بهترین نوع عایق حرارتی گاوصندوق چیست؟ |عایق بتن یا گچ یا آلیاژ در گاوصندوق

بهترین نوع عایق حرارتی گاوصندوق چیست؟

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان گاوصندوق از ما می پرسند این است که در ساخت گاوصندوق بهترین نوع عایق حرارتی گاوصندوق چیست ؟ بسیاری از افراد قصد دارند گاوصندوقی را خریداری کنند که بسیار در برابر حرارت و آتش سوزی مقاوم باشد. به همین دلیل دنبال بهترین نوع عایق حرارتی گاوصندوق می گردند. برای آنکه یک گاوصندوق در برابر آتش سوزی و حرارت مقاوم باشد باید عوامل مختلفی در آن رعایت شده باشد مانند جنس ورق های فولادی استفاده شده در ساخت گاوصندوق و نوع عایق بندی گاوصندوق و همچنین ماده ای که بین جداره های بدنه گاوصندوق وجود دارد. در این مقاله قصد داریم انواع عایق حرارتی که در گاوصندوق استفاده میشود را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید بهترین خرید صندوق نسوز را متناسب با نیاز خود انجام دهید.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایمن و ضد سرقت ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

بهترین نوع عایق حرارتی گاوصندوق چیست؟

لایه‌های سازنده بدنه گاوصندوق

برای آنکه بتوانید بهترین عایق گاو صندوق را پیدا کنید باید ابتدا لایه های تشکیل دهنده و سازنده بدنه گاوصندوق را بهتر بشناسید.

به طور کلی می‌توان گفت که یک گاوصندوق از سه لایه تشکیل شده است.

دو لایه تشکیل دهنده بدنه گاوصندوق از جنس فولاد می باشد و یک لایه به عنوان عایق حرارتی در گاوصندوق است.

لایه اول تشکیل دهنده بدنه گاوصندوق از جنس فولاد می باشد.

این لایه نسوز می باشد اما می تواند گرما را به داخل گاوصندوق هدایت کند به همین دلیل از یک لایه عایق حرارتی در لایه دوم استفاده شده است.

این لایه مانع نفوذ گرما به قسمت داخلی گاوصندوق می شود و به این ترتیب گرما به قسمت های داخلی هدایت نخواهند شد.

لایه‌های سازنده بدنه گاوصندوق

آنچه باعث می‌شود که یک گاوصندوق نسوز باشد وجود همین عایق حرارتی در لایه دوم بدنه انواع گاوصندوق می باشد.

یکی دیگر از مواردی که باعث میشود گاوصندوق به تواند برای مدت زمان طولانی درجه حرارت بالا را تحمل کند استفاده از مواد غیر قابل اشتعال در ساخت گاوصندوق است.

یکی از خدمات گنج بان فروش انواع صندوق نسوز با کیفیت و در مدل های متنوع می باشد.

لایه سوم تشکیل دهنده بدنه گاوصندوق از جنس فولاد می باشد.

در ساخت این لایه از یک آستر نمدی نسوز استفاده شده و این لایه به عنوان آخرین لایه امنیتی در برابر حرارت به شمار می رود.

انواع عایق حرارتی گاوصندوق

عموما مواد مختلفی بین لایه های سازنده گاو صندوق به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود که از جنس بتون یا گنج و یا آلیاژ می‌باشند.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع عایق حرارتی گاوصندوق آشنا کنیم و ویژگی های هر کدام از این عایق ها را برای شما بازگو کنیم.

شما در انتهای این مقاله می توانید بهترین نوع عایق حرارتی گاوصندوق را متناسب با کاربرد خود و مزایا و معایب هر کدام بیابید.

بسیاری از گاوصندوق های که در آنها ایمنی کمتر مطرح میشود از عایق حرارتی بتن و گچ استفاده می کنند.

 

اما گچ به تنهایی نمی تواند به عنوان یک عایق حرارتی مناسب عمل کند به همین دلیل آن را با ۸۰ درصد آب مخلوط می‌کنند.

در این عایق حرارتی که از جنس گچ و آب می باشد و روند کار به این صورت می باشد که با گرم شدن گاوصندوق ابتدا گچ آب مخلوط شده با خود را به صورت بخار در می‌آورد.

تبخیر آب باعث خنک شدن صفحه مقابل در گاوصندوق می شود. در صورتی که دما ۸۰ درجه سانتیگراد باشد بخار شدن آب از مخلوط آب و  گچ آغاز می‌شود و تا دمای ۵۰۰ الی ۶۰۰ درجه سانتیگراد به این روند ادامه می‌یابد.

به همین دلیل گاوصندوق هایی که از عایق حرارتی گچ استفاده می کنند می توانند تا دمای ۶۰۰ درجه در برابر حرارت مقاومت داشته باشند.

انواع عایق حرارتی گاوصندوق

عایق حرارتی بتن عایق حرارتی گچ مقاومت بالاتری دارد. ویژگی مشترک عایق حرارتی بتن و گچ در این مورد می باشد که هر دوی آن ها در دمای بسیار بالا تغییر شکل داده و باعث دفرمه شدن قالب اصلی گاوصندوق می‌شوند.

خاصیت عایق حرارتی بتن این است که در دمای ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد ترک خورده و مقاومت آن در ۲۰۰ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

در صورتی که در ساخت گاوصندوق از ورق های فولادی نامرغوب استفاده شده باشد می‌تواند باعث تغییر شکل گاوصندوق در درجه حرارت بالا شود.

عایق حرارتی آلیاژ شامل کانی های معدنی و مواد شیمیایی می باشد که نسبت به دعای بالا مقاومت بسیار بالاتری دارد.

معمولاً هر شرکت و کمپانی متناسب با فرمول های خاص خود اقدام به ساخت عایق حرارتی آلیاژ می‌کند و این فرمول را تنها در ساخت گاوصندوق های برند خود استفاده میکنند.

به همین دلیل می‌توان گفت عایق حرارتی آلیاژهای هر برند با برند دیگر متفاوت است.

شما باید از معتبر ترین برند برای خرید گاوصندوق اقدام کنید تا مطمئن باشید که بهترین عایق حرارتی آلیاژ با فرمول منحصر به فرد در آن به کار رفته باشد.

تاثیر جنس عایق حرارتی در قیمت گاوصندوق

همانطور که گفته شد عایق گچ و بتن مقاومت کمتری نسبت به عایق حرارتی آلیاژ دارند. به همین دلیل می توان گفت که این عایق ها قیمت کمتری داشته و تاثیر آن بر روی قیمت کلی گاوصندوق کمتر میباشد.

پس اگر قصد داری گاوصندوقی خریداری کنید که قیمت کمتری داشته باشد باید در نظر داشته باشید که عایق حرارتی گاوصندوق از جنس گچ یا بتن می‌باشد.

تاثیر جنس عایق حرارتی در قیمت گاوصندوق

در صورتی که قصد دارید گاوصندوق شما مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد باید عایق حرارتی آلیاژ گاوصندوق را برای خود انتخاب کنید.

قیمت بالاتر گاوصندوقی که در آن از عایق حرارتی آلیاژ استفاده شده است به دلیل کیفیت بالاتر این محصول می باشد.

پس اگر می‌خواهید در گاوصندوق خود از اسناد و مدارک فوق سری نگهداری کنید بهتر است گاوصندوقی که در آن از عایق حرارتی آلیاژ استفاده شده است را خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق با آلیاژ های مختلف با ما تماس بگیرید و متناسب با کاربررد خود بهترین و امن ترین گاوصندوق را خریداری نمایید.

انواع آلیاژ گاوصندوق خانگی و اداری

اگر قصد دارید بهترین گاوصندوق خانگی را خریداری کنید و در آن طلا و جواهرات خود را نگهداری کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتماً گاوصندوقی تهیه کنید که در آن عایق آلیاژی استفاده شده است.

استفاده از عایق بتن و گچ در گاوصندوق خانگی باعث سنگین وزن شدن آن میشود.

هر چه وزن گاوصندوق بیشتر باشد امنیت آن بالاتر می‌رود اما باید به فکر جابجایی گاوصندوق در زمان انتقال محل سکونت خود نیز باشید.

اگر قصد جابجایی گاوصندوق را دارید یکی از خدمات منحصر به فرد گنج بان در این زمینه می باشد.

تمام کارشناسان خود را با جدیدترین روش های روز دنیا برای حمل و جابجایی گاوصندوق آموزش داده‌ایم تا کمترین آسیبی به گاوصندوق شما وارد نشود. کافیست با ما تماس بگیرید تا از خدمات حمل گاوصندوق با قیمتی ارزان بهره مند شوید.

شما میتوانید گاوصندوق سبکی برای خانه تهیه کنید و آن را به وسیله رول بولت به زمین فیکس کنید و از آن به عنوان گاوصندوق زمینی استفاده نمایید.

پیشنهاد ما به شما این است که از گاوصندوقی با عایق آلیاژ استفاده نمایید. شما می‌توانید برای نصب گاوصندوق سبک وزن به زمین از کمک همکاران ما در این زمینه بهره مند شوید تا هم امنیت گاو صندوق شما افزایش یابد و هم مشکلی در آینده در جابجایی گاوصندوق نداشته باشید.

برای خرید گاوصندوق اداری و شرکتی‌ نکته مهمی که حائز اهمیت است میزان بودجه در نظر گرفته شده برای این موضوع می باشد.

اگر رئیس شرکت قصد دارد هزینه زیادی بابت گاوصندوق متقبل شود شما می توانید از عایق حرارتی گاوصندوق از جنس آلیاژ بهره ببرید.

اما اگر نمی خواهید برای خرید گاوصندوق اداری و شرکتی هزینه زیادی کنید می‌توانید از گاو صندوقی که در آن عایق بتن و گچ استفاده شده استفاده نمایید.

در صورت استفاده از گاوصندوق عایق بتن و گچ باید تمام ریسک های امنیتی را بپذیرید زیرا امکان دارد آتش سوزی در اداره و شرکت شما رخ دهد و تمام اسناد و مدارک داخل گاوصندوق از بین بروند.

 

 

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما