گاوصندوق فوق امنیتی | راه های بهبود امنیت گاوصندوق

گاوصندوق فوق امنیتی

سعی ما در این مقاله جلب رضایت شما و ارائه بهترین مطلب است

لطفا سوال، انتقاد و پیشنهاد را در دیدگاه ها با ما در میان بگذارید،

همچنین جهت راهنمایی بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

5/5

گاوصندق های زیادی در بازار ایران موجودند که هرکدام ویژگی های خاص خودرا دارند و برای کاربرد خاصی مناسب هستند. دراین مقاله میخواهیم ویژگی های یک گاوصندوق فوق امنیتی را با هم بررسی کنیم و حدود قیمت و انواع گاوصندوق های فوق امنیتی در ایران را بررسی کنیم. اگر میخواهید بهترین و باکیفیت ترین مدل های گاوصندوق های فوق امنیتی را به همراه قیمت مشاهده کنید به صفحه زیر مراجعه کنید.

[wporg title=”گاوصندوق” link=”https://ganjbanco.com”]مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی[/wporg]

ویژگی گاوصندوق فوق امنیتی

هر گاوصندوقی برای آن که در سطح فوق امنیتی قرار بگیرد باید ویژگی هایی داشته باشد که آن را از سایر گاوصندوق ها متمایز کند. مهمترین ویژگیها را با هم بررسی میکنیم:

  • یک گاوصندوق ایمن باید در وهله اول سیستم رمزی قوی داشته باشد. در ایران گاوصندوق ها در انواع مکانیکی، دیجیتالی، اثر انگشتی موجودند. برای آشنایی با انواع رمز های مختلف میتوانید به صفحه رمز گاوصندوق مراجعه کنید.
  • بدنه گاوصندوق فوق امنیتی باید از فولاد ضد سرقت و مواد ضد حریق و آتش سوزی ساخته شده باشد.
  • اگر قرار است این گاوصندوق در شرایط خاصی مانند کشتی و یا شهر های مرطوب قرار بگیرد بهتر است بدنه آن ضد آب یا واترپروف باشد.
  • مهمترین ویژگی دیگری که میتواند این گاوصندوق را از سایر گاوصندوق ها متمایز کند وزن بالای آن است.
  • یک گاوصندوق باید دارای نشان استاندارد UL گاوصندوق و سایر استاندارد ها باشد تا کیفیت بالای آن محرز گردد.
ویژگی گاوصندوق فوق امنیتی
مشخصات گاوصندوق فوق امنیتی

آیا گاوصندوق فوق امنیتی مناسب من است

همیشه بهترین محصول مناسب ترین محصول برای شما نخواهد بود.

پس بهتر است هر محصولی که گران تر و ایمن تر بود را انتاب نکنید.

شما اول باید کاربرد گاوصندوق را تعیین کنید و مشخص کنید که میخواهید از این گاوصندوق در چه مکانی و برای چه منظوری استفاده کنید.

اگر فقط میخواهید اسناد و مدارک معمولی در گاوصندوق تان نگهداری کنید خرید گاوصندوق فوق امنیتی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

چرا باید هزینه اضافی کنید و در نهایت همان کاربردی را از گاوصندوق تان دریافت کنی که یک گاوصندق معمولی برای شما تامین میکند.

ما به مشتریان مان که قصد خرید گاوصندوق فوق امنیتی دارند مشاوره میدهیم و در ابتدا کاربرد آن ها را از گاوصندوق میپرسیم.

اگر میخواهید از اشیا فوق گران بها و یا اسناد فوق امنیتی در گاوصندوق تان نگهداری کنید بهتر است هزینه بیشتری برای خرید گاوصندوق کنید و گاوصندوق های فوق امنیتی را خریداری کنید.

در این گاوصندوق ها احتمال سرقت گاوصندوق تقریبا نردیک به صفر است و کسی نتوانسته از این گاوصندوق ها سرقت داشته باشد.

قیمت گاوصندوق فوق امنیتی

گاوصندوق های فوق امنیتی در مدل ها و برند های مختلفی تولید و به فروش میرسند.

به همین دلیل قیمت گاوصندوق فوق امنیتی در برند ها و مدل های مختلف متغیر میباشد.

در شرکت گنج بان با کیفیت ترین گاوصندوق های فوق امنیتی تولید میشوند و با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی های گاوصندوق به فروش میرسند.

علت قیمت پایین تر این شرکت آن است که گاوصندوق ها بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست خریدار میرسند.

به طور کلی در شرکت گنج بان قیمت گاوصندوق فوق امنیتی از 15میلیون تومان به بالا میباشد.

شما میتوانید برای خیرد این گاوصندوق با همکاران ما تماس بگیرید تا متناسب با کاربرد مورد نظرتان بهترین نوع گاوصندوق های فوق ایمن را معرفی کنند.

قیمت گاوصندوق فوق امنیتی
قیمت گاوصندوق فوق امنیتی برند های مختلف

کدام گاوصندوق فوق امنیتی مناسب من است

گاوصندوق های فوق امنیتی زیادی در بازار ایران موجودند که در برند های مختلفی تولید میشوند.

یکی از بهترین گاوصندوق های فوق امنیتی در ایران گنج بان میباشد.

در این قسمت قصد داریم مدل های مختلف گاوصندوق فوق امنیتی در ایران را با هم مقایسه کنیم و قیمت ان ها را با هم بررسی کنیم.

گاوصندوق فوق امنیتی گنج بان

بهترین نوع گاوصندوق های فوق امنیتی در شرکت گنج بان تولید میشود. این گاوصندوق ها از بهترین و جدیدترین الگوریتم های رمزنگاری استفاده میکنند و به همین دلیل در بالاترین سطح امنیتی قرار دارند. این گاوصندوق ها به دلیل مجبوبیت در میان مردم در مدل های متنوعی تولید میشوند و شما میتوانید در هر رنج قیمتی با کیفیت ترین گاوصندوق فوق امنیتی را خریداری کنید.

گاوصندوق فوق امنیتی لوسل

یکی دیگر از گاوصندوق های فوق امنیتی برند لوسل میباشد. این برند در میان مردم شناخته شده میباشد. درب آن ضد سرقت بوده و تمام فاکتور هی امنیتی در آنرعایت شده است. قیمت این نوع از گاوصندوق های لوسل بیشتر از سایر برند ها میباشد که علت ان خارجی بودنش میباشد. اگر میخواهید هزینه کمتری کنید بهتر است از نمونه های ایرانی این گاوصندوق ها در میان برند های باکیفیت که قابل مقایسه با برند های خارجی است مانند گنج بان دیدن کنید.

گاوصندوق فوق امنیتی ایگل

ایگل نیز یکی از برند های خارجی است که در ایران محبوبیت پیدا کرده است.این گاوصندوق ها در وزن های سنگینی تولید میشوندو امنیت ان ها بسیار بالا است. بدنه آن ها از فولاد ساخته شده و نسوز میباشد. این گاوصندوق ها نیز در مقایسه با برند های ایرانی قیمت بالایی دارند اما اگر هزینه برای شما مطرح نیست بهتر است در میان مدل های این برند گاوصندقو مناسب تان را خریداری کنید. البته باید بگوییم که برند گنج بان بهترین برند گاوصندوق فوق امنیتی در ایران شناخته شده است و کیفیت برابری با نمونه های خارجی دارد و قیمت آن بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی است.

کدام گاوصندوق فوق امنیتی مناسب من است
آیا گاوصندوق فوق امنیتی مناسب من است

اگر قصد خرید گاوصندوق فوق امنیتی داشتید بهتر است در میان برند های ایرانی و خارجی به دنبال باکیفیت ترین ها باشید تا این گاوصندوق برای شما امنیت را در سطح بالایی تامین کند.

شما میتوانید برای آن که بهترین خرید را دشاته باشید با همکاران ما در گنج بان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید گاوصندوق فوق امنیتی مناسب با کاربردتان بهره مند شوید.

راه های بهبود امنیت گاوصندوق

راه های بهبود امنیت گاوصندوق

با توجه به نوع گاوصندوق شما و همچنین محل نصب آن می‌توانید از روش های متعددی برای بالا بردن امنیت گاوصندوق خود استفاده نمایید.

در ادامه مقاله، لیستی از موثر ترین راه های افزایش امنیت گاوصندوق را آورده ایم که با مطالعه آن ها می‌توانید یک یا چند راه متناسب با خود را پیدا کرده و با استفاده از آن خیالتان را از بابت امنیت گاوصندوق خود راحت نمایید.

شما می توانید روش های تامین امنیت خانه را در مقاله ما مطالعه کرده و گاوصندوق خود را از هرگونه سرقت در امان نگاه دارید.

امکانات بالا بردن امنیت گاوصندوق

برای افزایش امنیت گاوصندوق امکانات متعددی وجود دارد. از جمله این امکانات می‌توان به مهار کردن گاوصندوق اشاره کرد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

یکی دیگر از امکانات بالا بردن امنیت گاوصندوق نصب دوربین مداربسته روی آن است که به دو روش صورت می‌گیرد.

اول اینکه دوربین را درمکانی نصب کنید که تصویر گاوصندوق را پوشش دهد که مانند یک دوربین مداربسته معمولی عمل می‌کند.

ولی روش امن تر و مناسب تر برای نصب یک دوربین مداربسته این است که یک دوربین بسیار کوچک که البته مخصوص گاوصندوق هاست داخل گاوصندوق نصب شود.

این دوربین ها به محض باز شدن درب گاوصندوق عکس می‌گیرد و به این ترتیب تصویر شخصی که اقدام به باز کردن آن نموده را ثبت کرده و به صورت لحظه ای برای صاحب گاوصندوق ارسال می‌نماید.

سیستم پیام هشدار دهنده گاوصندوق

سیستم پیام هشدار دهنده گاوصندوق

وقتی حرف از پیام هشدار دهنده گاوصندوق به میان می‌آید می‌توان به دو موضوع فکر کرد: اولین گزینه قرار دادن آژیر روی گاوصندوق است.

در صورتی که در گاوصندوق شما به روشی غیرمتداول باز شود گاوصندوق شروع به آژیر کشیدن می‌کند.

روش های غیر متداول شامل باز شدن بر اثر برش یا ضربه توسط سارق می‌باشد که با نصب دزدگیر روی گاوصندوق می‌توانید از انجام آن ها باخبر شوید و جلوی آن را بگیرید.
روش دوم که امنیت بیشتری را برای گاوصندوق شما فراهم می‌کند، استفاده از سیستم پیامکی روی گاوصندوق است. البته در این روش شما بعد از هر بار باز شدن در گاو صندوق به هر روشی از آن و از طریق گوشی موبایل خود با خبر خواهید شد.

در این روش، یک سیم کارت در گاوصندوق شما قرار می‌گیرد که با هر بار باز کردن درب گاو صندوق به هر نوع روشی به شماره موبایل و یا موبایل هایی که در سیستم آن وارد کرده اید، پیامک زده و باز شدن آن را اطلاع رسانی می‌کند.

در صورتی که خودتان اقدام به باز کردن در گاوصندوق نکرده باشید، متوجه می‌شوید که احتمالا شخصی مشغول سرقت کردن از گاوصندوق شماست.

نصب گاوصندوق به زمین

یکی از راه های جلوگیری از به سرقت رفتن گاوصندوق این است که آن را به زمین نصب کنیم که امکان بیرون بردن آن وجود نداشته باشد.

با پیچ کردن گاوصندوق و اتصال مناسب آن به زمین توسط پیچ می‌توانید به طور قابل ملاحظه ای باعث افزایش امنیت گاوصندوق خود شوید.

علاوه بر اتصال گاو صندوق به زمین، می‌توانید در صورت امکان آن را به دیوار های اطراف آن متصل نمایید.

سوراخ های مخصوص پیچ کردن گاوصندوق را با توجه به ابعاد گاوصندوق می‌توان تعیین کرد.

البته لازم به ذکر است که همان طور که احتمالا حدس می‌زنید، تعداد پیچ های بالاتر به معنی اتصال محکم تر و در نتیجه احتمال پایین تر سرقت گاو صندوق نیز هست.

اگر برای نصب گاوصندوق به زمین یا دیوار نیاز به کمک یک تیم حرفه ای نیاز داشتید میتوانید از کارشناسان گنج بان کمک بگیرید. ما از جدیدترین تجهیزات برای نصب گاوصندوق بدون آسیب به گاوصندوق و در سریع ترین زمان استفاده میکنیم.
یکی دیگر از کارهایی که برای ثابت شدن جای گاوصندوق خود می‌توانید انجام بدهید این است که گاوصندوق خود را به یک سازه فلزی که در مکان قرار دادن گاوصندوق وجود دارد، جوش دهید.

یا اینکه گاوصندوق را به طور مستقیم به زمین وصل نکنید بلکه ابتدا یک صفحه فلزی به زمین پیچ کنید و سپس گاوصندوق را به صفحه فلزی جوش دهید.

با این روش می‌توانید اطمینان بیشتری نسبت به ایمن بودن گاوصندوق خود کسب کنید.

نصب قفل مناسب گاوصندوق

بسیاری از سرقت های گاوصندوق بدون بریدن در و یا شکستن آن و فقط و فقط با باز کردن قفل در گاوصندوق صورت می‌گیرد.

چرا که شکستن و بریدن در گاوصندوق که اکثرا از فلزاتی بسیار مستحکم ساخته شده است، کار هرکسی نیست.

همچنین نیازمند حمل تجهیزاتی سنگین و بزرگ به داخل خانه است که از عهده هر سارقی برنمی‌آید و اکثرا تلاش می‌کنند با باز کردن قفل راه خود را به اشیاء ارزشمند داخل گاوصندوق شما باز کنند.

استفاده از روش های سنتی سرقت گاوصندوق، یعنی بریدن و شکستن در با ضربه علاوه بر مواردی که ذکر شد، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند که سارقین برای جلب توجه هر چه کمتر از آن تا حد امکان پرهیز می‌کنند.

پس شما با انتخاب قفل مناسب برای گاوصندوق و نصب آن تا حد خوبی می‌توانید از انجام هرگونه سرقت از آن جلوگیری نمایید.
قفل های گاوصندوق بر اثر شکل باز شدن می‌توانند انواع گوناگونی داشته باشند.

برخی از آن ها رمزی هستند و تنها با وارد کردن یک پین چهار تا هشت رقمی باز خواهند شد.

برخی از آن ها رمز مکانیکی دارند. یعنی با یک نوع چرخاندن خاص که تنها صاحب گاوصندوق می‌داند باز خواهند شد.

برخی صرفا با یک کلید مخصوص قفل باز می‌شوند و قفل هایی نیز هستند که با اثر انگشت باز می‌شوند.

بهترین قفلی که می‌توانید برای گاوصندوق خود تهیه نمایید قفلی است که انواع گفته شده را به صورت ترکیبی پوشش دهد.

یعنی برای باز کردن قفل، علاوه بر کلید نیاز به رمز دیجیتال یا اثر انگشت دارید. یا اینکه باید از هر چهار مرحله عبور کنید.

اگر با مدل های مختلف قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله انواع قفل گاوصندوق ما را مطالعه کرده و به این ترتیب با آگاهی بیشتری یک گاوصندوق ایمن را خریداری نمایید.

فاکتور گاوصندوق امن

به طور کلی از گاوصندوق ها به عنوان محفظه هایی برای ایجاد امنیت برای وسایل یاد می‌شود اما خوب است بدانید تنها ظاهر زمخت و غیرقابل نفوذ برای یک گاوصندوق کافی نیست و فاکتورهای استانداردی برای یک گاوصندوق ایمن وجود دارد که موقع خریدن یک گاوصندوق باید به خوبی به آن ها توجه داشت.

در ادامه مقاله به مهم ترین فاکتور های یک گاوصندوق امن پرداخته ایم:

زبانه گاوصندوق
بهتر است پیش از پرداختن به زبانه مناسب یک گاوصندوق امن به این سوال پاسخ دهیم که زبان گاوصندوق چیست؟
زبانه گاوصندوق، با یک سیم که به شدت از یک فنر تحت فشار قرار گرفته است دور پیچ های قفل می‌چرخد و آن را بسته نگه مي‌دارد.

زبانه ضد سرقت گاوصندوق، وقتی یک سارق اقدام به باز کردن در آن می‌کند در بدنه گاوصندوق فرو رفته و به این ترتیب امکان باز کردن در گاوصندوق برای وی از بین خواهد رفت.
درصورتی که قصد خرید یک گاوصندوق را دارید زبانه آن احتمالا اولین چیزی است که باید به آن ها توجه کنید که خود به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.

تعداد بیشتر و قطر بالاتر زبانه ها در یک گاوصندوق، به معنی امنیت بالاتر و بیشتر در گاوصندوق است.

لولا مناسب گاوصندوق
لولاهای گاوصندوق های مختلف از نظر طراحی با یک دیگر متفاوت هستند.

یکی از انواع لولاها که از امنیت بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع آن برخوردارند، لولاهای پنهان فولادی هستند.

این لولاها به دلیل آن که دیده نمی‌شوند و طراحی آن ها به شکل پنهان شده در گاوصندوق است، آسیب پذیری کمتری دارند چرا که کمتر در دسترس سارق هستند.
جنس بدنه گاوصندوق
وقتی به کلمه گاوصندوق فکر می‌کنید اولین تصویری که در ذهنتان ایجاد می‌شود چیست؟
یک محفظه مکعبی که البته مهمترین ویژگی آن زمخت، محکم و قطور بودن جداره هاست.

طبیعی است که هرچه دیواره گاوصندوق شما ضخیم تر باشد مقاومت آن نیز بیشتر است.

البته سختی آلیاژ به کار رفته در گاوصندوق نیز تاثیر بالایی در امنیت آن دارد که در صورت دارا بودن درصد فولاد بالاتر، بیشتر خواهد بود.
علاوه بر این، تمام گاوصندوق هایی که به صورت استاندارد ساخته می‌شوند .

عایقی بین دوجداره دارند که در مقابل آتش سوزی و زلزله و ضربه و … از محتویات گاوصندوق محافظت کند که موقع انتخاب یک گاوصندوق مناسب باید به جنس این عایق نیز توجه شود.

برای اطلاع بیشتر میتوانید مقاله عایق حرارتی گاوصندوق ما را مطالعه کنید و بهترین جنس عایق گاوصندوق را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه مقالات مرتبط

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
چت آنلاین
سلام👋
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
تماس با ما