دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق | آیا رطوبت گیر گاوصندوق نیاز است

دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

یکی از مشکلاتی که مشتریان شهر های شرجی و مرطوب با آن مواجه اند تبله کردن گاوصندوق میباشد. همین موضوع باعث میشود هر چند سال یکبار گاوصندوق خود را تغییر دهند و هزینه زیادی برای خرید گاوصندوق کنند. در این مقاله به شما میگوییم که آیا همه گاوصندوق ها در هر شهری نیاز به رطوبت گیر گاوصندوق دارند یا نه و قیمت رطوبت گیر را بررسی میکنیم. برای خرید انواع گاوصندوق ضد آب باکیفیت و بهره مندی از خدمات نصب و تعمیرات میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.

خرید بهترین گاوصندوق
آیا رطوبت گیر گاوصندوق برای همه گاوصندوق ها نیاز است؟

یکی از لوازم جانبی گاوصندوق ها که می‌توانید بسته به استفاده، شرایط و موقعیت خود از آن استفاده کنید دستگاه رطوب گیر گاوصندوق است.

خیلی از افراد تصور می‌کنند که دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق باید در مناطقی به کار رفته شود که آب و هوای بارانی، شرجی و مرطوب دارند اما خوب است این موضوع را بدانید که در مناطق گرم و خشک نیز خیلی اوقات باید از رطوبت گیر گاوصندوق استفاده کرد.

در واقع استفاده از دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق بیش تر از آن که بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه ای داشته باشد که گاوصندوق را در آن قرار داده اید، به محتویات آن و نوع محصول بستگی دارد.

آیا رطوبت گیر گاوصندوق برای همه گاوصندوق ها نیاز است؟

دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق برای چه گاوصندوق هایی استفاده میشود؟

به طور کلی میتوان گفت حتی اگر در شهر خشک و گرمی زندگی میکنید با خرید دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق میتوانید تا حد زیادی از تبله کردن گاوصندوق پیشگیری کنید.

این دستگاه عمر مفید گاوصندوق شما را افزایش داده و از خراب شدن زودهنگام آن جلوگیری میکند.

مشکلات گاوصندوق در مکان مرطوب

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که گاوصندوق هایی که قفل دیجیتالی دارند را در محیط های مرطوب و شرجی قرار ندهید و به جای قفل دیجیتالی از قفل های مکانیکی استفاده کنید.

اگر با انواع قفل های به کار رفته در گاوصندوق ها آشنایی ندارید میتوانید مقاله انواع قفل گاوصندوق را مطالعه کرده و قفلی را برای گاوصندوق تان انتخاب کنید که هم امنیت بالایی داشته باشد و هم برای مدت های طولانی تر کار کند.

حساسیتی که قفل های مکانیکی نسبت به آب و هوا و دما و رطوبت دارند نسبت به حساسیت قفل های دیجیتالی بسیار کم تر است و مشکلات کم تری نیز به دنبال خواهند داشت.

اگر به دلایل مختلف ناچار و یا مصر به استفاده از قفل های دیجیتالی هستید نباید استفاده از دستگاه رطوبت گیر را فراموش کنید.

مشکلات گاوصندوق در مکان مرطوب

البته، لازم به ذکر است که دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق فقط برای انواع گاوصندوق دیجیتالی به کار نمی‌رود و در سایر انواع قفل نیز می‌تواند کمک رسان باشد.

اما در این نوع قفل ها استفاده از این دستگاه ها ضروری تر است چرا که تاثیر رطوبت روی گاوصندوق با قفل های دیجیتالی بیش تر می‌باشد.

آیا رطوبت گیر گاوصندوق نیاز است؟‌

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که دستگاه رطوبت گیر برای چه گاوصندوق هایی لازم است و آیا گاوصندوق شما هم به گاوصندوق نیاز دارد یا نه، باید بدانید که ۴ عامل اصلی را باید در مورد نیاز به دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق بررسی نمایید.

  • منطقه سکونت

همان طور که گفته شد فقط شهر های مرطوب نیستند که به رطوبت گیر گاوصندوق احتیاج دارند اما اگر شما ساکن یک شهر با آب و هوای شرجی هستید داشتن یک رطوبت گیر گاوصندوق جزو واجبات محسوب می‌شود.

  • فرکانس استفاده از گاوصندوق

در صورتی که شما استفاده زیادی از گاوصندوق خود ندارید بهتر است از یک رطوبت گیر برای آن استفاده نمایید.

در صورتی که درب گاوصندوق برای مدت زمان زیادی بسته بماند پس هوا نیز داخل آن جریان نخواهد یافت و رطوبت محیط بیش تر خواهد شد. در چنین حالتی حتی اگر ساکن مناطق بسیار خشک نیز هستید باید از رطوبت گیر گاوصندوق استفاده نمایید.

  • گاوصندوق های نسوز دارای دیواره رطوبت

انواع گاو صندوق نسوز به خاطر ساختاری که دارند و ویژگی نسوز بودن، دارای یک جداره رطوبت ساز هستند که بتواند در مواقع حریف و آتش سوزی دمای داخلی گاوصندوق را متعادل نگه دارد.

در این مواقع، داخل گاوصندوق دارای رطوبت می‌شود که ممکن است برای اشیائی که داخل گاوصندوق وجود دارد مشکلی ایجاد کند.

به همین علت بهتر است حتما از رطوبت گیر گاوصندوق استفاده نمایید.

  • اشیاء داخل گاوصندوق

نیاز شما به رطوبت گیر گاوصندوق تا حد زیادی بستگی به محصولاتی دارد که داخل گاوصندوق نگهداری می‌کنید.

اگر این وسایل شامل قطعات دیجیتالی مانند فلش مموری و هارد و … باشد حساسیت بیش تری نسبت به رطوبت دارند و باید از رطوبت گیر استفاده نمایید.

البته در صورتی که استفاده شما از گاوصندوق زیاد است و زیاد درب آن را باز می‌کنید نیازی به رطوبت گیر نخواهید داشت.

قیمت دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق

رطوبت گیر های گاوصندوق انواع بسیار متفاوتی دارند که با توجه به نوع گاوصندوق شما، ابعاد و شرایط محیطی شما، باید مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایید.

بهتر است پیش از انتخاب رطوبت گیر حتما با کارشناس مربوطه مشورت نمایید تا محصول خریداری شده توسط شما محصولی کاملا کارامد باشد و مشکل شما را رفع نماید.

قیمت این رطوبت گیر نیز بسته به نوع آن متفاوت خواهد بود که معمولا از مبلغ صد هزار تومان آغاز می‌شود.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت انواع گاوصندوق و تجهیزات مربوط به گاوصندوق با همکاران ما در گنجبان تماس بگیرید و تمامی محصولات را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

[wporg title=”قیمت گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایمن و ضد سرقت ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

قیمت دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق

راه حل جلوگیری از تبله شدن گاوصندوق

علت تبله شدن گاوصندوق، این است که به طور مداوم در معرض رطوبت قرار گرفته است.

ازاین رو باید دقت کنید که گاوصندوق را در اتاق هایی قرار دهید که از لحاظ آب و هوایی شرایط مطلوب تری دارند و رطوبت زیادی در آن ها وجود ندارد.

اگر دیوار های اتاق شما تبله کرده اند به هیچ عنوان آن اتاق مناسب نگهداری گاوصندوق نیست.

در صورتی که در مناطق شرجی سکونت دارید استفاده از یک دستگاه رطوبت گیر می‌تواند تا حد خوبی به جلوگیری از تبله شدن گاوصندوق کمک کند.

در صورتی که در مناطقی زندگی می‌کنید که رطوبت خیلی زیادی دارند بهتر است گاوصندوق های خود را از نوع ضد آب خریداری کنید تا چنین مشکلی برای شما پیش نیاید.

راه حل جلوگیری از تبله شدن گاوصندوق

آیا فولاد گاوصندوق ضد زنگ نیست؟

فولادی که در ساخت گاوصندوق ها به کار می‌رود ضد زنگ است اما مسئله این جاست که فولاد در ساخت همه گاوصندوق ها به کار نمی‌رود و یا تمام متریال آن را تشکیل نمی‌دهد.

کار کردن با فولاد های ضد زنگ کاری بسیار سخت است و شکل پذیری آن نیز به سادگی اتفاق نمی‌افتد.

قیمت گاوصندوق های فولادی ضد زنگ نیز نسبت به سایر انواع گاوصندوق بیش تر است.

اگر در مناطق شرجی زندگی می‌کنید، بهتر است از گاوصندوق هایی استفاده کنید که درصد فولاد ضد زنگ بالا تری دارند.

البته خوب است بدانید که قسمت اعظمی از مشکلاتی که برای گاوصندوق ها پیش می‌آید به خاطر استفاده و طرز نگهداری غلط آن ها است و لزوما ربطی به جنس بدنه گاوصندوق ندارد.

خرید بهترین گاوصندوق ضد سرقت

آیا فقط شهر های شرجی نیاز به دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق دارند؟

همان طور که گفته شد استفاده از دستگاه رطوبت گیر مختص شهر ها و مناطق شرجی نیست و حتی در صورتی که در مناطق کویری سکونت دارید هم باید تحت شرایط خود از دستگاه رطوبت گیر استفاده نمایید.

اگر استفاده شما از گاوصندوق به صورت روزانه نیست و هر روز نیاز به باز کردن درب گاوصندوق ندارید بهتر است از یک دستگاه رطوبت گیر برای متعادل کردن جریان رطوبتی داخل گاوصندوق استفاده نمایید.

اگر از مطالب این مقاله لذت بردید پیشنهاد میکنم سایر مقالات ما را در قسمت منو > مقالات مطالعه کنید و از ما حمایت نمایید.

همچنین برای خرید انواع گاوصندوق اورجینال و بهره مندی از گارانتی معتبر میتوانید به صورت 24 ساعته با همکاران ما تماس بگیرید و ارزان ترین و باکیفیت ترین گاوصندوق ها را خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما