

به این تریتیب با هر گونه تغییر در شرایط عادی لامپ ها به طور خودکار روشن شده و در عین حال در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

بهترین راه تامین امنیت خانه

تجهیزاتی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم می توانند در رسیدن شما به تامین ۱۰۰% امنیت خانه بسیار کمک کند.

مشکلی که اینجا پیش می‌آید این است که اگر سارق وارد منزل شما شد چطور می توانید اشیای ارزشمند خود را در برابر او محافظت کنید.

معمولا همه ما در خانه هایمان از انواع گاوصندوق خانگی استفاده می کنیم. اما آیا همه این گاوصندوق ها امنیت کامل را برای اشیای ارزشمند ما فراهم می کنند؟

معمولاً گاوصندوق های خانگی قدیمی به راحتی با کلید و دیلم قابل باز شدن می باشند.

پس بهترین راه تامین امنیت خانه استفاده از امن ترین گاوصندوق خانگی می باشد.

اگر ویژگی های امن ترین گاوصندوق خانگی را نمی دانید بهتر است مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و با آگاهی بیشتر برای خرید بهترین گاوصندوق اقدام کنید.

بهترین راه تامین امنیت خانه

برای آنکه امنیتی گاوصندوق در رتبه بالاتری نسبت به سایر گاوصندوق ها قرار بگیرد باید پارامترهای مختلفی در آن رعایت شده باشد.

تعدادی از این پارامترها عبارتند از جنس بدنه گاوصندوق ،ضخامت ورق های فولادی استفاده شده در ساخت گاوصندوق ،الگوریتم به کار رفته در سیستم قفل گاوصندوق ، تعداد زبانه های استفاده شده در آن و به طور کلی استفاده از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در ساخت گاوصندوق.

همانطور که اشاره شد یکی از راه‌های افزایش سطح امنیتی گاوصندوق به کارگیری الگوریتم‌های جدید و نوین در ساخت قفل گاوصندوق و سیستم رمز گذاری آن است.

اگر آشنایی با انواع قفل گاوصندوق ندارید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و با اطلاعاتی که از این مقاله کسب می کنید ایمن ترین گاوصندوق را خریداری نمایید.

تیر خلاص تضمین امنیت خانه در تعطیلات

نکته ای که باعث می شود هیچ گونه نگرانی از جهت امنیت خانه در تعطیلات نداشته باشید استفاده از انواع گاوصندوق ضدسرقت میباشد.

مکانیزمی که در تولید گاو صندوق ضدسرقت به کار رفته سبب می شود که این گاوصندوق در سطح امنیتی بالاتری نسبت به سایر گاوصندوق ها قرار داشته باشد.

تیر خلاص تضمین امنیت خانه در تعطیلات

مسئله‌ای که بسیاری از ما از آن غافل شده ایم این است که گاهی امکان دارد بلایای طبیعی مانند آتش سوزی تامین امنیت خانه ما را به خطر بیندازد.

به همین دلیل می توان گفت یکی دیگر از راهکار تضمین امنیت خانه در تعطیلات میتواند استفاده از صندوق نسوز باشد.

در ساخت این گاوصندوق از مواد ویژه استفاده شده که سبب می‌شود در دمای بسیار بالا در مدت زمان طولانی آسیب نبیند و تمام اسناد و مدارک شما سالم باقی بمانند.

بهترین تکنیک های تامین امنیت خانه

در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با بهترین تکنیک های تامین امنیت خانه آشنا کنیم.

شما می توانید با رعایت نکاتی که در تمام این مقاله برای شما ذکر شده تا حد بسیار زیادی امنیت خانه خود را بهبود بخشید.

در صورتی که از خانه خارج می شوید سعی کنید تعدادی از لامپ های خانه رو روشن بگذارید تا کسی متوجه نشود که خانه شما خالی است.

مجلات و نامه‌هایی که در پشت در خانه شما می ماند را بردارید تا دزد ها تصور کن که در خانه شما رفت و آمد وجود دارد و خانه خالی نیست.

بهترین تکنیک های تامین امنیت خانه

یکی دیگر از کارهایی که می‌تواند در تامین صددرصدی امنیت خانه‌ی شما بسیار مفید باشد این است که اگر قصد مسافرت در تعطیلات را دارید به تعدادی از همسایه های خود این مسئله را یادآوری کنید. به این ترتیب همسایگان شما نیز در مدت زمانی که در خانه حضور ندارید احساس مسئولیت کرده و بیشتر از گذشته مراقب خانه شما خواهند بود.

استفاده از قفل های هوشمند در پنجره ها و راههای نفوذ به خانه می تواند سطح امنیتی خانه شما را بالاتر ببرد.

یک راه بسیار قدیمی گذاشتن کفش و دمپایی در پشت در می باشد. به این ترتیب سارق تصور می کند که فردی داخل خانه است و به خانه دستبرد نمیزند.

امیدواریم از تمام مطالبی که در این مقاله برای شما ذکر کردیم لذت برده باشید و برای تان مفید باشد. برای مطالعه سایر مقالات آموزشی ما میتوانید به قسمت وبلاگ از منو مراجعه نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما