راهنمایی طبقه بندی محصولات گاوصندق نسوز گنج بان

راهنمایی طبقه بندی محصولات گاوصندق نسوز گنج بان

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

گاوصندوق نسوز گنج بان معتبر ترین گاوصندوق ایرانی موجود در بازار است. در فروشگاه اینترنتی گاوصندوق نسوز گنج بان برای دسته بندی محصولات یک کد خاص در نطر گرفته شده است. برای معرفی بیشتر محصولات و آشنایی بیشتر کاربران با نحوه طبقه بندی براساس کاربرد گاوصندوق ها در وب سایت گنج بان توضیحاتی در ذیل ارائه می شود.

 

راهنمایی طبقه بندی محصولات گاوصندق نسوز گنج بان

شما می توانید با توجه به نیاز خود علاوه بر سایز گاوصندوق ،دیگر تجهیزات محصول مورد نیاز خود را نیز براساس طبقه بندی های ذیل انتخاب کنید تا بهترین گاوصندوق خانگی را مطابق با سلیقه و نیاز خود خریداری نمایید.

 

تعریف صندوق ها با علامتهاى مخفف

S=گاوصندوق مجهز به سیستم ضد سرقت
R=گاوصندوق مجهز به رمز
K=گاوصندوق مجهز به یک کلید
Kk=گاوصندوق مجهز به ٢ کلید
D=گاوصندوق ٢طبقه

گاوصندوق مجهز به سیستم ضد سرقت : این دسته از گاوصندوق ها که معمولا با علامت اختصاری S ، شناخته می شوند، دارای سیستم های ضد سرقت مطمئن می باشند که باعث جلوگیری از دسترسی سارقین به این گاوصندوق ها می شود.

گاوصندوق مجهز به رمز : این نوع گاوصندوق ها که معمولا با علامت اختصاری R نشان داده می شوند، مجهز به رمز می باشند، و شما می توانید با ایجاد رمز نگاری بر روی آن ها ، جلوی دسترسی و ورود سارقین را به درون این گاوصندوق ها بگیرید.

گاوصندوق مجهز به یک کلید : این نوع گاوصندوق ها که معمولا با علامت اختصاری K مشخص می شوند، مجهز به یک کلید می باشند، که برروی آن ها تعبیه شده است. نحوه ی طراحی این گاوصندوق ها به گونه ای است که با تک کلیدی که بروی آن ها تعبیه شده است، می توان آن ها را باز کرد و بر روی آن ها با استفاده از این کلید رمز مشخص کرد.

گاوصندوق مجهز به ٢ کلید : این نوع گاوصندوق ها که معمولا با علامت اختصاری KK مشخص می شوند، مجهز به دو کلید می باشند، و دارای سیستم حفاظتی مخصوصی هستند، و کلیه ی عملیاتی که برروی این نوع گاوصندوق ها انجام می شود، نظیر عملیات رمز نگاری و غیره با استفاده از این دو کلید انجام می شود.

گاوصندوق ٢طبقه : این نوع گاوصندوق ها که معمولا با علامت اختصاری D مشخص می شوند، از نوع گاوصندوق های دو طبقه می باشند، و شما می توانید از فضای این گاوصندوق ها برای نگهداری اسناد و مدارک خود استفاده نمایید.

گاصندوق های دو طبقه بیشتر برای سازمان ها ، و اداراتی که حجم انبوهی از مدارک کاغذی را نگهداری می کنند، استفاده می شوند.

در تمام دسته بندی های زیر شما در عنوان محصول استفاده از علامت های مخفف بالا را خواهید دید. که با مطالعه این مقاله با مفهوم این علامت های آشنا شدید.

گاوصندوق های خانگی

گاوصندوق های طلافروشی

گاوصندوق های هتلی

گاوصندوق های بانک

گاوصندوق اسلحه

 

شما مشتری عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی گاوصندوق گنج بان و یا نمایندگی های فروش ما محصول مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

مقالات مرتبط:

اجزای گاوصندق نسوز گنج بان

درب گاوصندوق چطور ساخته می شود

بهترین قیمت گاوصندوق در تهران

خرید بهترین گاوصندوق خانگی

 

 

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما