محافظت از طلا در مقابل طلایاب | چگونه فلزیاب را گول بزنیم | در امان ماندن طلا از طلایاب

محافظت از طلا در مقابل طلایاب

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

تقریبا 90% مردم طلا و جواهرات خود را در خانه نگهداری میکنند اما آیا نگهداری طلا در خانه کار عاقلانه ای است؟ آیا میتوان کاری انجام داد که امنیت طلا ها به خطر نیفتد؟ چطور طلای خود را از شر سارقان در امان نگه داریم. یکی از راه هایی که میتوانید برای محافظت طلا در خانه از آن استفاده کنید استفاده از گاوصندوق فوق امنیتی میباشد که فروشگاه گنجبان بزرگترین نمایندگی تولید و فروش گاوصندوق فوق امنیتی در ایران است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا راه مقابله با طلایاب و در اما ماندن طلا از طلایاب را یاد بگیرید.

محافظت از طلا در مقابل طلایاب

برای محافظت از طلا در خانه شما میتوانید از راه های زیادی استفاده کنید. براثی این کار شما باید کمی قوه تخیل خود را به کار بیندازید و خود را به عنوان سارق طلا تصور کنید.

خب حالا ببینید اولین جایی که برای سرقت طلا به ذهن تان میرسد کجاست؟

برای این کار میتوانید مقاله سرقت گاوصندوق را بخوانید تا با روش هایی که سارقان از ان برای سرقت استفاده میکنند بیشتر آشنا شوید.

محافظت از طلا در خانه
راه های محافظت از طلا در خانه

حواستان به اتاق خواب تان باشد

اولین جایی که به ذهن سارقان برای سرقت طلا میرسد اتاق خواب شما میباشد. زیرا اکثر مردم اشیا ارزشمند خود را در اتاق خواب شان نگهداری میکنند.

دقت کنید که طلا را در کیف و چمدان و زیر بالش نگذارید زیرا این مکان ها اولین مکان هایی هستند که در اتاق به ذکر سارقان میفتد.

نکته مهم برای محافظت از طلا در خانه این است که همه طلا هایتان را در یک جا نگهداری نکنید.

اینجوری به قول معروف همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد چیده اید و کار را برای سارقان راحت تر کرده اید.

به دنبال چند مکان مخفی در منزل تان بگردید و طلا ها را در نقاط مختلف جاسازی کنید.

روش های نگهداری طلا از سرقت

روش های مختلفی برای نگهداری طلا از سرقت وجود دارد که در این قسمت یخواهیم مهمترین روش های نگهداری طلا از سرقت را با هم بررسی کنیم و بهترین محل های محافظت طلا را به شما معرفی کنیم.

بهره گیری از صندوق امانات و بانک ها

یکی از بهترین کار هایی که میتوان برای محافظت از طلا انجام داد این است که از مزایایی که بانک ها برای این منظور قرار داده اند بهره مند شد. شما با پرداخت هزینه ای معین میتوانید طلا و جواهرات خود را از سرقت در امان نگه دارید و با خیال راحت آن ها را در بانک نگهداری کنید. البته اگر قرار است که مدام از این طلا ها استفاده کنید اینکه هر روز برید بانک و این طلا ها را بردارید ممکن است کمی بری شما سخت باشد اما در هر حال امنیت را در سطح بالایی نگه میدارد.

خرید گاوصندوق ایمن

گاوصندوق های امن زیادی در ایران موجودند و شما میتوانید با هر بودجه ای بهترین وامن ترین گاوصندوق را خریداری کنید. بهتیرن گاوصندوق باید از مواد نسوز ساخته شده باشد که تا در مقابل بلایای طبیعی در امان باشد و شما مدام نگران به خطر افتادن امنیت آن نباشید. شما میتونید باکیفیت ترین و بهترین گاوصندوق ها را با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی های فروش گاوصندوق از گنج بان خریداری کنید. گنج بان بزرگترین تولید کننده و فروشنده گاوصندوق در ایران است که شما میتوانید با هر بودجهای بهترین گاوصندوق را از این فروشگاه خریداری کنید.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]
روش های نگهداری طلا از سرقت
کشو مخفی بسازید

شما میتوانید در قسمت پایین کشو خود یک تخته چوبی جاساز کنید و زیر این تخته طلا و وسایل ارزشمند خود را نگهداری کنید. البته باید بتوانید این کشو مخفی را با روش هایی طبیعی تر جلوه دهید تا بلافاصله با باز شدن کشو اضافه شدن تخته به چشم نیاید.

از لوله های پی وی سی غافل نشوید.

لوله های پی وی سی میتوانند یکی از بهترین جاساز ها برای محافظت از طلا در خانه باشند. این لوله ها کمی قطور بوده وشمامیتوانید با یالی آسوده از طلا های خود محافظت کنید.قسمتی از لوله را برای جاساز انتخاب کنید که دسترسی به آن برای سارقان سخت باشد و از دیدشان دور باشد.

از طلا در توپ تنیس محافظت کنید

یکی از بهترین جاساز ها برای محافظت از طلا در خانهبهره گیری از توپ تنیس است. شما باید بیشتر به اشیا اطراف تان دقت کنید و از اشیایی که کمتر جلب توجه میکند برای جاساز طلا استفاده کنید. توپ تنیس را برش داده و طلا را در آن جاساز کنید.

جاساز طلا در کیسه برنج

کمی دقت تان را نسبت به وسایل آشپزخانه بیشتر کنیدو طلای خود را در جاهایی قرار دهید که توجه کمتری را جلب میکند. یکی از این اشیا کیسه برنج است که میتوانید طلای خود را در بین برنج ها جاساز کنید. همچنین میتونید ته قوطی های پلمپ چای را از پایین ببرید و طلای خود را از پایین در قوطی کنید. به این ترتیب قوطی پلمپ به نظر میاید و شاید کمتر کسی به ان توجه کند.

جاساز طلا در پریز برق

شما میتوانید اشیا ازرشمند تان راپشت پریز برق قراردتهید که شاید کسی به این قسمت دقت نکند.

جاساز طلا در دریچه کولر

پشت دریچه کولر یکی از جاساز های خوب برای محافظت از طلا در خانه میباشد. برای آن که بتوانید به سرعت به طلای داخل دریچه دسترسی داشته باشید لازم است که در پشت دریچه آهنربا قرار دهید. به این ترتیب هر لحظه که بواهید به طلا دسترسی داشته باشید به راحتی دریچه را میتوانید باز کنید.

جاساز طلا در پشت ساعت

پشت ساعت های دیواری میتواند یک مکان برای نگهداری طلا در خانه باشد. دقت کنید اشیایی که طلای خود را در آن جاساز میکنید بهتر است که در دید قرار بگیرد. به این ترتیب کمتر جلب توجه میکندو

جاساز طلا در سقف خانه

در قسمت سقف بعضی از خانه ها گچ کاری شده و و شما میتوانید از این گچ کاری های زینتی برای محافظت از طلا در خانه استفاده کنید. در این قسمت حتی میتوانید پول و دلار های خود را نگهاری کنید. فقط دقت کنید که همه طلا ها را در یک نقطه نگذارید و نقاط مختلف را برای جاساز طلا در نظر بگیرید.

جاساز طلا در فریزر

صرف نظر از اینکه مالک هستید و یا خانه اجاره ای است، فریزر یک وسیله ضروری است که تقریباً در همه خانه هایافت می شود. دسترسی و راحتی این گزینه عالی است زیرا نیازی به تغییر ساختاری در فضای زندگی شما ندارد. اقلام غذایی مانند بوقلمون، مرغ، ظروف بستنی و غیره را می توان با احتیاط با طلا خود پر کرد و حتی طلا را رد ورقه های سربی پیچید که دیگر توسط طلایاب هم قابل تشخیص نباشد. شما میتوانید از بوقلمون فرآوری شده هم استفاده کنید که برای مدت طولانی تر در فریزر شما سالم میماند و خراب نمیشود. دما اثرات نگهدارنده خواهد داشت.از آنجا که فریزرها به ندرت هدف سرقت هستند، می توانند به عنوان یک گزینه ذخیره سازی ثانویه گسسته عمل کنند.

جاساز طلا در کتاب

یکی از مکان هایی که میتوانید برای در امان ماندن طلا از طلایاب استفاده کنید کتاب است. شما میتوانید قسمتی از کتاب را برش دهید و آن را برای جاساز طلا و اشیا قیمتی خود استفاده کنید. البته اگر سوال بری شما پیش آمده که با این روش چگونه فلزیاب را گول بزنیم میتوانید طلا خود را در ورقه سربی بپیچید و آن را در داخل کتاب جاساز کنید.

جاساز طلا در کتاب
جاساز طلا در مبل

اکثر مبلمان مدرن را می توان به راحتی جدا کرد، با جیب های مخفی نصب کرد و بدون نشان دادن هیچ گونه نشانه ای از دستکاری دوباره سرهم کرد. آنها معمولاً حاوی مقدار زیادی فوم یا لایه های لاستیکی هستند. می توانید حفره ها را برش دهید و سپس آنها را با یک نوار محکم یا نگهدارنده مخصوص که از طلای شما محافظت می کند، محکم کنید. فقط دقت کنید که چه مقدار فوم را بردارید و جایگزین کنید تا در هنگام نشستن یا نگاه کردن به مبلمان همان حالت اول را حفظ کنید.

جاساز طلا در پایه تخت

اکثر تخت‌خواب‌ها دارای پایه هایی هستند که می‌توانید به راحتی آن را جدا کرده یا برش دهید و طلا خود را در داخل پایه ها پنهان کنید و آن را با پوشش کاذب محکم کنید. سپس برای امنیت بیشتر پوشش واقعی را در بالا قرار دهید. اگر تخت خواب شما بسیار سنگین باشد، این مخفیگاه عالی است.

جاساز طلا در داخل دیوار

اگر بدتان نمی‌آید که یک حفره در دیوارتان حفر کنید یا تعدادی آجر را جدا کنید، می‌توانید درون آن یک مخفیگاه ایجاد کنید. اقلام خود را در داخل دیوار قرار دهید و آنها را با تخته دیواری محکم محکم کنید. سپس حفره ایجاد شده در دیوار دیوار را زیر کاغذ دیواری پنهان کنید یا روی آن را با گچ همرنگ یا طرح کل دیوار بپوشانید. اما به یاد داشته باشید که امکان کندن کاغذ را حفظ کنید و در صورت نیاز به دسترسی+ آن را به عقب بچسبانید.

جاساز طلا در سقف کاذب

اگر سقف اتاق شما بسیار مرتفع است، به فکر ایجاد یک سقف کاذب با استفاده از پانل های پلاستیکی یا چوبی سخت باشید که بتوانید کالاهای خود را روی آن نگهداری کنید. این سقف های کاذب معمولاً به نوارها یا آویزهایی که به سقف اصلی متصل می شوند چسبانده می شوند. استحکام آن را اندازه بگیرید و وسایل خود را در آن قرار دهید. ناحیه ای از مخزن را انتخاب کنید تا در دسترس باشد، اما واضح نباشد. حالا سوال پیش میاید که چگونه فلزیاب را گول بزنیم با این روش شما میتوانید طلا را ابتدا در ورقه های سربی بپیچید سپس آن را در سقف کاذب جاساز کنید.

جاساز طلا در سقف کاذب
جاساز طلا در دل زمین

روش قدیمی سوراخ در زمین هنوز انتخاب خوبی است، اما به یاد داشته باشید که برخی از اقلام فلزی نسبتا ارزان را بالای طلای گرانبهای واقعی خود دفن کنید. به این ترتیب، شما دزد را فریب خواهید داد و او ممکن است پس از کندن این اشیا از کار دست بکشد. در امان ماندن طلا از طلایاب نیز باید طلای خود را در ورقه های سربی قرار دهید تا توسط دستگاه طلایاب قابل شناسایی نباشد.

جاساز طلا در گلدان

گلدان های باغبانی بزرگ برای نگهداری طلا ایده آل هستند. فقط پایه های آنها را جابجا کنید تا یک محفظه بزرگ و غیر قابل رویت در داخل آن به دست آورید. فقط به یاد داشته باشید که همیشه قبل از جاساز طلا برای در امان ماندن طلا از طلایاب آن را در ورقه های سربی قرار دهید. لایه خاک به عنوان یک مانع نسوز محافظ اضافی عمل می کند و میتواند حتی در صورت آتش سوزی از طلا و جواهرات شما محافظت کند.

جاساز طلا در توپ

یکی از مکان هایی که میتوانید برلی در امان ماندن طلا از طلایاب از آن استفاده کنید توپ های فوت بال میباشد. شما میتوانید آن را از محلی که خیلی معلوم نباشد بشکافید و از آن نقطه برای جاساز طلا در آن بهره ببرید. باید دقت داشته باشید که برای جاساز طلا در توپ آن را خیلی واضح نشکافید و آن را هم در جایی قایم نکنید تا نظر ارقان را به خود جلب کند.

جاساز طلا در توپ

چگونه فلزیاب را گول بزنیم

برای امنیت طلاها در خانه یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که در گوگل سرچ میشود این است که چگونه فلزیاب را گول بزنیم؟ برای گول زدن فلزیاب راه های زیادی وجود دارد و مطمئن ترین راه قرار دادن طلا ها و سکه ها در ورقه سربی میباشد.

اگر میخواهید دستگاه های طلایاب نتوانند طلا ها و سکه ها در خانه و یا محل کارتان را پیدا کنند آن ها را در سرب پیچیده و در مرحله بعدی در ورقه های کاربنی قرار دهید.

با این روش دستگاه های طلایابی که سارقان از آن استفاده میکنند قارد به شناسایی طلا ها نواهند بود.

البته باید بدانید که در گاوصندوق های خانگی ضدطلایاب که فروشگاه گنجبان آن را عرضه کرده است از همین سیستم پیروی شده است و به این ترتیب دستگاه اهی طلایاب را گول میزنند.

معمولا دستگاه های طلایابی که در سرقت منازل مورد استفاده قرار میگیرند حساس به یون میباشند زیرا در انواع حساس به فلز به انواع فلزات حساس اند و آلارم میدهند و چون در خانه ها انواع وسایل فلزی موجود است از این دستگاه ها استفاده نمیشود.

در امان ماندن طلا از طلایاب

برای در امان ماندن طلا از طلایاب شما میتوانید از یک گاوصندوق ضد سرقت استفاده کنید.

این گاوصندوق ها با ساختاری تولید شده اند که باز کردن آن ها امکان پذیر نیست و به همین دلیل دسترسی به داخل این گاوصندوق ها غیر ممکن است.

این گاوصندوق ها به غیر از اینکه با استفاده از الگوریتم های امنیتی سطح بالایی شاخته شده اند وزن بالایی دارند و امکان جابجایی آن ها نیز وجود ندارد.

در اداغمه یک راه مهم و پر کاربرد برای در امان ماندن طلا از طلایاب را به شما یاد میدهیم.

در امان ماندن طلا از طلایاب
راه های در امان ماندن طلا از طلایاب

استفاده از ورق سربی راه مقابله با طلایاب

یکی از بهترین کار هایی که میتوانید برای استتار طلا از طلایاب انجام دهید این است که طلاها را در ورق های سربی بپیچید.

حالا میتوانید این طلا ها را در هرجایی از اتاق خواب و حال جاساز کنید.

با این روش دستگاه طلایاب نمیتواند وجود طلا را تشخیص دهد و طلا شما محافظت میشود.

در واقع در ساختار انواع گاوصندوق خانگی نیز از این روش استفاده شده است و بدنه این گاوصندوق ها از ورق های سرب میباشد تا از سرقت تا حدودی در امان بمانند.

این روش قرار دادن طلا در ورق های سربی بهترین روش استتار طلا از طلایاب یباشد.

از كار انداختن طلاياب

روش از کار انداختن طلایاب نحوه از کار انداختن فلزیاب

روش از کار انداختن طلایاب به این صورت میباشد که …. 🙂

در واقع اگر میخواهید طلایاب را از کار بیندازید باید به شما بگوییم روشی برای از کار انداختن طلایاب وجود ندارد.

اما شما میتوانید با روشی که در قسمت بالا توضیح داده شده است به عنوان یک راه مقابله با طلایاب استفاده کنید.

استفاده از ورق های سربی برای طلا ها میتواند یک روش عالی برای جاساز طلا ها باشد.

در واقع میتوان دستگاه های طلایاب را به دو نوع حساس به فلز و حساس به یون تقسیم کرد.

دستکاه طلایاب حساس به یون میتواند یون ها را شناسایی کند. به این ترتیب شناسایی فلزاتی که از خود یون آزاد میکنند حتی اگر در زیر زمین باشد با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است.

استفاده از این دستگاه طلایاب برای پیدا کردن عتیقه جات بسیار مناسب میباشد.

دستگاه طلایاب حساس به فلز میتواند هرگونه فلزی را در اطراف خود تشخیص دهد. به این ترتیب هیچ وسیله فلزی اعم از پنجره و چاقو و غیره از حساسیت این دستگاه در امان نیست.

البته باید بدانید که این دستگاه برای نمیتواند گاوصندوق را شناسایی کند زیرا بدنه گاوصندوق از لایه های فولاا ساخته شده و با این دستگاه قابل شناسایی نیست.

از كار انداختن طلاياب
راهکار از كار انداختن طلاياب

بهترین محل برای نگهداری طلا

بهترین محل برای نگهداریطلا محلی است که توجه کمی را به خود جلب میکند.

در واقع هرچه جاساز شما بیشتر مقابل دید باشد توجه کمتری به آن جلب میشود و از سرقت در امان میماند.

مهمترین نکته این است که اگر به دنبال محافظت از طلا در خانه هستید نباید ان را در اتاق خواب و محل های معمول برای جاساز نگهداری کنید.

جاساز های لو رفته در فیلم ها را به عنوان بهترین محل برای نگهداری طلا نپندارید. زیرا این جاساز ها بعد از لو رفتن های زیاد در فیلم ها استفاده شده اند و قعا جزو اولین جاهایی است که توسط سارقین بررسی میشوند.

جاسازی طلا در منزل

برای جاسازی طلا در منزل شما باید به دنبال جاساز هایی باشید که کمتر کسی آن را امتحان کرده باشد. زیرا در این صورت احتمال لورفتن این جاساز ها کمتر است.

  • استفاده از قوطی رنگ برای جاساز طلا در منزل

شما میتوانید طلای خود را در ورق های سربی بپیچید و در قوطی های رنگ قرار دهید. برای آن که جلب توجه نکند باید آن ها را به صورت و با چینش طبیعی در بین قوطی های دیگر قرار دهید.

  • استفاده از سقف کاذب برای جاساز طلا در منزل

یکی از جاساز های خوب برای محافظت از طلا در خانه این است که طلا و اشیا ارزشمندتان را در سقف کاذب نگهداری کنید.

سوالات متداول

محافظت از طلا در خانه چگونه است؟

با روش های گفته شده در این مقاله 100% میتوانید طلاهایتان را در بهترین و امن ترین نقطه جاساز کنید.

محافظت از طلا در مقابل طلایاب چگونه امکان پذیر است؟

با استفاده از ورق های سربی میتوانید طلایاب را گول بزنید و از پیدا شدن طلا توسط طلایاب جلوگیری کنید.

بهترین محل جاساز طلا در خانه؟

در این مقاله بهترین مکان های جاساز به شما معرفی شده و راز های جاسازی را به شما توضیخ داده است.

[popup_my image=”https://ganjbanco.com/wp-content/uploads/2021/12/giphy-3.gif” link=”https://ganjbanco.com/#Gold-protective-safe” width=”600″]

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما