گاوصندوق ضد طلایاب | آیا گاوصندوق ضد طلا یاب واقعیت دارد | قیمت گاوصندوق ضد طلایاب

گاوصندوق ضد طلایاب

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

همیشه نگرانی از بابت سرقت گاوصندوق و اموال در دل ما ایرانیان وجود دارد. همه ما به دنبال راهی هستیم که طلا و پول و جواهرات خود را در مکانی امن نگهداری کنیم تا از سرقت آن ها جلوگیری کنیم. متسافنه سارقان از به روز ترین تجهیزات برای سرقت استفاده میکنند که یکی از امثال این تجهیزات طلا یاب میباشد. استفاده از گاوصندوق ضد طلایاب یکی از راه های مقابله با سرقت گاوصندوق است. در این مقاله میخواهیم ویژگی هایی که یک گاوصندوق ضد طلا یاب دارد را با هم بررسی کنیم و بهترین مدل های این نوع گاوصندوق ها را به شما معرفی کنیم. اگر میخواهید ایمن ترین گاوصندوق ها را خریداری کنید میتوانید در صفحه زیر ویژگی ها و انواع مدل های گاوصندوق ایمن را مشاهده کنید.

[wporg title=”گاوصندوق فوق امنیتی” link=”https://ganjbanco.com/%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d9%81%d9%88%d9%82-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

گاوصندوق ضد طلایاب

یکی از کار هایی که میتوان برای جلوگیری از سرقت طلا و جواهرات در گاوصندوق انجام داد خرید گاوصندوق ضد طلا یاب میباشد.

در گاوصندوق های ضد طلا یاب از موادی استفاده شده است که طلا یاب قادر به شناسایی طلاهای داخل گاوصندوق نیست.

در بدنه گاوصندوق های ضد طلایاب از ورق های فولادی و سربی استفاده شده است.

این گاوصندوق ها برای استفاده در خانه ها و ادارات بسیار مناسب میباشد و آمار سرقت ها را بسیار کاهش میدهد.

در این گاوصندوق ها دیگر لازم نیست از ورق های سربی استفاده کنید زیرا طلا های شما در امان خواهد بود و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

[wporg title=”محافظت از طلا در خانه” link=”https://ganjbanco.com/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/”]راهکار های تامین امنیت طلا در خانه[/wporg]
گاوصندوق ضد طلایاب
مشخصات گاوصندوق ضد طلایاب

کارکرد گاوصندوق ضد طلا یاب

در مواد اولیه گاوصندوق های ضد طلا یاب از ورقه های فولادی و سربی استفاده شده است.

در واقع میتوان گفت دستگاهی که بتواند طلا را تشخیص دهد وجود ندارد در واقع این دستگاه ها فلز یاب هستند و سارقان با استفاده از تسلامتر میتوانند وجود طلا را ردیابی کنند.

ورقه های سربی میتوانند امواج تشخیص فلز را در دستگاه فلزیاب به خطا بیندازند.

اگر گاوصندوق ضد طلا یاب ندارید میتوانید طلای خود را در وزقه های سربی بپبچید و در نقطه ای خانه جاسازی کنید تا جلوی پیدا شدن آن توسط سارقان را بگیرید.

به غیر از موادی که در ساخت گاوصندوق های ضد طلا یاب استفاده میشود در این گاوصندوق ها از جدیدترین الگوریتم های امنیتی بهره گرفته میشود تا امنیت آن را چندین برابر کنند.

وجود سرب در بدنه این محصولات، دستگاه های طلا یاب را به اشتباه میندازد اما وجود ورقه های فولادی در بدنه به دلیل آن است که مقاومت بدنه در برابر برش و وزن گاوصندوق زیاد شود.

هرچه وزن گاوصندوق بیشتر باشد احتمال سرقت آن کمتر خواهد شد زیرا سارق وقتی نتواند از طریق باز کردن قفل به محتویات داخل آن دسترسی داشته باشد به فکر جابجایی گاوصندوق و یا بریدن بدنه آن میفتد.

در گاوصندوق ضد سرقت تمام این موارد رعایت شده و این گاوصندوق ها بدنه مقاوم و قفل ایمنی دارند و وزن آن ها نیز سنگین تر سایر گاوصندوق های معمولی است.

کارکرد گاوصندوق ضد طلا یاب
نحوه کار گاوصندوق ضد طلا یاب

انواع گاوصندوق ضد طلا یاب

در ایران تولید کنندگان زیادی اقدام به ساخت و فروش انواع گاوصندوق ضد طلایاب کرده اند که اکثر این گاوصندوق ها کیفیت بالایی دارند.

یکی از بهترین برند هایی که اقدام به تولید گاوصندوق ضد طلا یاب کرده است شرکت گنج بان میباشد. در گنجبان از بهترین متد های روز دنیا برای به خطا انداختن دستگاه های طلایاب استفاده میشود.

در این گاوصندوق ها از بهترین و امن ترین قفل ها استفاده میشود و سعی شده است برای حفاظت بیشتر وزن آن ها بیشتر باشد.

قفل گاوصندوق از مهمترین فاکتور های ایمنی میباشد که انواع مختلفی دارد. انواع قفل های گاوصندوق را در صفحه قفل گاوصندوق به شما معرفی کرده ایم تا هنگام خرید گاوصندوق امن ترین نوع ان را انتخاب کنید.

در شرکت گنجبان انواع گاوصندوق ضد طلا یاب برای کاربرد های مختلف تولید شده اند. شما میتوانید برای هر کاربردی که مد نظر دارید این گاوصندوق ها را با 2 سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

برای خرید انواع گاوصندوق ضد طلایاب میتوانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید تا با حدود قیمت و انواع مدل های این گاوصندوق ها بیشتر آشنا شوید.

نکات خرید گاوصندوق های ضد طلایاب

برای خرید این گاوصندوق ها نیز مانند هر محصولی باید نکاتی را رعایت کنید تا باکیفیت ترین ها را خریداری کنید.

برای خرید گاوصندوق ضد طلایاب بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید تا مرغوب ترین جنس را خریداری کنید:

  • گاوصندوق تان را از یک برند تولیدکننده معتبر خریداری کنید تا از کیفیت و مرغوبیت آن مطمئن باشید. گنج بان یکی از معتبرترین برند های تولید کننده و فروشنده گاوصندوق های ضد طلا یاب در ایران است.
  • برچسب استاندارد یکی دیگر از عوامل و فاکتور هایی است که باید برای خرید در نظر داشته باشیم. دارا بودن نشان استاندارد های مختلف مانند استاندارد ul گاوصندوق میتواند نشان از کیفیت و مرغوبیت این گاوصندوق ها باشد.
  • قیمت مناسب! همیشه ارزان بودن زیاد و گران بودن زیاد نشان دهنده کیفیت خیلی پایین و بالای محصولات نیست. پس برای آن که از قیمت مناسب این گاوصندوق ها مطمئن باشید بهتر است آن ها را از مراکزی خریداری کنید که اعتبار کافی در زمینه تولید گاوصندوق ضد طلا یاب داشته باشند. قیمت گاوصندوق باید با ویژگی های منحصر به فرد آن تناسب داشته باشد که برای اطلاع از قیمت این گاوصندوق ها میتوانید با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید.
نکات خرید گاوصندوق های ضد طلایاب
خرید گاوصندوق های ضد طلایاب
  • گارانتی معتبر! یک گاوصندوق باکیفیت و یک برند معتبر گاوصندوق هایی را باید به فروش برسانند که گارانتی معتبر داشته باشد. گارانتی تضمین کننده کیفیت کالاست و وجود آن نشان میدهد که یک گاوصندوق از مواد باکیفیت و مرغوب ساخته شده است.
  • قفل ایمن. یک گاوصندوق ضد طلایاب باید سیستم ایمنی قوی داشته باشد تا اگر با احتمال 1% سارقان توانستند گاوصندوق را پیدا کنند نتوانند به داخل آن دسترسی داشته باشند.

قیمت گاوصندوق ضد طلایاب

گاوصندوق های طلا یاب در انواع مختلف برای کاربرد های گوناگون ساخته میشوند که هر نوع حدود قیمت متفاوتی دارد.

قیمت گاوصندوق ضد طلایاب کمی بیشتر از گاوصندوق های معمولی است که دلیل آن به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان میباشد.

قیمت این گاوصندوق ها در انواع گاوصندوق هتلی، طلافروشی و اسلحه و خانگی و اداری و شرکتی متفاوت میباشد.

شما میتوانید برای اطلاع از مدل ها و قیمت هر یک از انواع گاوصندوق ضد طلایاب با همکاران ما تماس بگیرید و یا روی یکی از انواع گاوصندوق های زیر کلیک کنید تا مدل های بیشتر آن را مشاهده کنید.

قیمت گاوصندوق ضد طلایاب
لیست قیمت گاوصندوق ضد طلایاب

نمایندگی فروش گاوصندوق ضد طلا یاب

در ایران تعداد محدودی تولید کننده گاوصندوق ضد طلا یاب وجود دارد اما با این وجود همه این نمایندگی ها برای خرید این گاوصندوق ها چندان قابل اعتماد نیستند و بهتر است برای خرید این گاوصندوق ها کمی بیشتر تحقیق کنید و مرکزی را برای خرید انتخاب کنید که اعتبار کافی در این زمینه داشته باشد.

یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش گاوصندوق ضد طلایاب فروشگاه گنج بان است. گنج بان برند معتبری در زمینه تولید و فروش گاوصندوق است که در سراسر ایران خدمات فروش گاوصندوق را ارائه میدهد.

شما میتوانید با خرید این گاوصندوق از فروشگاه گنجبان از گارانتی معتبر 2 ساله و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای اطلاع از شرایط خرید گاوصندوق ضد طلایاب میتوانید با همکاران ما در گنجبان تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما