نحوه نصب گاوصندوق | نکات نصب گاوصندوق | نصب گاوصندوق خانگی

نحوه نصب گاوصندوق

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

ممکن است به نظر شما نحوه نصب گاوصندوق کار بسیار ساده ای باشد و تنها اتصال پیچ و مهره به نظر برسد. اما واقعیت این است که نصب گاوصندوق کار تخصصی می باشد و تنها محدود به اتصال پیچ و مهره نیست. اگر برای نصب گاوصندوق خود از این کار شده است استفاده کنید تا با اصول استاندارد گاوصندوق شما را نصب کند در این صورت امنیت گاوصندوق شما بالاتر می رود.

یکی از مسائل مهمی که باید گاوصندوق برای شما تامین کنند بحث امنیت محصولی است که داخل آن قرار میگیرد بنابراین خرید گاوصندوق های سنگین با توجه به هزینه های زیاد کار چندان معقول به نظر نمی‌رسد. در این مقاله قصد داریم مطالب مفیدی درباره نحوه نصب گاوصندوق به صورت اصولی بیان کنیم.

برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی میتوانید با شماره 09125081750 تماس بگیرید تا بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق را با قیمت ارزان خریداری کنید.

نحوه نصب گاوصندوق

نکات نصب گاوصندوق

برای نصب گاوصندوق به صورت اصولی باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوان تا حد امکان امنیت گاو صندوق را افزایش داد.شما برای نصب اصولی گاوصندوق باید قبل از خرید آن تدابیری داشته باشید که در قسمت زیر ما نکات نصب گاوصندوق را برای شما به اختصار توضیح خواهیم داد.

محل نصب گاوصندوق

تا حد امکان سعی کنید که محل نصب گاوصندوق دردید دیگران باشد. بهترین محل برای نصب گاوصندوق جایی است که در آن افراد زیادی رفت و آمد ندارند و از دید دیگران دور باشد مانند کمد لباس یا انباری.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

محل نصب گاوصندوق

امنیت محل نصب گاوصندوق

یکی از نکات نصب کام صندوق باید بسیار به آن توجه داشته باشید تامین امنیت محل نصب گاوصندوق است.

برای مثال اگر شما برای نصب گاوصندوق خود انباری را انتخاب کرده اید باید از وضعیت دیوارهای آن مطمئن باشید تا در حد امکان ایمنی در آن رعایت شده باشد.

همچنین شما باید به درب ورودی مکانی که قصد دارید گاو صندوق را در آن نصب کنید همچنین میزان دسترسی افراد به آن مکان را در نظر داشته باشید.

مخفی بودن گاوصندوق

شما باید برای حفظ امنیت و دور از دسترس بودن گاوصندوق از افراد تا حد ممکن آن را در جایی قرار دهید که کسی فکر نکند که در آن جا گاوصندوق نصب شده است. به اصطلاح محل نصب گاوصندوق باید دور از ذهن افراد باشد

.برای این کار شما باید خود را جای افراد دیگر بگذارید که به خانه و یا محل کار شما می آیند و جایی را پیدا کنید که توجه کمتری به آن قسمت دارند.

[wporg title=”0912-5081751″ link=”link:0912-5081751″]برای دریافت قیمت قفل رمزدار گاوصندوق و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید[/wporg]

مخفی بودن گاوصندوق

انتخاب محل نصب گاوصندوق خلاقانه

شما باید برای انتخاب محل نصب گاوصندوق تا حد ممکن خلاقیت خود را به کار بگیرید و خود را به عنوان یک مهمان و یا سارق تصور کنید.در این صورت می‌توانید محلی را برای نصب گاوصندوق انتخاب کنید که توجه کمتری را به خود جلب کند.

راهنمای نصب گاوصندوق به صورت ثابت و فیکس

مهمترین نکته‌ای که باید در نصب گاوصندوق به آن توجه داشته باشید نصب گاوصندوق به صورت ثابت و فیکس است که این کار تنها با کمک افراد متخصص و ماهر در این زمینه امکان پذیر است.

شما با ثابت و فیکس کردن گاوصندوق در یک محل می توانید امنیت اسناد و مدارکی که داخل گاوصندوق است را تا حد ممکن بالا ببرید.

در صورتیکه گاوصندوق به شما در یک محل فیکس نشده باشد احتمال آن که سارقان آن را جابجا کنند و برای سرقت به محلی ببرند زیاد است.

[wporg title=”بهترین گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/”]برای شناخت بهترین گاوصندوق و مارک های معتبر ایرانی و خارجی وارد لینک زیر شوید[/wporg]

شرایط آب و هوایی محل نصب

تا حد ممکن سعی کنید گاوصندوق خود را در محلی نصب کنید که در آن کمترین میزان رطوبت وجود داشته باشد. برای مثال آشپزخانه و یا موتورخانه انتخاب مناسبی برای محل نصب گاو صندوق نیست.

فیلم نحوه نصب گاوصندوق

در این قسمت مقاله قسمتی از نصب گاوصندوق را در قالب فیلم برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم در جهت نصب گاوصندوق کمکی به شما کرده باشیم . برای نصب گاوصندوق به صورت اصولی و استاندارد میتوانید از همکاران ما در گنج بان کمک بگیرید.

بهترین مکان نصب گاوصندوق

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهتر است گاو صندوق خود را کجا نصب کنیم؟و یا اینکه بهترین مکان نصب گاوصندوق کجاست؟

برای آنکه بتوانیم بهترین مکان برای نصب گاوصندوق سدید کاوه انتخاب کنید باید قوه تخیل و تصور خود را تقویت نمایید.

همکاران ما در گنج بان آماده مشاوره و فروش گاوصندوق دیجیتال به شما عزیزان با مناسب ترین قیمت در سراسر تهران هستند.

بهترین مکان نصب گاوصندوق

شما باید خود را به جای یک سارق و یا دزد قرار دهید و تصور کنید که اگر به خانه و محل کار شما بیاید اولین مکان هایی که برای محل گاوصندوق به ذهنش خطور می کند کجاست.

شما باید گاوصندوق خود را در مکانی نصب کنید که دور از دید افراد باشد و در عین حال دور از تصور نیز باشد.

پیشنهاد ما به شما قرار دادن گاوصندوق در کنج دیوار و به سمت دیوارهای بیرونی است.

شما می توانید از این مکان برای آپارتمان هایی که در طبقات بالا قرار دارند استفاده کنید. برای نصب گاوصندوق در دیوار از مشاوره همکاران ما در گنج بان بهره مند شوید.

نکته دیگری که باید برای پیدا کردن بهترین مکان نصب گاوصندوق کاوه در نظر داشته باشید این است که مقدار نیاز خود به گاو صندوق را باید در نظر بگیرید.

آیا با نصب گاوصندوق میتوان امنیت را افزایش داد؟

برای پاسخ به سوال شما باید به این نکته دقت داشته باشید که اگر گاو صندوق خود را به زمین و یا دیوار فیکس کنید احتمال به سرقت رفتن آن را تا حد ممکن کاهش داده اید.

شما با نصب گاوصندوق به صورت ثابت می توانید امنیت آن را بالا ببرید. نکته دیگری که به باعث افزایش امنیت گاوصندوق می شود سیستم قفل گاوصندوق است.

استفاده از سیستم قفل پیشرفته می‌توانند تا حد ممکن امنیت آن را بالاتر ببرد.

در صورتی که گاوصندوق شما وزن کمی دارد شما میتوانید با نصب ثابت گاوصندوق به زمین مانند گاوصندوق زمینی و یا دیوار از سرقت آن توسط دزدها جلوگیری کنید و یک گاوصندوق ضد سرقت با هزینه کمتری داشته باشید.

نصب گاوصندوق خانگی

در نصب گاوصندوق خانگی باید تمام نکاتی را که در قسمت بالا به آن اشاره شد رعایت کنید تا بتوانید تا حد امکان امنیت گاوصندوق و اشیای داخل آن را افزایش دهید.

نکته ای که باید در نصب گاوصندوق خانگی در نظر داشته باشید این است که اگر ساختمان شما قدیمی است و یا استحکام لازم را ندارد هرگز گاوصندوق خانگی خود را به دیوار نصب نکنید. می توانید برای نصب گاوصندوق در دیوار با کارشناسان ما در گنج بان تماس بگیرید.

[wporg title=”تعمیر گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%AD%D9%85%D9%84-%DA%AF%D8%A7%D9%88%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C/”]برای تعمیر انواع گاوصندوق و دیگر خدمات همین حالا وارد لینک زیر شوید[/wporg]

نصب گاوصندوق خانگی

علت نصب نکردن گاوصندوق خانگی به دیوار این است که در صورتی که در ساختمان آتش سوزی رخ دهد دیوارها اولین جایی هستند که سست میشوند.

سعی کنید برای نصب گاوصندوق خانگی مکانی را که قصد دارید گاو صندوق را در آنجا قرار دهید از همه جهت بررسی کنید تا هم امنیت بالایی داشته باشد و هم از نظر فیزیکی مقاوم باشد.

نصب گاوصندوق زمینی

در نصب گاوصندق زمینی باید نکات مهم و ریزی را دقت داشته باشید. نصب گاوصندوق زمینی باید با دقت و طبق اصول انجام شود زیرا هرگونه سهل انگاری در نصب گاوصندوق زمینی باعث کاهش امنیت آن میشود. در نصب گاوصندوق زمینی دقت داشته باشید که به خوبی به زمین فیکس شود و در جای خود ثابت باشد.

نصب گاوصندوق زمینی به دو شکل انجام میشود : بتن ریزی ، اتصال با پیچ و مهره. در صورتی که نصاب گاوصندوق زمینی شما از روش بتن ریزی استفاده کند به هیچ وجه گاوصندوق زمینی شما جابجا نخواهد شد. بهتر است بدانید در روش پیچ و مهره در نصب گاوصندوق زمینی امکان جابجایی گاوصندوق وجود دارد. پس اگر شما نیاز به جابجایی گاوصندوق زمینی پس از مدت معینی دارید بهتر است از روش بتن در نصب گاوصندوق زمینی استفاده نکینید.

نصب گاوصندوق زمینی

نصب گاوصندوق دیواری

در نصب گاوصندوق دیواری رعایت یک سری اصول و استاندارد ها بسیار میتواند باعث افزایش امنیتگاوصندوق دیواری شما شود. معمولا ما به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم که گاوصندوق خود را به دیوار نصب نکنند. علت این امر این است که در اثر حرارت و آتش سوزی احتمال سست شدن و تخریب دیوارها بسیار بالاست.

بهتر است بدانید اگر شما گاوصندوق دیواری خریداری کرده اید چون برای نصب به دیوار ساخته شده اند بهتر است شما دیوار های داخلی و مقاوم را برای نصب گاوصندوق دیواری در نظر بگیرید.

نصب گاوصندوق دیواری

نصب گاوصندوق در منزل

یکی از افتخارات گنج بان این است که اقدام به نصب گاوصندوق در منزل کرده است و دیگر نیازی نیست برای نصب گاوصندوق یک نصاب گاوصندوقی که هیچ گونه شناختی از او ندارید وارد منزل خود کنید.

تمامی همکاران ما در زمینه نصب گاوصندوق در منزل آموزش دیده اند و علاوه بر آن همه آنها از چندین فیلتر اخلاقی عبور کرده اند. شما میتوانید برای نصب گاوصندوق در منزل از همکاران ما کمک بگیرید و با اطمینان کار نصب گاوصندوق در منزل را به متخصصین گنج بان بسپارید.

نصب گاوصندوق در منزل

نصب گاوصندوق در تهران

تمامی نصاب های گاوصندوق در گنج بان به صورت شبانه روزی آماده نصب گاوصندوق در تهران هستند. کافیست با شرکت گنج بان تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان برای نصب گاوصندوق در تهران در هر منطقه ای که سکونت دارید حاضر شوند. نصاب های گاوصندوق گنجبان در زمینه نصب گاوصندوق از روش های نوین و روز دنیا استفاده میکنند و نسبت به سایر شرکت ها هزینه کمتری را برای نصب گاوصندوق در تهران از شما دریافت خواهند کرد.

نصب گاوصندوق در تهران

نصب گاوصندوق نیکا

یکی از کارهای ارزنده گنج بان این است که اقدام به نصب گاوصندوق نیکا سیف و به طور کلی همه برندهای گاوصندوق از جمله گاوصندوق کاوه ، گاوصندوق سیف باکس ، گاوصندوق خانگی و صندوق نسوز و غیره.

نصب گاوصندوق در محل

اگر شما برای نصب گاوصندوق در محل سکونت تان با مشکل رو به رو هستید و نمیتوانید به هرکسی اعتماد کنید که وارد محل سکونت یا محل کارتان شود پیشنهاد ما به شما بهره مندی از خدمات شرکت مطمئن گنج بان در این زمینه است.تمامی کارشناسان ما در گنج بان توسط شرکت به شما معرفی میشوند و ما به شما این اطمینان را میدهیم که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی هیچ گونه نارضایتی برای شما پیش نخواهد آمد.

امنیت گاوصندوق

امروز گاوصندوق در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند اما موضوعی که باید در خرید گاوصندوق نقد داشته باشید بحث امنیت گاوصندوق است.

برای خرید گاوصندوق باید محصولی را انتخاب کنید که توسط یک برند معتبر و معروف تولید شده باشد چون در این صورت حتی اگر تخصص کافی در جهت شناخت گاوصندوق ها ندارید خرید از یک برند معتبر بر در این زمینه بسیار به شما کمک می کند.

برای تامین امنیت گاوصندوق هم می توانید نکات نصب گاوصندوق را که در قسمت بالا به آن اشاره شد رعایت کنید و حمایت به سیستم حفاظتی و قفل گاوصندوق توجه بیشتری داشته باشید.

شما میتوانید در مقاله امن ترین گاوصندوق خانگی اطلاعات بیشتری درباره امنیت گاوصندوق به دست آورید.

امنیت گاوصندوق

خرید صندوق نسوز در جهت تامین امنیت گاوصندوق در برابر آتش سوزی به حرارت بسیار شما کمک می کند.

همکاران ما در گنج بان آماده ارائه خدمات جهت فروش گاوصندوق خانگی ، جابجایی گاوصندوق ، حمل گاوصندوق و تعمیر گاوصندوق با بهترین کیفیت و توسط افراد متخصص و کارشناس می باشد.

شما می توانید مشاوره رایگان کارشناسان ما در گنج بان برای خرید هر نوع گاوصندوق تعمیر و نصب گاوصندوق بهره ببرید.

معایب گاوصندوق

اگر رمز گاوصندوق خود را در دیوار نصب کرده اید و یا از گاوصندوق دیواری استفاده می‌کنید یکی از معایب گاوصندوق استفاده از ورق های فولادی نازک در ساخت آن می باشد.

معایب گاوصندوق

ورق های نازک فولادی میزان مقاومت گاو صندوق را در برابر حرارت و آتش سوزی و همچنین سرقت کاهش می دهد.

یکی دیگر از معایب گاوصندوق محدودیت ابعاد آن می باشد. اگرچه امروزه گاوصندوق ها در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شوند اما در صورتی که قصد داشته باشید برای مکانی با ابعاد خاصی گاوصندوق تهیه کنید مجبور خواهید بود یک گاوصندوق سفارش دهید تا متناسب با ابعاد شما باشد.

چه گاوصندوقی بخرم؟

برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که باید برای خانه و یا محل کار خود و نگهداری اسناد و مدارک مهم چه گاوصندوقی بخرم؟

برای پاسخ به این سوالات، شما باید ابعاد مکانی را که قصد دارید برای آن گاوصندوق تهیه کنید در نظر داشته باشید.

باید به کارایی گاوصندوق دقت داشته باشید زیرا عده ای آن را فقط برای نگهداری اسناد مهم و عده ای برای نگهداری محصولات و اشیا تهیه می کنند.

مهمترین نکته که باید در خرید گاوصندوق در نظر داشته باشید این است که گاوصندوق نسوز باشد و سیستم ایمنی بالایی از نظر قفل داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید گاوصندوق میتوانید به مقاله راهنمای خرید گاوصندوق مراجعه کیند.

رول بولت گاوصندوق

رول بولت گاوصندوق یک ابزار آهنی یا فلزی می باشد به صورت مخروطی شکل بوده و از یک پیچ به همراه یک مهره و واشر ساخته شده است.

از رول بولت گاوصندوق میتوان برای نصب گاو صندوق به زمین و یا مکانی که قصد داریم گاوصندوق در آن جا ثابت شود و فیکس بماند استفاده کرد.

این ابزار کمک می‌کند تا اشیای مختلف بر روی کف زمین و یا دیواری که از جنس بتن ساخته شده است ثابت نگه داشته شود.

سوالات متداول

برای نصب گاوصندوق چه ابزاری لازم است؟

در صورتی که بخواهید گاوصندوق تان را به زمین نصب کنید لازم است که از رول بولت برای نصب گاوصندوق استفاده کنید.

هزینه نصب گاوصندوق در گنجبان چقدر است؟

اگر گاوصندوق تان را از ما خریداری کرده باشید هزینه ای بابت نصب از شما دریافت نمیشود. هزینه نصب گاوصندوق های دیگر بر حسب وزن تعیین میشود که بهتر است برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نصب گاوصندوق مخفی چگونه است؟

ابتدا کارشناسان ما محلی را که میخواهید در آن گاوصندوق مخفی نصب کنید را بررسی میکنند و بهترین نقطه برای جاساز گاوصندوق را تعیین میکنند و با جدیدترین ابزار گاوصندوق مخفی تان را نصب میکنند.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما