مزایا و ویژگی های قفل دیجیتال گاوصندوق

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

باتوجه به پیشرفت های تکنولوژی در ایران و جهان یکی از مسائل مهمی که در این بین مطرح میشود تامین امنیت منازل و محل کار افراد میباشد. با پیشرفت تکنولوژی ابزار های زیادی برای افزایش سطح ایمنی تولید شده اند که یکی از مهمترین آن ها انواع قفل میباشد. در ابتدا قفل های مکانیکی به بازار عرضه شدند و به تدریج در ساخت آن ها توسعه ای رخ داد و قفل دیجیتالی به بازار عرضه شدند.

با ما همراه باشید و اگر میخواهید امنیت اشیا خود را در خانه و محل کار بسیار بالا ببرید میتوانید از انواع گاوصندوق های ایمن استفاده کنید.

گنجبان یکی از بزرگترین تولید کننده ها و فروشندگان گاوصندوق در ایران است که شما میتوانید با قیمتی بسیار ارزان بهترین گاوصندوق های دیجیتالی و ایمن را خریداری کنید.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال بدون نیاز به کلید و با استفاده از اعدادی که در صفحه کلید قرار داده شده اند رمزگذاری میشوند.

در واقع قفل های دیجیتال با استفاده از روش هایی به جز کلید باز میشوند و با نام های مختلفی مانند قفل های الکترونیکی و قفل های هوشمند شناخته میشوند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید. که حالا که خبری از کلید نیست. قفل را چگونه میتوان باز کرد؟ در واقع در این قفل ها با استفاده از روش های ایمنی مانند اثر انگشت، چهره و کارت های الکترونیکی و رمز های دیجیتالی و در انواع جدیدتر با استفاده از تلفن همراه میتوان اقدام به باز کردن این قفل ها کرد.

قفل دیجیتال چیست

کاربرد قفل دیجیتال

همان طور که گفتیم از قفل دیجیتال برای بالابردن امنیت استفاده میشود. اما شاید برای شما هم این موضوع جالب باشد. که بدانید از قفل های دیجیتال در چه مواردی استفاده میشود.

از قفل دیجیتال برای درب ها استفاده میشود. و به این ترتیب با وارد کردن رمز دیجیتال این درب ها باز میشوند و به این ترتیب امنیت بسیار بالا میرود.

از دیگر مواردی که از قفل دیجیتال استفاده میشود. در گاوصندوق دیجیتالی میباشد.

گاوصندوق های دیجیتال امنیت اسناد و مدارک را بسیار بالاتر از گاوصندوق های مکانیکی حفظ میکنند. و خیلی راحت میتوان رمز آن ها را نیز تغییر داد و نگران گم شدن کلید گاوصندوق نبود.
از دیگر مواردی که از قفل دیجیتال استفاده میشود. در قفل های کمد باشگاه ها میباشد. به این ترتیب تنها با یک رمز یکتا و یا با کارت هایی که برای باز کردن قفل دیجیتال ساخته شده اند میتوان درب کمد ها را باز کرد.
همچنین از این قفل ها برای درب های اتاق هتل ها که امنیت در آن ها حرف اول را میزند نیز استفاده میشود.

ویژگی قفل دیجیتال

برای آن که بتوانید برای خرید قفل دیجیتال بهترین نوع آن را انتخاب کنید. در این قسمت میخواهیم. ویژگی قفل دیجیتال باکیفیت را با هم بررسی کنیم. به طور کلی یک قفل دیجیتالی ایمن ویژگی های زیر را دارا میباشد. و امنیت را در سطح بالایی تامین میکند.

تامین امنیت

مهمترین ویژگی قفل دیجیتالی تامین امنیت برای درب ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری و هتلی، گاوصندوق ها، درب کمد باشگاه ها و استخر ها و … میباشد.

باید در ساخت این قفل ها از جدیدترین الگوریتم های امنیتی استفاده شده. باشد. تا بتوان ادعا کرد که در سطح بالایی میتوانند امنیت را برقرار کنند.

امروزه از انواع روش ها برای بالا بردن امنیت این قفل ها استفاده میشود و از سنسور های تشخیض اثر انگشت و تشخیص چهره برای باز کردن این قفل ها استفاده میشود.

به این ترتیب امکان هک رمز گاوصندوق دیجیتال و به طور کلی هک رمز قفل دیجیتال تا حد زیادی از بین میرود و از فاکتور های منحصر به فرد برای باز کردن قفل های دیجیتال استفاده میشود.

ویژگی قفل دیجیتال

روش های تنوع بازگشایی

یکی از مهمترین ویژگی های قفل دیجیتال این است که شما میتوانید با روش های مختلفی آن ها را باز کنید و تنها متکی به یک روش برای بازگشایی قفل دیجیتال نیست.

در واقع یکی از تفاوت های مهم این نوع قفل ها با قفل های مکانیکی در همین امر است و دیگر لازم نیست اگر یک نفر نتوانست قفل را باز کند منتظر بماند تا فرد دیگری بیاید و کلید قفل را به او بدهد تا قفل را باز کند.

مثلا اگر در قفل دیجیتالی شما رمز عبور را فراموش کرده باشید میتوانید از کارت های الکترونیکی برای باز کردن قفل استفاده کنید. یا مثلا از اثر انگشت تان برای باز کردن قفل دیجیتالی استفاده کنید.

شما میتوانید در صفحه قفل گاوصندوق با انواع قفل هایی که برای انواع گاوصندوق استفاده میشود آشنا شوید.

ظاهر زیبا

تولیدکنندگان قفل دیجیتال همواره به فکر زیباتر کردن ظاهر و نمای این محصولات هستند و میخواهند قفل هایی طراحی کنند که نظر همه مشتریان را به خو جلب کنند.

کنترل از راه دور

منحصر به فرد ترین ویژگی قفل دیجیتالی قابلیت کنترل از راه دور میباشد. به این ترتیب شما میتوانید با تنظیم کردن یک سری تنظیمات این قفل ها از طریق تلفن همراه تان این قفل را از راه دور کنترل کنید. به این ترتیب میتوانید از راه دور قفل را برای افراد ناشناسی که اطلاعی از رمز آن ندارند باز کنیدو یا جلوی ورود افراد ناشناس به آن را بگیرید. همچنین با استفاده از تلفن همراه تان میتوانید چک کنید ببینید قفل باز یا بسته است.

خرید قفل دیجیتال

نمایندگی های زیادی در ایران هستند. که اقدام به فروش قفل دیجیتال در ایران میکنند اما مهمترین نکته برای خرید قفل دیجیتال این است که به هر مرکزی اعتماد نکنید و قفل مورد نظرتان را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

برند های ایرانی و خارجی زیادی برای خرید قفل دیجیتال در ایران موجود هستند که شما میتوانید متناسب با کاربرد و بودجه تان بهترین نوع را انتخاب کنید.

مهمترین نکته ای که باید برای خرید قفل دیجیتال در نظر داشته باشید این است. که این محصولات گارانتی معتبر داشته باشند. و شما بتوانید تا مدت معین از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

این وسیله برای تامین امنیت شما مورد استفاده قرار میگیرد. پس حین خرید خیلی روی هزینه تمرکز نکنید. و بیشتر کیفیت محصول و اعتبار نمایندگی فروش آن را در نظر داشته باشید.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در ایران نمونه های ایرانی قفل های دیجیتالی کیفیت بالایی داشته. و قابل رقابت با نمونه های خارجی میباشند. میتوانید برای خرید انواع قفل دیجیتال با همکاران ما در فروشگاه گنجبان تماس بگیرید تا علاوه بر بهره مندی از مشاوره رایگان باکیفیت ترین قفل را متناسب با کاربردتان خریداری کنید.

خرید قفل دیجیتال

امنیت قفل دیجیتال

یکی از مهمترین دلایلی که افراد را خرید قفل های دیجیتالی ترغیب میکند. تامین امنیت بالای این قفل ها میباشد. قفل های دیجیتالی در انواع اثرانگشتی، تشخیص چهره، تشخیص چشمی و کارتی و رمزی در بازار موجود میباشند که هر نوع در سطح امنیتی خاصی قرار دارند و برای کاربرد خاصی مناسب هستند.

به دلیل آن که میتوان این قفل ها را از راه دور کنترل کرد. و با استفاده از تلفن همراه نیز قابل کنترل هستند ایمن تر از سایر قفل ها هستند.

قیمت قفل دیجیتال

قفل های دیجیتال بر اساس برند ایرانی و خارجی و نمایندگی فروش قیمت های متفاوتی دارند. اگر میخواهید قیمت قفل دیجیتال برای شما ارزان تر تمام شود بهتر است آن را از نمایندگی معتبر خریداری کنید تا هم از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید و هم از قیمت مناسب آن اطمینان داشته باشید.

قیمت قفل دیجیتال برای انواع درب از 4 میلیون تومان به بالا میباشد و قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق از 2 میلون تومان به بالا میباشد.
قیمت قفل دیجیتال

مزایای قفل دیجیتال

علاوه بر نکاتی که گفته شد. از مزایای قفل دیجیتال میتوان به سهولت بازگشایی و ورود و خروج از آن ها اشاره کرد. با استفاده از این قفل ها دیگر نیازی به کرکره. و حفاظ نداریدو امنیت تا حد زیادی تامین میشود.

از دیگر مزایای قفل های دیجیتال میتوان. به آرامش خاطر بیشتر و عدم نگرانی از بابت سرقت و دزدی اشاره کرد. شما میتوانید باز و بسته شدن. این قفل ها را حتی با استفاده از گوشی تان چک کنید. و به این ترتیب آرامش خاطر بیشتری از بابت امنیت منزل و یا محل کارتان داشته باشید.

گنجبان یکی از نمایندگی های فروش قفل دیجیتال در تهران است.که شما میتوانید برای خرید قفل های دیجیتال با همکاران ما در گنجبان تماس بگیرید. تا علاوه بر مشاوره رایگان بهترین نوع قفل را متناسب. با کاربردتان برای خرید انتخاب کنید.

آدرس: خيابان كريم خان بعد از ميرزاى شيرازى پلاك ١١٩

تلفن ثابت: 6-88890881(021)

موبایل: 5081751-0912

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما