برنامه گاوصندوق اندروید | برنامه گاوصندوق گوشی | گاوصندوق گالری رایگان

برنامه گاوصندوق اندروید

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

همان طور که میدانید گاوصندقو مکان امنی میباشد که برای نگهداری اموال و اشیا ارزشمند مورد استفاده قرار میگیرد. در گوشی هر کسی اطلاعات مهمی وجود دارد که باید مورد حفاظت قرار بگیرد تا به دست افراد سودجو نیفتد. البته اگر میخواهید که کلا هیچکس جز شما به اطلاعات گوشی تان دسترسی نداشته باشد دانلود برنامه گاوصندوق گوشی میتواند به شما کمک کند. اگر میخواهید پول و اشیا ازرشمند تان را در یک محل ایمن نگهداری کنید میتوانید باکیفیت ترین گاوصندوق ها را از فروشگاه گاوصندوق گنجبان خریداری کنید. ما در گنجبان این ترین گاوصندوق ها را با گارانتی معتبر 2 ساله به فروش میرسانیم.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com/”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

دانلود برنامه گاوصندوق اندروید

دانلود آخرین ورژن گاو صندوق اندروید!

برنامه گاوصندوق اندروید یکی از برنامه های پرطرفدار است که برای نگهداری از اطلاعات شخصی و تصاوری و گالری شما رد گوشی تان نصب میشود.

در ورژن های جدیدتر برنامه گاوصندوق امکان محافظت از مخاطبین شما نیز وجود دارد و شما میتوانید از قابلیت های این برنامه برای مخفی سازی فایل های شخصی تان استفاده کنید.

در این قسمت لینک دانلود برنامه گاوصندوق اندروید را قرار داده ایم تا به راحتی آن را دانلود کنید و در دسترس دوستان و آشنایان خود قرار دهید.

البته شما میتوانید دانلود برنامه گاوصندوق را از برنامه های بازار و مایکت و گوگل پلی نیز انجام دهید اما برای راحتی شما ما لینک دانلود مستقیم این برنامه را برای شما قرار داده ایم.

دانلود برنامه گاوصندوق اندروید
دانلود برنامه گاوصندوق

دانلود برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید

برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید یکی از بهترین برنامه هایی است که برنامه نویسان ایرانی اقدام به تولید آن کردند.
برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید برای حفاظت از گالری و فیلم ها و فایل های خصوصی شما نوشته شده است و در دسترس همگان قرار گرفته است.

در این قسمت لینک مستقیم دانلود برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید را قرار داده ایم تا اگر نتوانستید به صورت مستقیم آن را از بازار و برنامه های مشابه دانلود کنید از این طریق اقدام کنید.

قابلیت های برنامه گاوصندوق اندورید

از جمله مهمترین قابلیت های برنامه گاوصندوق اندورید میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان محافظت و مخفی کردن تصاویر و گالری و فیلم های گوشی شما
  • امکان مخفی کردن فیلم های شخصی
  • امکان مخفی کردن برنامه و اپلیکشن مورد نظرتان از گوشی
  • الگوریتم های قوی رمزی در این برنامه وجود دارد تا همه نتوانند رمز آن را باز کنند و امنیت گوشی شما و اطلاعات شخصی تان چندین برابر شود.
  • امکان تنظیم رمز امنیتی شخصی تا اگر احتمال لو رفتن رمزتان وجود داشت با پرسیدن این سوال امنیتی امکان دسترسی به اطلاعات گوشی کمتر شود.
  • آموزش طرز استفاده از برنامه در آن وجود دارد که با مشاهده این آموزش به راحتی میتوانید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید.
  • پشتیبانی برنامه نویسان این برنامه از باگ های احتمالی پیش آمده در آن
قابلیت های برنامه گاوصندوق اندورید
قابلیت های برنامه گاوصندوق گوشی

بهترین گاوصندوق گوشی

اگر میخواهید بهترین گاوصندوق گوشی اندروید را دانملود کنید و نمیدانید بین این همه نرم افزار مختلف کدام مناسب شماست بهتر است یکی از برنامه های معرفی شده در بالا را دانلود کنید.

این برنامه ها از معتبرترین برنامه های گاوصندوق گوشی است که درایران بیشترین طرفداران را دارند.

برنامه گاوصندوق (مخفی سازی فیلم و عکس)

در برنامه گاوصندوق (مخفی سازی فیلم و عکس) میتوانید به راحتی هرانچه که دوست دارید با دسترسی فردی به گوشی تان دسترسی به آن غیر ممکن شود را مخفی کنید.

یکی از مهمترین قابلیت ایی که این برنام دارد این است که شما میتوانید حتی خود برنامه گاوصندق را در گوشی تان مخفی کنید تا اصلا کسقی متوجه نشود که در گوشی شما برنامه ای برای مخفی سازی فایل ها و برنامه های دیگر وجود دارد.

شما در برنامه گاوصندوق (مخفی سازی فیلم و عکس) میتوانید سوالی را تنظیم کنید تاذاگر رمز تنظیم شده را فراموش کردید با استفاده از سوال امنیتی به راحتی برنامه را رمزگشایی کنید و به اطلاعات مخفی سازی شده تاهن دسترسی پیدا کنید.

برنامه گاوصندوق (مخفی سازی فیلم و عکس)
برنامه گاوصندوق (مخفی سازی فیلم و عکس)

برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار

از دیگر برنامه های گاوصندوق اندروید برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار میباشد.

این برنامه به شما امکان نگهداری از فایل های شخصی تان در یک محیط ایمن را میدهد و شما میتوانید با خیالی آسوده از لو رفتن فایل های شخصی تان گوشی تان را در دسترس هرکسی قرار دهید.

با داشتن برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار میتوانید فایل های صوتی،ویدیویی،تصویری و .. را مخفی و محافظت کنید.

امنیت این برنامه به قدری بالاست که شما میتوانید با خیالی آسوده هرآنچه میخواهید در دید بقیه قرار نگیرد را مخفی کنید و حتی خود برنامه را هم مخفی نمایید.

برنامه گاوصندوق عکس

یکی از برنامه هایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است برنامه گاوصندوق عکس میباشد. با این برنامه شما میتوانید به راحتی تمام عکس های شخصی خود را محافظت کرده و از در دسترس قرار گرفتن افراد مختلف جلوگیری کرد.

این نرم افزار ادعا میکند که شم میتوانید برای همیشه از شر افراد فضول و کنجکاو خلاص شوید و نگران این موضوع نباشید که عکس های شما توسط افراد مختلف مشاهده شود.

این برنامه گاوصندوق عکس میتواند علاوه بر تصاویر فیلم های و فایل های چند رسانه ای شما را محافظت کند.

مهمترین کاری که شما میتوانید با نصب این نرم فازار انجام دهید این است که بعد از آن که تصاویر را پنهان کردید میتوانید این برنامه را از لیست برنامه های وشی تان مخفی کنید تا دیگر به هیچ طریقی کسی متوجه نشود که از برنامه ای برای محافظت عکس ها و فیلم های خود استفاده میکنید.

در این برنامه برای بالابردن امنیت الگوریتم های خاصی قرار گرفته است و میتوان حتی با تنظیم یک سوال امنیتی سطح امنیتی را بالا ببرید تا هر زمان که رمز عبورتان یادتان رفت بتوانید آن را بازیابی کنید.

در برنامه گاوصندوق عکس راهنمای تصویری گام به گام کار با نرم افزار آموزش داده شده است و شما میتوانید به راحتی به قابلیت های مختلف این برنامه دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود برنامه گاوصندوق عکس میتوانید از لینک پایین استفاده کنید.

گاوصندوق گالری رایگان

در بین تمامی برنامه هی مخفی ساز گوشی همه به دنبال برنامه ای هستند که بتواند از تصاویر و فیلم های شخصی شان محافظت کند.

گاوصندوق گالری رایگان یکی از برنامه هایی است که میتواند تصاویر شما را مخفی کند و در دسترس دیگران قرار ندهد.

امنیت این برنامه باید بسیار بالا باشد تا هم از فایل های شخصی شما محافظت کند و هم در زمان مناسب آن ها را در اختیار شما قرار دهد.

معمولا این برنامه ها به صورت پولی قابل دانلود هعستند اما ما دراین قسمت برنامه گاوصندوق گالری رایگان را قرار داده ایم.

آخرین ورژن گاوصندوق گوشی

آخرین ورژن گاوصندوق گوشی برنامه Vault است. این برنامه به شما امکان میدهد که از آن برای تمامی مدل های گوشی استفاده کنید و تصاویر،فیلم ها و فایل های صوتی و pdf را مخفی کنید.

با استفاده از آخرین ورژن گاوصندوق گوشی میتوانید این برنامه ها را برای مدل ها و برند های مختلف گوشی استفاده کنید مانند: گاوصندوق گوشی سامسونگ، گاوصندوق گوشی هواوی و گاوصندوق گوشی آیفون.

با استفاده از برنامه vault میتوانید عکس های شخصی تان را محافظت کنید و وقی کسی به گوشی شما دسترسی پیدا کرد نتواند تصاویر خصصوصی شما را ببیند.

برنامه گاوصندوق هواوی

هواوی یکی از گوشی هایی است که معمولا پیدا کردن برنامه ای که با نصب آن سرعت گوشی پایین نیاید به یک چالش تبدیل شده است.

در این بخش میخواهیم به شما برنامه photo vault را معرفی میکنیم . با نصب این برنامه میتوانید به راحتی تصاویر و فیلم های گوشی هواوی را مخفی کنید و نگران این موضوع نباشید که افراد مختلف به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند.

شما میتوانید به راحتی این برنامه گاوصندقو هواوی را از گوگل پلی دانلود کنید و نگران این مسئله نباشید که با نصب این برنامه سرعت گوشی شما کاهش یابد.

نصب دانلود برنامه گاوصندوق سبز رایگان

گاوصندق سبز در سایت هایی با قیمت 2000 تومان به فروش میرسد اما برای آن که شما بتوانید این برنامه رابه صورت رایگان دانلود کنید ما لینک دانلود آن را به صورت رایگان در این صفحه قرار داده ایم.

با استفاده از این برنامه میتوانید روی فایل های ویدیویی و تصویری رمزگذاری انجام دهید و مطمئن باشید که این رمزگذاری با کامپیوتر هم رمزگشایی نمیشود و کسی نمیتواند به فایل های شخص ی شما دسترسی پیدا کند.

این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد مانند اضافه کردن قابلیت زوم و چرخش تصویر، رهایی از شر پیام ای تبلیغاتی، جلویگری از حذف برنامه، قطع تماس و ارسال پیام به مخاطب، برگرداندن مخاطبین و عکس ها و فیلم ها و فایل های نگهداری شده در گاوصندوق گوشی و آلارم میس کال و …

شما میتوانید از طریق لینک زیر برای نصب دانلود برنامه گاوصندوق سبز رایگان اقدام کنید.

سوالات متداول

برنامه گاوصندوق به چه دردی میخورد؟

با استفاده از برنامه گاوصندوق گوشی میتوانید به راحتی جلوی دسترسی افراد مختلف به گوشی تان را بگیرید و اجازه ندهید افراد به تصاویر و فایل های شخصی تان دسترسی پیدا کنند و به محض در دسترس قرار گرفتن آلارم دهد.

دانلود گاوصندوق گوشی؟

در این صفحه لینک های دانلود رایگان گاوصندوق گوشی را برای شما قرار داده ایم و میتوانید به صورت رایگان این برنامه را دانلود کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما